Nimittäin hautuumaat. Omistan itsekin koiran, mutta en raahaa sitä tänne mukanani
Voisimmeko pyhittää yhden paikan koirista?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lemmikkieläin keskustelut käydään muualla.
- Anonyymi
Mene sinä palstapoliisi älisee muualle
- Anonyymi
Tämä koskikin hautausmaita, niille ei ole omaa osastoa.
- Anonyymi
Ehdottomasti koirat kiellettävä hautuumailta koska pitäisi olla edes joku ulkoilupaikka Kuopiossa jossa ei tarvitse pelätä koirankakkaan astumista. Eikä ne kakkapökäleet haudoilla kauniita ole vaikka sinänsä hyvää lannoitetta ovatkin. Myös tupakinpoltto olisi hautuumailla kiellettävä sakon uhalla.
- Anonyymi
Minä otan aina bokserini mukaan ja ihan hyvin on mennyt, kun on tottelevainen koira.
Anopin hautakiveen näkyi lorottavan, mutta halvan näköinen kivi sai kirjaimiin kullanhohdon. - Anonyymi
Susi on, jos hautausmaalle menee.
- Anonyymi
Suomessa ei ihmisen parasta ystävää päästetä saattamaan
isäntäänsä viimeiselle matkalle . . .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904