Voisitko kertoa

Anonyymi

Oliko se muka kauheaa että otin silloin yhteyttä? Jos olit silloin kiinnostunut ja vieläkin olet ja miksi tämmöinen asetelma?
Pitkälle miehelle.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vaan odotin sitä. Vieläkin tahtoisin. Ikävä sua koko ajan.

• Anonyymi

Niin on minullakin mutta ketä sinä ikävöit ?

• Anonyymi

Jos sulla on ikävä ja odotit niin mikä tässä on ongelma?
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on ikävä ja odotit niin mikä tässä on ongelma?
        Ap

Ongelma on se että suhde päättyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on se että suhde päättyi

Ei ole ollut mitään suhdetta.
        Ap

• Anonyymi

Se että otit yhteyttä, ei ollut kauheaa, vaan se mihin asemaan ihmiset laitettiin, näkemättä muiden näkökulmista tilannetta. Ei ollut kyse tunteiden puutteesta, tai halusta.

Oli kyse enemmänkin konflikteista, jotka olisi voinut hoitaa yhteisymmärryksellä, eikä vain oman egon kautta itseään ajatellen. Tiedän kaikkia ei voi millään miellyttää. En silti ikinä halunnut ketään loukata. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja käsittelevät asioita eri tavalla.

Puhuminen olisi aina paras ratkaisu, mutta se pitää tulla sydämestä, rakkaus on toisen ymmärtämistä hyvissä, kuin huonoissakin asioissa. :)

• Anonyymi

On se minullekkin ollut vaikeaa kauan pähkäilin että uskallanko. Tottakai puhuminen on paras vaihtoehto sillä tavalla tutustuukin toiseen paremmin mutta se on kamalan vaikeaa ainakin minulle. Kun on tullut sellainen olo että olen yhdentekevä ja hän ei välitä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se minullekkin ollut vaikeaa kauan pähkäilin että uskallanko. Tottakai puhuminen on paras vaihtoehto sillä tavalla tutustuukin toiseen paremmin mutta se on kamalan vaikeaa ainakin minulle. Kun on tullut sellainen olo että olen yhdentekevä ja hän ei välitä.
        Ap

Tuskin olet yhdentekevä, asiat vain ovat solmussa ja puhumattomuus estää kaiken, kun toinen ei kerro mitä ajattelee, niin toinen ei voi tietää. Ei kukaan osaa lukea ajatuksia. Suosittelen, että otat asiallisesti yhteyttä, pelko pois, jos tunteita on, niin pysyt tunteidesi takana. Mielummin kerta kirpaisu, kuin loputon ehkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin olet yhdentekevä, asiat vain ovat solmussa ja puhumattomuus estää kaiken, kun toinen ei kerro mitä ajattelee, niin toinen ei voi tietää. Ei kukaan osaa lukea ajatuksia. Suosittelen, että otat asiallisesti yhteyttä, pelko pois, jos tunteita on, niin pysyt tunteidesi takana. Mielummin kerta kirpaisu, kuin loputon ehkä?

Niin en tiedä olenko hänelle yhdentekevä toivottavasti en. Kiitos rohkaisevista sanoista.
        Ap

• Anonyymi

Haluan laittaa tähän yhden laulun.

Emme ole ystäviä vaikka laulussa niin lauletaan vaikka sitä myös tahtoisin olla.

https://youtu.be/kl5vvfmHmi0
      Ap

• Kaunis kappale👍

• Anonyymi
        Flows kirjoitti:

Kaunis kappale👍

Niin on.
        Ap

• Anonyymi

Ehkä ei saanut viestiä.

• Anonyymi

Tuossa videossa tuo mies muistuttaa vähän kaivattuani ja kun kuuntelen laulua mietin kaivattuani paljon ja muutenkin.
      Ap

• Anonyymi

Oon laiha ja siksi pitemmän olonen.

• Anonyymi

Kyllä hän minua on reilusti pitempi.
        Ap

• Anonyymi

Milloin otit yhteyttä häneen?

• Anonyymi

Hän kyllä tietää milloin en jaksa siitä enää jauhaa.
        Ao

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ao

Tuli virhe tuo Ao tarkoittaa Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ao

Luultavasti pilasit pitkän miehen elämän moisella toimellasi. Et kunnioittanut häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti pilasit pitkän miehen elämän moisella toimellasi. Et kunnioittanut häntä.

Olet nyt kyl ylidramaattinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pilannut hänen elämänsä eikä hänkään minun. Kyllä minä häntä kunnioitan en voi mitään sille että olen niin arka hänen suhteensa. Ja satun tietämään ettet ole hän, hän ei puhu tuohon tyyliin.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nyt kyl ylidramaattinen.

Pitkä mies ei oo mikään lemmikki, mut eikös se bootycall ollu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä mies ei oo mikään lemmikki, mut eikös se bootycall ollu?

Pitkä mies ei ole lemmikki eikä kukaan ole lemmikki. Minulla ei yllä olevaa ole ollut.
        Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe