Oliko se muka kauheaa että otin silloin yhteyttä? Jos olit silloin kiinnostunut ja vieläkin olet ja miksi tämmöinen asetelma?
Pitkälle miehelle.
Voisitko kertoa
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan odotin sitä. Vieläkin tahtoisin. Ikävä sua koko ajan.
- Anonyymi
Niin on minullakin mutta ketä sinä ikävöit ?
- Anonyymi
Jos sulla on ikävä ja odotit niin mikä tässä on ongelma?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on ikävä ja odotit niin mikä tässä on ongelma?
ApOngelma on se että suhde päättyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se että suhde päättyi
Ei ole ollut mitään suhdetta.
Ap
- Anonyymi
Se että otit yhteyttä, ei ollut kauheaa, vaan se mihin asemaan ihmiset laitettiin, näkemättä muiden näkökulmista tilannetta. Ei ollut kyse tunteiden puutteesta, tai halusta.
Oli kyse enemmänkin konflikteista, jotka olisi voinut hoitaa yhteisymmärryksellä, eikä vain oman egon kautta itseään ajatellen. Tiedän kaikkia ei voi millään miellyttää. En silti ikinä halunnut ketään loukata. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja käsittelevät asioita eri tavalla.
Puhuminen olisi aina paras ratkaisu, mutta se pitää tulla sydämestä, rakkaus on toisen ymmärtämistä hyvissä, kuin huonoissakin asioissa. :)- Anonyymi
On se minullekkin ollut vaikeaa kauan pähkäilin että uskallanko. Tottakai puhuminen on paras vaihtoehto sillä tavalla tutustuukin toiseen paremmin mutta se on kamalan vaikeaa ainakin minulle. Kun on tullut sellainen olo että olen yhdentekevä ja hän ei välitä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se minullekkin ollut vaikeaa kauan pähkäilin että uskallanko. Tottakai puhuminen on paras vaihtoehto sillä tavalla tutustuukin toiseen paremmin mutta se on kamalan vaikeaa ainakin minulle. Kun on tullut sellainen olo että olen yhdentekevä ja hän ei välitä.
ApTuskin olet yhdentekevä, asiat vain ovat solmussa ja puhumattomuus estää kaiken, kun toinen ei kerro mitä ajattelee, niin toinen ei voi tietää. Ei kukaan osaa lukea ajatuksia. Suosittelen, että otat asiallisesti yhteyttä, pelko pois, jos tunteita on, niin pysyt tunteidesi takana. Mielummin kerta kirpaisu, kuin loputon ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet yhdentekevä, asiat vain ovat solmussa ja puhumattomuus estää kaiken, kun toinen ei kerro mitä ajattelee, niin toinen ei voi tietää. Ei kukaan osaa lukea ajatuksia. Suosittelen, että otat asiallisesti yhteyttä, pelko pois, jos tunteita on, niin pysyt tunteidesi takana. Mielummin kerta kirpaisu, kuin loputon ehkä?
Niin en tiedä olenko hänelle yhdentekevä toivottavasti en. Kiitos rohkaisevista sanoista.
Ap
- Anonyymi
Haluan laittaa tähän yhden laulun.
Emme ole ystäviä vaikka laulussa niin lauletaan vaikka sitä myös tahtoisin olla.
https://youtu.be/kl5vvfmHmi0
Ap- Anonyymi
Flows kirjoitti:
Kaunis kappale👍
Niin on.
Ap
- Anonyymi
Ehkä ei saanut viestiä.
- Anonyymi
Tuossa videossa tuo mies muistuttaa vähän kaivattuani ja kun kuuntelen laulua mietin kaivattuani paljon ja muutenkin.
Ap - Anonyymi
Oon laiha ja siksi pitemmän olonen.
- Anonyymi
Kyllä hän minua on reilusti pitempi.
Ap
- Anonyymi
Milloin otit yhteyttä häneen?
- Anonyymi
Hän kyllä tietää milloin en jaksa siitä enää jauhaa.
Ao - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AoTuli virhe tuo Ao tarkoittaa Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AoLuultavasti pilasit pitkän miehen elämän moisella toimellasi. Et kunnioittanut häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti pilasit pitkän miehen elämän moisella toimellasi. Et kunnioittanut häntä.
Olet nyt kyl ylidramaattinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti pilasit pitkän miehen elämän moisella toimellasi. Et kunnioittanut häntä.
En ole pilannut hänen elämänsä eikä hänkään minun. Kyllä minä häntä kunnioitan en voi mitään sille että olen niin arka hänen suhteensa. Ja satun tietämään ettet ole hän, hän ei puhu tuohon tyyliin.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nyt kyl ylidramaattinen.
Pitkä mies ei oo mikään lemmikki, mut eikös se bootycall ollu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä mies ei oo mikään lemmikki, mut eikös se bootycall ollu?
Pitkä mies ei ole lemmikki eikä kukaan ole lemmikki. Minulla ei yllä olevaa ole ollut.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114