YKSITYISTEIDEN PUOMIT NÄKYVIKSI !!!!

Anonyymi

Moni yksityistie on nyt uuden yksityistielain tiimoilta saanut sulkupuomit, luvat niiden laittamiseen on saatu ja myös syy niiden olemassa olemiseen ovat ymmärrettäviä. Mutta unohtuiko turvallisuus? Näkyvätkö ne tielläkulkijoille vai tulevatko ne yllätyksenä? Vaikka tieosakkat ovat puomeista ja rajoituksista tietoisia, niin kiellot ja rajoitukset eivät ole esteenä tieosakkaan kiinteistölle kulkemiseen luvallisissa asioissa, Kyläillä saa. Kuka ottaa vastuun, kun metsästä tulee kovaa ajava moottorikelkka ja ajaa täysillä yllättävään ja värittömään sulkupuomiin? Tai kun lumi tai muu moska on tukkinut kieltotaulut ja kielloista tietämätön ajaa puomiin moottoriajoneuvolla, vaikkapa moottoripyörällä tai mopolla. Tienpitäjällä on suuri vastuu. Yksityistielaissa puhutaan liikenneturvallisuudesta ja tieliikennelaista. Ne koskevat meitä kaikkia. Yksikin puomiin ajanut ja pahimmmassa tapauksessa kuollut on liikaa! Puolustukseksi ei riitä, ettei siinä tiellä saanut kulkea. Ansojen rakentaminen on rikollista toimintaa.

PUOMIT NÄKYVIKSI, PIMEÄSSÄ HEHKUVAT MAALIT HETI JOKAISEEN PUOMIIN!!!!

1

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyläilijä, ota hehkuvaa teippiä mukaan ja merkkaa puomi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4658
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2163
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2087
    Aihe