että sä olet sitten vaan mun niin mä pidän sua kuin kukkaa kämmenellä. Eikös jookosta? :)
Jos sovitaan
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sopii
- Anonyymi
Kenen mun?
- Anonyymi
No mun.
- Anonyymi
Tämä riittää. Niin metsä vastaa kuin....
- Anonyymi
Aivan ehdottomasti vain sun. Siitä ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Lyödäänkö jo kättä päälle?
- Anonyymi
No melkein.
- Anonyymi
Onko hän sitten ollut jossain vaiheessa jonkun muunkin? Vai onko sinulla omia pelkoja?
- Anonyymi
Sellaista ei löydy, koskaan! T. Ennustaja- Hilima
- Anonyymi
Jos sovitaan että sanot tuon mulle ensin, niin keskustellaan sopimuksesta.
Mitä mä saan jos oon vaan sun?- Anonyymi
Kerran viikossa käyvän panopetterin. Sopiiko? Se on diili!
- Anonyymi
Enkös tossa vähän jo lupaillut jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran viikossa käyvän panopetterin. Sopiiko? Se on diili!
Viittaako tuo "panopetteri" ihmisen nimeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaako tuo "panopetteri" ihmisen nimeen?
Trollin avaus ja viestittelyä. Panopetterillä tarkoittaa panokonetta mikä käy kerran viikossa. Trolliavaus, ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollin avaus ja viestittelyä. Panopetterillä tarkoittaa panokonetta mikä käy kerran viikossa. Trolliavaus, ihmiset.
Aloittaja ei ollut tuo panopetteri. Ja mitä trollaamista tuossa aloituksessa on? Oikeessa elämässäkin voisin noin sopia jos se sopis.
- Anonyymi
Syö kookosta!
- Anonyymi
Sopii vallan mainiosti ❤️
- Anonyymi
Jos hän haluaa minut yksinoikeudella, niin ilman muuta sellaisen sopimuksen olen valmis tekemään. Minun puolelta tuossa ei ole mitään muuta estettä kuin tuo JOS.
Mutku-sitku-jos-elämä harvoin tekee onnelliseksi, eikä elämää voi kovin pitkään rakentaa jos varaan. Mielellään siis kuulisin, jos ”jos” ei olisi enää jos. S - Anonyymi
Minä ainakin olisin vain hänen. En nytkään pysty kiinnostumaan muista tai tekemään muiden kanssa mitään.
- Anonyymi
Vie halusin häntä rakastella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie vie vie korkeuksiin kanna sylitäysi
Anna, näytä mulle tie.🙃
- Anonyymi
Tämä selvä. Sovittu. Öitä.
- Anonyymi
Asia on selvä. Täytyy tehrä sopimus asian suhteen🤔
- Anonyymi
Keneltä kenelle ?
- Anonyymi
Hyvä elämänohje kaikille. Siellä oikeassa elämässä voi tälläisestä sopia.
- Anonyymi
Kunhan ei vaan yhdellekään ryppy mummolle tai papalle!
Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitäänOnpas sulla erikoinen ajatusmaailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitäänHahah entäs jos oliki? Tikahtuisit vanhuksen zäänsseihin, punertuisit naamasta paloautoksi ja puisit nyrkkiä, huutaisit ja karjuisit ja silti yhtään mitään et asialle voisi! 😂🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitäänOlet itsekin jonain päivänä mummo tai pappa. Silloin huomaat, mummot ja papatkin on ihmisiä ja monella elämänkokemus tuo perspektiiviä ja ehkä elämänkatsomus on viisaampi kuin mustavalkoisella jälkiteinillä.
Jos Pappa kaipaa mummoa, tai keski-ikäinen keksi-ikäistä tai vaikka eri-ikävistäkin, mitä sen sinua pitäisi häiritä? Joku etsii nuorta ja kaunista/komeaa, toinen hyvää ja mukavaa ja kolmas älykästä ja syvällistä, neljäs rikasta ja karismaattista menestyjää, viides empaattista kumppania ja hyvää vanhempaa.
Ei markkina-arvoa ole olemassa puhtaasti ’nuori ja kaunis’- akselilla kuin pintaliitoyökerhoissa. Aika montaa meistä ei pintaliito kiinnosta edes nuorena. Ei meidän tarvitse kelvata kaikille, riittää kun kelpaa sille yhdelle oikealle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekin jonain päivänä mummo tai pappa. Silloin huomaat, mummot ja papatkin on ihmisiä ja monella elämänkokemus tuo perspektiiviä ja ehkä elämänkatsomus on viisaampi kuin mustavalkoisella jälkiteinillä.
Jos Pappa kaipaa mummoa, tai keski-ikäinen keksi-ikäistä tai vaikka eri-ikävistäkin, mitä sen sinua pitäisi häiritä? Joku etsii nuorta ja kaunista/komeaa, toinen hyvää ja mukavaa ja kolmas älykästä ja syvällistä, neljäs rikasta ja karismaattista menestyjää, viides empaattista kumppania ja hyvää vanhempaa.
Ei markkina-arvoa ole olemassa puhtaasti ’nuori ja kaunis’- akselilla kuin pintaliitoyökerhoissa. Aika montaa meistä ei pintaliito kiinnosta edes nuorena. Ei meidän tarvitse kelvata kaikille, riittää kun kelpaa sille yhdelle oikealle.Olipas viisasta tekstiä. Sivussa tässä vaan lueskelen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsekin jonain päivänä mummo tai pappa. Silloin huomaat, mummot ja papatkin on ihmisiä ja monella elämänkokemus tuo perspektiiviä ja ehkä elämänkatsomus on viisaampi kuin mustavalkoisella jälkiteinillä.
Ei markkina-arvoa ole olemassa puhtaasti ’nuori ja kaunis’- akselilla kuin pintaliitoyökerhoissa. Aika montaa meistä ei pintaliito kiinnosta edes nuorena. Ei meidän tarvitse kelvata kaikille, riittää kun kelpaa sille yhdelle oikealle.Tämä on niin totta. Hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Ei kai nyt tuollaisesta tarvitse edes sopia!!
Jos kaksi ihmistä on yhdessä, niin mitä siinä sitten sivuille tarvitsee vilkuilla.
Jätä kuule ap tuollainen kaveri! Yhden pitäis riittää. - Anonyymi
Sovitaan vaan niin.
- Anonyymi
Jos olet T, en ole sun. IKINÄ, koska en halua sua. Olen mieluimmin vaikka naapurin pekan, mutta en sun!
- Anonyymi
Ei-mia näyttää haaveilevan Timostaan vieläkin täällä.
- Anonyymi
Hänen kyllä olisin, vaan hän ei taida haluta niin, etkä sinä taida olla hän.
- Anonyymi
Kävisi vallan mainiosti jos olisit hän. Koska aloitetaan? :)
- Anonyymi
Voisin tehdä molemmnpuolisen sopimuksen asiasta minun hänen kanssaan. Minä hemmottelisin hänet piloille jos hän lupaisi olla vain minun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984