Jos sovitaan

Anonyymi

että sä olet sitten vaan mun niin mä pidän sua kuin kukkaa kämmenellä. Eikös jookosta? :)

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo sopii

• Anonyymi

Kenen mun?

• Anonyymi

No mun.

• Anonyymi

Tämä riittää. Niin metsä vastaa kuin....

• Anonyymi

Aivan ehdottomasti vain sun. Siitä ei epäilystäkään.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Lyödäänkö jo kättä päälle?

• Anonyymi

No melkein.

• Anonyymi

Onko hän sitten ollut jossain vaiheessa jonkun muunkin? Vai onko sinulla omia pelkoja?

• Anonyymi

Sellaista ei löydy, koskaan! T. Ennustaja- Hilima

• Anonyymi

Jos sovitaan että sanot tuon mulle ensin, niin keskustellaan sopimuksesta.
      Mitä mä saan jos oon vaan sun?

• Anonyymi

Kerran viikossa käyvän panopetterin. Sopiiko? Se on diili!

• Anonyymi

Enkös tossa vähän jo lupaillut jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran viikossa käyvän panopetterin. Sopiiko? Se on diili!

Viittaako tuo "panopetteri" ihmisen nimeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittaako tuo "panopetteri" ihmisen nimeen?

Trollin avaus ja viestittelyä. Panopetterillä tarkoittaa panokonetta mikä käy kerran viikossa. Trolliavaus, ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin avaus ja viestittelyä. Panopetterillä tarkoittaa panokonetta mikä käy kerran viikossa. Trolliavaus, ihmiset.

Aloittaja ei ollut tuo panopetteri. Ja mitä trollaamista tuossa aloituksessa on? Oikeessa elämässäkin voisin noin sopia jos se sopis.

• Anonyymi

Syö kookosta!

• Anonyymi

Sopii vallan mainiosti ❤️

• Anonyymi

Jos hän haluaa minut yksinoikeudella, niin ilman muuta sellaisen sopimuksen olen valmis tekemään. Minun puolelta tuossa ei ole mitään muuta estettä kuin tuo JOS.

Mutku-sitku-jos-elämä harvoin tekee onnelliseksi, eikä elämää voi kovin pitkään rakentaa jos varaan. Mielellään siis kuulisin, jos ”jos” ei olisi enää jos. S

• Anonyymi

Minä ainakin olisin vain hänen. En nytkään pysty kiinnostumaan muista tai tekemään muiden kanssa mitään.

• Anonyymi

Vie halusin häntä rakastella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vie vie vie korkeuksiin kanna sylitäysi
        Anna, näytä mulle tie.🙃

• Anonyymi

Tämä selvä. Sovittu. Öitä.

• Anonyymi

Asia on selvä. Täytyy tehrä sopimus asian suhteen🤔

• Anonyymi

Keneltä kenelle ?

• Anonyymi

Hyvä elämänohje kaikille. Siellä oikeassa elämässä voi tälläisestä sopia.

• Anonyymi

Kunhan ei vaan yhdellekään ryppy mummolle tai papalle!
        Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kestä niitä täällä itseään nostattamassa huikeisiin markkina-arvoihin vaikka eivät enää ole mitään

Onpas sulla erikoinen ajatusmaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah entäs jos oliki? Tikahtuisit vanhuksen zäänsseihin, punertuisit naamasta paloautoksi ja puisit nyrkkiä, huutaisit ja karjuisit ja silti yhtään mitään et asialle voisi! 😂🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itsekin jonain päivänä mummo tai pappa. Silloin huomaat, mummot ja papatkin on ihmisiä ja monella elämänkokemus tuo perspektiiviä ja ehkä elämänkatsomus on viisaampi kuin mustavalkoisella jälkiteinillä.

Jos Pappa kaipaa mummoa, tai keski-ikäinen keksi-ikäistä tai vaikka eri-ikävistäkin, mitä sen sinua pitäisi häiritä? Joku etsii nuorta ja kaunista/komeaa, toinen hyvää ja mukavaa ja kolmas älykästä ja syvällistä, neljäs rikasta ja karismaattista menestyjää, viides empaattista kumppania ja hyvää vanhempaa.

Ei markkina-arvoa ole olemassa puhtaasti ’nuori ja kaunis’- akselilla kuin pintaliitoyökerhoissa. Aika montaa meistä ei pintaliito kiinnosta edes nuorena. Ei meidän tarvitse kelvata kaikille, riittää kun kelpaa sille yhdelle oikealle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itsekin jonain päivänä mummo tai pappa. Silloin huomaat, mummot ja papatkin on ihmisiä ja monella elämänkokemus tuo perspektiiviä ja ehkä elämänkatsomus on viisaampi kuin mustavalkoisella jälkiteinillä.

Jos Pappa kaipaa mummoa, tai keski-ikäinen keksi-ikäistä tai vaikka eri-ikävistäkin, mitä sen sinua pitäisi häiritä? Joku etsii nuorta ja kaunista/komeaa, toinen hyvää ja mukavaa ja kolmas älykästä ja syvällistä, neljäs rikasta ja karismaattista menestyjää, viides empaattista kumppania ja hyvää vanhempaa.

Ei markkina-arvoa ole olemassa puhtaasti ’nuori ja kaunis’- akselilla kuin pintaliitoyökerhoissa. Aika montaa meistä ei pintaliito kiinnosta edes nuorena. Ei meidän tarvitse kelvata kaikille, riittää kun kelpaa sille yhdelle oikealle.

Olipas viisasta tekstiä. Sivussa tässä vaan lueskelen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on niin totta. Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Ei kai nyt tuollaisesta tarvitse edes sopia!!
      Jos kaksi ihmistä on yhdessä, niin mitä siinä sitten sivuille tarvitsee vilkuilla.
      Jätä kuule ap tuollainen kaveri! Yhden pitäis riittää.

• Anonyymi

Sovitaan vaan niin.

• Anonyymi

Jos olet T, en ole sun. IKINÄ, koska en halua sua. Olen mieluimmin vaikka naapurin pekan, mutta en sun!

• Anonyymi

Ei-mia näyttää haaveilevan Timostaan vieläkin täällä.

• Anonyymi

Hänen kyllä olisin, vaan hän ei taida haluta niin, etkä sinä taida olla hän.

• Anonyymi

Kävisi vallan mainiosti jos olisit hän. Koska aloitetaan? :)

• Anonyymi

Voisin tehdä molemmnpuolisen sopimuksen asiasta minun hänen kanssaan. Minä hemmottelisin hänet piloille jos hän lupaisi olla vain minun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe