Miehelle vastaus

Anonyymi

Jos mä annan sulle vastakaikua niin peräännyt. Miksi jaksaisin katsella tommosta? Osaat olla erittäin ihana, mutta myös todella v-mäinen. Välillä koitat täällä kirjoittaa "minuna", onko se hauskaa? Ei. Olet sekottanut mun elämää rehellisesti sanottuna. Luulin että meillä oli pientä kipinää, mutta se kipinä alkaa sammumaan...

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pahoillani. Sinuna kirjoittaminen tuntui hauskalta jäynältä mutta totta, sinun kannattaa nyt lähteä uuteen suuntaan. Onhan se selvää että tää oli tässä nyt.

• Anonyymi

Saat anteeksi. En oo vihane sulle, hämmentynyt vaan. Välitin susta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi. En oo vihane sulle, hämmentynyt vaan. Välitin susta!

Miksi kirjoitat tätä monologia?

• Anonyymi

Annapa ne kaikus jossain muualla. Sivusta.

• Anonyymi

Mitään vastakaikua ei ole minun suuntaan ainakaan tullut.

• Anonyymi

Oletko alkoholisti narkkari?

• Anonyymi

En ole! Kiitos kysymästä..

• Anonyymi

Ei ole tapana esiintyä muina. Minuna kyllä pariinkin otteeseen joku esiintynyt ja yrittänyt sotkea. Ei kannata näitä uskoa.

• Anonyymi

Mitä tämä nyt sitten on taas? Joku muka kirjoittaa sinuna, mistä luulet sen olevan juuri se kenestä/kenelle kirjoitat? Reality check check, herätys ja hyvää yötä. :)

• Anonyymi

Sammunut jo aika päivää sitten. :DDD
      Nyt jäljellä on vain järkytys, inho ja sääli.

• Anonyymi

Hyvä. Mies tai nainen kuka oletkaan

• Anonyymi

Miten voit ajatella noin kamalalla tavalla? Tiedän olevani säälittävä kun en pääse eteenpäin. Voisit silti olla myötätuntoisempi. mistä tietää vaikka olisit joku päivä jonkun naisen kohdalla samassa tilanteessa, kuin minä sinun kohdallasi. Olisko kiva kun se nainen sitten kirjoittaisi noin? Sivusta.

• Anonyymi

Mistä ajattelit että aloitus olisi sulle?

• Anonyymi

Rakastan sinua isopylly

• Anonyymi

Aloitus on mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on mieheltä.

Eipäs oo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs oo..

Ei tuo kipinä ole mihinkään sammunut. Kun ei olla nähty niin hieman kylmentynyt, mutta yhä kytee tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on mieheltä.

haloo, otsikko on vastaus MIEHELLE

• Anonyymi

Onko kaipaamasi isopylly ylipainoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä ei. Naisellinen vain. On kuulemma takamus leventynyt varmaan viimenäkemältä. Niin sanoi yksi työkaveri. Miten sitten nyt joulun jälkeen sitten:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä ei. Naisellinen vain. On kuulemma takamus leventynyt varmaan viimenäkemältä. Niin sanoi yksi työkaveri. Miten sitten nyt joulun jälkeen sitten:)

Onko sulla kaikki oikeesti ihan hyvin? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole

Millainen vartalo sinulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki oikeesti ihan hyvin? :D

Ei ole. Kyllähän tuon itsekin huomasit. Sattuko kohalle?

• Anonyymi

Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että ne lääkkeet auttaa sinua. Älä heitä niitä pois.

• Anonyymi

Harmi kun ei oo. Sulla on varmaan? :)

• Anonyymi

Syön kyllä lääkkeeni ja olen terve. Ja aion syödän lopun elämäni. Tiedän etten pärjää ilman. Ei ole mitään harhaisuutta ollut pitkään aikaan. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun ei oo. Sulla on varmaan? :)

Mulla ei ole sinulle lääkkeitä. Kerro lääkärillesi rehellisesti, että heitit ne pois ja tarvitset nopeasti uusia harhaisuuteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön kyllä lääkkeeni ja olen terve. Ja aion syödän lopun elämäni. Tiedän etten pärjää ilman. Ei ole mitään harhaisuutta ollut pitkään aikaan. Sivusta.

Selkeästi tarvitset. Uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi tarvitset. Uskon.

En tarvitse. Jos olisit kaivattuni, et edes näe minua missään, emmekä ole yhteyksissäkään. Et voi palstan perusteella päätellä tarvettani lääkkeille. Olen surullinen tästä tilanteesta, mutta lääkket eivät sitä korjaa. Jos olisin sairas, minut olisi toimitettu hoitoon. Läheiseni toimittaisivat heti kun ilmenisi jotain harhaisuutta tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvitse. Jos olisit kaivattuni, et edes näe minua missään, emmekä ole yhteyksissäkään. Et voi palstan perusteella päätellä tarvettani lääkkeille. Olen surullinen tästä tilanteesta, mutta lääkket eivät sitä korjaa. Jos olisin sairas, minut olisi toimitettu hoitoon. Läheiseni toimittaisivat heti kun ilmenisi jotain harhaisuutta tms.

Miten omit tämän aiheen viestejä? Ohitse vaan tällaisista aiheista ilman mitään reagointia, suosittelen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten omit tämän aiheen viestejä? Ohitse vaan tällaisista aiheista ilman mitään reagointia, suosittelen :)

Tuohan se juuri olikin päättelyni syy lääkityksen tarpeeseen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan se juuri olikin päättelyni syy lääkityksen tarpeeseen :)

Minähän kirjoitin, että jos olisit kaivattuni. En tietenkään voi tietää keneltä viesti oli.

• Anonyymi

Olet mennyt sekaisin, mikä on todellinen vaara, kun näitä lukee ja omii. Ystävällinen neuvo. Sinun kannattais pysyä poissa täältä jonkin aikaa. Lue vaikka raamattua mieluummin.

• Anonyymi

Aloitus on palstan trollilta, sekaisin on ollut aina. Kirjoittaa naisena ja miehenä, tavoitteena päästä sotkemaan ja manipuloimaan.

• Anonyymi

Miksi se sun vastakaiku tulee täällä palstalla ja oikeassa elämässä kiität tai et sano oikein mitään siitä, että kerron sulle tunteistani? Sielä oikeassa elämässä sitä vastakaikua pitäisi antaa.
      Sinuna en ole koskaan kirjoitellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe