Kukaan ei ilmeisti ole kiinnostunut tarjoamistani hoidoista? :(
Terv. Parantaja
Ei taida olla kiinnostuneita?
28
235
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Voisitko koittaa selvittää asiaa? Mielellään mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Mikäs on sitten se hoito?
- Anonyymi
Blowjob ja hinta 20 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blowjob ja hinta 20 euroa.
näin pikkukaupungissa jutut leviää liian helpolla.
ja hintakinon liian halpa, siinä voi olla joku juttu............... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin pikkukaupungissa jutut leviää liian helpolla.
ja hintakinon liian halpa, siinä voi olla joku juttu...............Tuo kommentti ei ollut aloittajalta. Minä tarjoan monenlaisia palveluita. Kirjoitin erääseen ketjuun, että voin mm. parantaa syövän. Tarjoan toki myös bj-palveluita yms. Minussa on pyhän hengen energiaa, joka siirtyy limakalvojen välityksellä potilaaseen. Hinnasto on korkeampi. Limakalvokontaktia vaativat hoidot alkaen 1000€. Muut hoidot alkaen 20€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti ei ollut aloittajalta. Minä tarjoan monenlaisia palveluita. Kirjoitin erääseen ketjuun, että voin mm. parantaa syövän. Tarjoan toki myös bj-palveluita yms. Minussa on pyhän hengen energiaa, joka siirtyy limakalvojen välityksellä potilaaseen. Hinnasto on korkeampi. Limakalvokontaktia vaativat hoidot alkaen 1000€. Muut hoidot alkaen 20€.
K-Supermarketin Ruusu tarjoaa limakalvokontaktin 20 eurolla. Siksipä sun hoidot eivät mene kaupaksi, etkä ehkä pärjää ulkoisilta avuiltasikaan ruusulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-Supermarketin Ruusu tarjoaa limakalvokontaktin 20 eurolla. Siksipä sun hoidot eivät mene kaupaksi, etkä ehkä pärjää ulkoisilta avuiltasikaan ruusulle?
Minä kun olen aina luullut, että kasveihin vetoa tuntevat ihmiset ovat harvassa. Ellei se sitten ole joku pubiruusu? Se selittäisi halvan hinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti ei ollut aloittajalta. Minä tarjoan monenlaisia palveluita. Kirjoitin erääseen ketjuun, että voin mm. parantaa syövän. Tarjoan toki myös bj-palveluita yms. Minussa on pyhän hengen energiaa, joka siirtyy limakalvojen välityksellä potilaaseen. Hinnasto on korkeampi. Limakalvokontaktia vaativat hoidot alkaen 1000€. Muut hoidot alkaen 20€.
taidat olla varsin monen tuntema , ahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidat olla varsin monen tuntema , ahaa.
Ei minulla ole yhtään asiakasta. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole yhtään asiakasta. :(
onko sinulla mies ystävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Miehet lähtevät karkuun, kun kerron tarjoavani vaihtoehtoishoitoja työkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Miehet lähtevät karkuun, kun kerron tarjoavani vaihtoehtoishoitoja työkseni.
ja ikä oli, saako sellaista kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä veikkaus. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla miesystävää? Tässä lause kirjoitettuna oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikä oli? Kysytkö edesmenneestä henkilöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun olen aina luullut, että kasveihin vetoa tuntevat ihmiset ovat harvassa. Ellei se sitten ole joku pubiruusu? Se selittäisi halvan hinnan.
No jos mies muistuttaa Kummeleiden Matti Näsää tai Mauno Ahosta, ei voi heiltä paljon vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla miesystävää? Tässä lause kirjoitettuna oikein.
Vielä tuohon oikeinkirjoitukseen kommenttiini, minullakaan ei ole miesystävää, muttta tutkiskelen itseäni peitonalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikä oli? Kysytkö edesmenneestä henkilöstä?
Ja ikä oli? Kysytkö edesmenneestä henkilöstä?"
täällä on oikein yliopiston käyneitä onnellisia ihmisiä. taitaa ollaFM. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos mies muistuttaa Kummeleiden Matti Näsää tai Mauno Ahosta, ei voi heiltä paljon vaatia.
Sellaista en huolisikaan. Pitää olla nuori ja komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista en huolisikaan. Pitää olla nuori ja komea.
Sitä odotellessa yöllä 2:39?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yöeläin. 🦉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että tuo Doris saa odotella yön jos toisenkin nuorta ja komeaa. Kauniiden naisten ei tarvitse odotella vaan ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että tuo Doris saa odotella yön jos toisenkin nuorta ja komeaa. Kauniiden naisten ei tarvitse odotella vaan ottaa.
Jos ei huoli juuri ketään, voi joutua odottamaan.
- Anonyymi
20e on kyllä vähän, mun kaverilla käy sellainen joka pyytää satasen, hän on kyllä tosin sitten illasta aamupäivään. Nukkuu vierellä ja käy vaikka suihkussa,
- Anonyymi
Aika halpa tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika halpa tuokin.
Jos on Kelan elätti, eipä siinä mitään luksusta saa on sitten kyse asumisesta, autosta, harrastuksista ja kaikesta siltä väliltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on Kelan elätti, eipä siinä mitään luksusta saa on sitten kyse asumisesta, autosta, harrastuksista ja kaikesta siltä väliltä.
Se on ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511