Vai lähteekö jo tänään?
Ehtiikö Janita näkemään uudenvuoden raketit?
41
902
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin ehtii!! Lahjoitusrahoilla laittaa itsensä oikein söpöksi ja kuvailee itseään puolipukeisena vielä kauuuuuuan!!
- Anonyymi
Ottaa kerjuurahoilla isommat silarit, antakaa vaan muovipalloihin rahaa!
- Anonyymi
Minä lahjoitin eilen 60€. Uskon, että ne menee hoitoihin. Noin kaunis likka ei saa vielä kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lahjoitin eilen 60€. Uskon, että ne menee hoitoihin. Noin kaunis likka ei saa vielä kuolla.
Mä laitoin 237e. Pitäähän nuoren naisen tissikorjaushanketta tukea kaikin mahdollisin keinoin, mihin pystyn. Jätän nyt uudenvuoden kuohuviinit, nakit ja perunasalaatit sun muut hömpötykset ostamatta. Onneks eläke tulee tammikuun alussa.
- Anonyymi
Voi hyvät kirjoittajat, jos teillä olisi vastaava tilanne kuin Janitalla niin olisitte ihan hiljaa. Janitalle toivon parempaa oloa ja että olisit välittämättä kaikenmaailman kirjottelijoista, meitä on joka junaan. Hyvää uuttavuotta jokaiselle kuitenkin.
- Anonyymi
Tuntuu huuhaalta koko juttu! Missä se keräystilin nro on näkyvissä?! Ja toisekseen missä näkyy keräysluvat?
Toinen outo juttu on, että onko äiti yhtä sekopäinen tuon tyttärensä kauneuden vuoksi?
Missä on aikuisen ihmisen järki? - Anonyymi
Syöpäsairas ei ole noin pulskassa kunnossa!!!!
- Anonyymi
Te, jotka uskotte ja vielä maksatte tuosta höpötyksestä, kirjoitelkaa tänne myös vuoden päästä, ja sanokaa: "Olin väärässä, minua kusetettiin!!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te, jotka uskotte ja vielä maksatte tuosta höpötyksestä, kirjoitelkaa tänne myös vuoden päästä, ja sanokaa: "Olin väärässä, minua kusetettiin!!"
Sitä odotellen 😂 Nyt kyllä hyväuskoisia huijataan.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mistäs´ noin päättelet? Mm. syövän hoidossa käytetty kortisoni aiheuttaa "lihoamista".
Juuri näin, kortisooni kerää elimistöön nestettä.
Muutenkin nämä kirjoitukset täällä aivan siraita!
Mikä vaivaa ihmisiä?
Antakaa toisen olla kipujensa sairautensa joka on vakava olla ja hävetkää, hävetkää te jotka aina haette joitan heittoja muka, menkää nyt itseenne!
- Anonyymi
Käyppäs sairaalan syöpäosastolla katsomassa, miltä näyttää syöpään kuolemassa oleva ihminen!!!
- Anonyymi
Tämä saattaa olla yksi irvokkaimmista vedätyksistä mitä olen pitkän elämäni aikana nähnyt ja kuullut. Sairashan tuo ihminen on mutta enemmän päästään. Syöpäsairaat ei keimaile mediassa. Härskiä toimintaa!
- Anonyymi
Saa 50.000 kännyyn, tilaa lentoliput kauas ja alkaa elää uutta elämää 🤔
- Anonyymi
Vaikka saisin tästä tulikiven päähäni, sanon että ennen näkemätöntä röyhkeyttä!!!
Kuka muuten tämä Janita on? Minulle uusi tuttavuus lehtien lööpeistä nähtynä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka saisin tästä tulikiven päähäni, sanon että ennen näkemätöntä röyhkeyttä!!!
Kuka muuten tämä Janita on? Minulle uusi tuttavuus lehtien lööpeistä nähtynä...Luepas ajan kanssa netistä neidin sairaskertomukset, joista on vain hänen oma sanansa. Niin on muuttuvaa ja outoa settiä, että väkisinkin tulee mieleen, että tyttö elää nyt tähtihetkiään. Saa huomiota, sympatiaa, sääliä, kehuja ulkonäöstä ja suurista silikoneista etc. Nyt tuli tämä rahan kerjääminen, joka tuntuu täydelliseltä huijaukselta. Tämä Janita on ”sairautensa” avulla pysynyt julkisuudessa ja nyt yrittää saada hyväuskoisilta seuraajilta 50.000 potin. Kyllä nyt on neiti mennyt liian pitkälle. Tämä saakelin show on kestänyt jo monta kuukautta. Jos on noinkin sairas mitä väittää, niin silloin ei todellakaan tällaista sirkusta pysty pitämään kuukausikaupalla yllä. Toivottavasti virkavalta puuttuu tuohon rahankeruuseen, etteivät ihmiset laita pennosiaan taivaan tuuliin. Suomessa saa kyllä hoitoa varallisuuteen katsomatta. Muistakaa miten kävi Jani Kokille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepas ajan kanssa netistä neidin sairaskertomukset, joista on vain hänen oma sanansa. Niin on muuttuvaa ja outoa settiä, että väkisinkin tulee mieleen, että tyttö elää nyt tähtihetkiään. Saa huomiota, sympatiaa, sääliä, kehuja ulkonäöstä ja suurista silikoneista etc. Nyt tuli tämä rahan kerjääminen, joka tuntuu täydelliseltä huijaukselta. Tämä Janita on ”sairautensa” avulla pysynyt julkisuudessa ja nyt yrittää saada hyväuskoisilta seuraajilta 50.000 potin. Kyllä nyt on neiti mennyt liian pitkälle. Tämä saakelin show on kestänyt jo monta kuukautta. Jos on noinkin sairas mitä väittää, niin silloin ei todellakaan tällaista sirkusta pysty pitämään kuukausikaupalla yllä. Toivottavasti virkavalta puuttuu tuohon rahankeruuseen, etteivät ihmiset laita pennosiaan taivaan tuuliin. Suomessa saa kyllä hoitoa varallisuuteen katsomatta. Muistakaa miten kävi Jani Kokille.
On saanut jo saattohoitokotipaikan idiootti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On saanut jo saattohoitokotipaikan idiootti!!
Ei sinne saattokotiin, kuule, mennä huilimaan 3-6 kuukaudeksi. Ota sinä, idiootti, selvää asioista ennen kuin alat nimitellä.
- Anonyymi
Joo ,, ei neidin huijaukset paljon herätä lämpimiä tunteita.
Muistan kun isäni kuoli,,oli koko mies vain luuta ja nahkaa laiha mies sängynpohjalla.- Anonyymi
Samoin minun rakas siskoni. Hyvin nopeasti syöpä nujersi iloisen tytön henkisesti ja ruumiillisesti. Ei varmasti jaksanut kiinnostua meikkaamisesta ja rintojen näyttelystä!
Jos tuo tyrkky leikkii tälläisellä asialla, niin mielestäni syyllistyy rikolliseen tekoon. - Anonyymi
Jos sua lohduttaa ja jaksat odottaa, menee Janitakin lopussa heikoksi sänkyynsä.
Markkinatalouden riemuvoitto: Syöpä brändätty.
- Anonyymi
Aivan, sen on tehnyt Janita ihan itse 👍 Kerrankin Raili olet oikeassa.
- Anonyymi
Tossahan sanotaan mtv sivuilla 3-6kk, sitten lähtee.
Noille jotka dissaa sairasta toivon että saavat itse syövän ja kuolevat kiljuen, tanan kuspiät.- Anonyymi
Itse en toivo kenekään sairastuvan! Mutta, tytär ollut töissä Terhokodissa ja antakaa nyt olla kaikki haukkuminen ym. Jos paikka hänellä sinne varattu on jo sairaus pitkällä!
On koti, saattokoti!
- Anonyymi
Juu juu äitini kuoli syöpään Maaliskuussa..Oli todella väsynyt vuoden ennen sitä.
Sairaalaan joutui toisen asian takia jossa todettiin että syöpä levinnyt joka paikkaan
eli kuukauden siitä. Oli laiha ei jaksanut itseään ruokia enää.
puhumattakaan että olisi meikannut ...tai kuvannut itseään instaan.
Janita kertoo instassa että syöpä on joka puolella nyt ja silti laittaa meikki kuvia instaan siis mikä tässä on menossa?
Onko hänellä lupa kerätä rahaa hautajaisiin? Miksi kukaan ei kertonut että rahaa saa kerätä ? Sillä äitini kuoli rahattomana ja kovin oli vaikea löytää maksajaa hänen hautajaisille jotka vielä on pakollisia tässä maassa..
janita haluaa 50 tuhatta nyt hautajaisiin ?? siis tä? tonnilla pääsee hautaan minne loput rahat menee?? - Anonyymi
Mihin tämä nainen kerää rahaa? Isompiin silikoneihin? Mihin hän rahaa tarvitsee jos on kerran kuolemassa? Ei mihinkään. Kyllä sossu pennittömien hautaamisen maksaa.
- Anonyymi
Jokainen tietysti sairastaa omalla tyylillään (kyllä, minäkin syövän sairastanut). Mutta pistää kyllä ihmetyttämään tuo Janitan loputon meikkaaminen ja selfieiden räpsiminen. Etenkin tässä kohtaa, jos oikeesti eletään viimeisiä hetkiä. Toki onhan Janitan elämä ollut tähänkin asti varsin pinnallista ja ulkonäkökeskeistä. Kai se tyyli sitten täytyy pitää loppuun asti. Turhamaista minun mielestä, mutta kukin tyylillään. Kaikilla on omat prioriteettinsa, Janitalla se on selkeästi ulkonäkö.
- Anonyymi
Eiköhän ne tekotissit oteta pois ihan kunnallisessa sairaalassa normaalina toimenpiteenä jos ovat vaaraksi terveydelle. Hinta on normi vuorokausi maksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne tekotissit oteta pois ihan kunnallisessa sairaalassa normaalina toimenpiteenä jos ovat vaaraksi terveydelle. Hinta on normi vuorokausi maksu.
Otetaan ja se on faktaa.
- Anonyymi
Miten tehdään hoitoja tai leikkauksia tuommoiselle, jolla on isot muovitissit, eivätkö ne ole tiellä hoidoissa !
- Anonyymi
Taitaa tulla näkemään vielä monet raketit.
- Anonyymi
Noita kuvottavia kuvia saamme "ihailla" vielä kauan, joissa silikonit pullistetaan esiin ja suu vedetään suppuun. Yäk!!
Anonyymi kirjoitti:
Noita kuvottavia kuvia saamme "ihailla" vielä kauan, joissa silikonit pullistetaan esiin ja suu vedetään suppuun. Yäk!!
Otan osaa. Sun elämä on varmaankin yhtä helvettiä, kun sä pakosti joudut katsomaan jonkun sellaisen henkilön, mistä et pidä, kuvia. Vai oletko kenties jotenkin vajaavaltainen ja joku pakottaa sua katsomaan sellaista, mistä sulle tulee yököttävä olo? Tee asialle jotain, niin saatat voida paremmin.
- Anonyymi
Vielä se somettaa. Kohta tapahtuu ihmeparantuminen, ja taas ollaan otsikoissa.
- Anonyymi
Se että yksityistä tiliä seuranneet ja siitä maksaneet on heitetty ulos ryhmästä sankoin joukoin on mielestäni super noloa..
- Anonyymi
Ei enää montaa kuukautta niin näkee taas raketit ^__^
- Anonyymi
Hieman vanha tuo aloitus on, mutta hyvinhän tuo "kuolemansairas"potilas vielä nykyäänkin jakselee kaikkine shoppailuineen stockalla ym.
- Anonyymi
Kyllä on ihmisen typeryyttä nostaa näinkin sairas aloitus uudelleen esille. Saatko jotain kiksejä tästä? Pakko saada, koska ei tämä ole enää tervettä touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ihmisen typeryyttä nostaa näinkin sairas aloitus uudelleen esille. Saatko jotain kiksejä tästä? Pakko saada, koska ei tämä ole enää tervettä touhua.
Mahdollisella sairaudellaan rahastava ei välttämättä ole lainkaan typerä, vaan osoittaa äärimmäistä kieroutta ja ahneutta, kerätessään rahaa herkkäuskoisilta faneiltaan, sekä vaikkapa Seiska-lehdeltäkin, jonka lööppejä kaikki uskovat.
- Anonyymi
Janita on niitä henkilöitä joille julkisuus ilman mitään ansioita on kaikki kaikessa.
Mitä sairasta siinä on että hän täältäkin saa kaipaamansa julkisuutta?
Henkilöhän ei ole oikeutettu valitsemaan itselleen edullista julkisuutta.
Ja sitten aiheeseen. Kyllä nyt näyttäisi että seuraavatkin uudenvuoden raketit Janita näkee, ehkä vielä monet monet monet muutkin raketit.
Jokainen voi päässään miettiä kuinka järkevää tällä Janitalla on roikkua keinoja kaihtamatta julkisuudessa. Nyt se on jo hävettävän tasolla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619