Palstalaisten ainoa ajanviete on menestyvän Martinan elämän kyttääminen.
Martinalla on elämää - palstalaisilla ei
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, onks se susta kivaa, se kyttääminen?
- Anonyymi
Ei sentään stalkkaaminen niin kuin sulla. Kuvitellaan muuttaneensa samoille kulmille idolin kanssa. Liikutaan samoissa putiikeissa, ravintoloissa ja treenipaikoissa kuin Martina ja toivotaan siellä törmäävänsä häneen. Haaveillaan ostavansa samanlainen laukku tai kahvikone kuin Martinalla. Ja sitten kysellään muilta oman elämän perään. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sentään stalkkaaminen niin kuin sulla. Kuvitellaan muuttaneensa samoille kulmille idolin kanssa. Liikutaan samoissa putiikeissa, ravintoloissa ja treenipaikoissa kuin Martina ja toivotaan siellä törmäävänsä häneen. Haaveillaan ostavansa samanlainen laukku tai kahvikone kuin Martinalla. Ja sitten kysellään muilta oman elämän perään. 😂
Voimia peräkammariisi 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia peräkammariisi 😍
Perinteinen kommentti pissikseltä kun ei muuta keksi saatuaan jauhot suuhun. :-D Iso peräkammari mulla kun on toista sataa neliöö.. Koostuu useammasta huoneesta ja mikähän tuo pitkä, komea mieskään tuossa lienee ja nuo junioritkin vielä. ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen kommentti pissikseltä kun ei muuta keksi saatuaan jauhot suuhun. :-D Iso peräkammari mulla kun on toista sataa neliöö.. Koostuu useammasta huoneesta ja mikähän tuo pitkä, komea mieskään tuossa lienee ja nuo junioritkin vielä. ;-)
Et taida olla äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla äidinkielen opettaja.
En ole ja et muuten ole sinäkään eikä myöskään Martina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuvitellut muuttaneeni samoille kulmille. Asun täällä.
Etkö huomaa eroa kirjoitteluissa?
terv. Jääkärinkatu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terv. JääkärinkatuKukapa ei haluaisi asua Suomen kauneimman naisen kanssa samoilla kulmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terv. JääkärinkatuPissis osaa muuntautua moneksi, mistä milloinkin on etua itselleen. Yhtenä hetkenä hän on ihan vain pissis, toisena äityleitä vihaava, nelikymppinen peräkammarin pervo, joskus vanha vihalirjoitusta vastustava opettajakääkkä ja nyt ilmeisesti joku miss Jääkärinkatu. Yhteisestä näille tyypeille on viha taviksia, työssä käyviä ja äityleitä kohtaan. Sama tyyppi kaikkien takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissis osaa muuntautua moneksi, mistä milloinkin on etua itselleen. Yhtenä hetkenä hän on ihan vain pissis, toisena äityleitä vihaava, nelikymppinen peräkammarin pervo, joskus vanha vihalirjoitusta vastustava opettajakääkkä ja nyt ilmeisesti joku miss Jääkärinkatu. Yhteisestä näille tyypeille on viha taviksia, työssä käyviä ja äityleitä kohtaan. Sama tyyppi kaikkien takana?
Jos oot yhtään seurannut, olen osoittanut valheeksi monet "Martinan kulmille" muuttaneen tarinat.
Kun asuu Ulliksessa, tietää mistä puhuu. Ja usko tai älä, Jääkärinkadulla asuu taviksia. Me ollaan Jääkärinkadun taviksia. Ei täällä kukaan kukkoile, kuten mielikuvituselämästään kirjoitteleva kaivopuistolainen.
Täällä asuttu jo silloin, kun Tsernobyl alkoi säteillä oikein kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot yhtään seurannut, olen osoittanut valheeksi monet "Martinan kulmille" muuttaneen tarinat.
Kun asuu Ulliksessa, tietää mistä puhuu. Ja usko tai älä, Jääkärinkadulla asuu taviksia. Me ollaan Jääkärinkadun taviksia. Ei täällä kukaan kukkoile, kuten mielikuvituselämästään kirjoitteleva kaivopuistolainen.
Täällä asuttu jo silloin, kun Tsernobyl alkoi säteillä oikein kunnolla.Ok. Väärinkäsitys. Aloituksesi oli siis sarkasmia. Luulin aloitusta pissiksen tekemäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Väärinkäsitys. Aloituksesi oli siis sarkasmia. Luulin aloitusta pissiksen tekemäksi.
En ymmärrä mitä tarkoitat. Ei aloitukseni ollut sarkasmia.
terv. Jääkärinkatu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat. Ei aloitukseni ollut sarkasmia.
terv. JääkärinkatuSinä siis puolustat Martinaa mutta et pissistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis puolustat Martinaa mutta et pissistä?
Ei ole alkuperäisen Jääkärinkadun kommentti Tuo en ymmärrä jne.
terv. alkup. Jääkärinkatu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä asuttu jo silloin, kun Tsernobyl alkoi säteillä oikein kunnolla.Vai oikein Ulliksessa. Tuolainen slangisana piti heitää, jotta uskoisimme. Jääkärinkatu on sitä paitsi enemmän sitä rupualuetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oikein Ulliksessa. Tuolainen slangisana piti heitää, jotta uskoisimme. Jääkärinkatu on sitä paitsi enemmän sitä rupualuetta.
Ei nää kirjoitukset mitään uskonkappaleita olekaan.
Etpä taida paljoa tuntea Helsinkiä.
Ullis ei ole slangia. Se on lempinimi, lyhenne. Kuten Laru, Steissi, Flemari. Tuttuja täällä asuville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole alkuperäisen Jääkärinkadun kommentti Tuo en ymmärrä jne.
terv. alkup. JääkärinkatuSitä minäkin. Mähän olen täällä toitottanut että pissis on taitava naamioitumaan vaikka miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nää kirjoitukset mitään uskonkappaleita olekaan.
Etpä taida paljoa tuntea Helsinkiä.
Ullis ei ole slangia. Se on lempinimi, lyhenne. Kuten Laru, Steissi, Flemari. Tuttuja täällä asuville.Vaikutat maalaiselta, joka on niin olevinaan hesalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat maalaiselta, joka on niin olevinaan hesalainen.
Hesalainen?
Täällä asuvat eivät olekaan "hesalaisia", heh.
- Anonyymi
Onneksi ei ole sinun ajanviete😂😂😂
- Anonyymi
Ihmiset käyvät naureskelemassa yhteiskunnalle hyödyttömille ja kouluttamattomille turhille julkkiksille heidän töppäilyjään.
Monellakaan ei ole Facebook tai Instagram -tilejä niin tällä palstalla voi käydä nauramassa itsensä tärviölle. - Anonyymi
Moikkelis, ihana vapaapäivä on ollut vaikka onkin hieman kosteaa. Olimme kaverin kanssa vaihtamassa muutaman joululahjan ja sen päälle herkkulounaalla. Tänään söin ihanan salaatin, jossa oli mm tuoretta tonnikalaa, namskis! Martina lienee on vielä lapissa kun kukaan ei ole kommentoinut sitä tänään? Sittenhän se menee uusi vuosikin hänellä siellä. Huomenna uudenvuodenbileet. Mulla on kampaaja aamupäivällä ja otamme kuoharia jo päivällä uuden vuoden kunniaksi. Bileissä meillä on livemusiikkia, ihania ihmisiä, herkkuja ja hyviä viinejä! Mihinkään kansalaistorille emme lähde kun se on sellainen kaiken kansan rymyjuhla. Nyt on kiva kun voi kävellä kotiin bileistä jos ei sada.
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Ei minuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minuakaan.
Vielä vähemmän minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vähemmän minua.
Tarkkaan ottaen ei kiinnosta yhtään ketään.
- Anonyymi
Moikkelis, uusi aamu ja täynnä energiaa. Vuoden viimeinen päivä ja nyt heti aamusta pieni lenkki ulkona, terveellinen aamupala ja kirjan lukeminen loppuun. Minulla uuden vuoden vastaanotto alkaa jo päivällä. Ensin kampaaja ja sitten kevereiden kanssa lasit skumppaa lounaalla hyvässä ravintolassa! Illan bileet alkavat jo alkuillasta ja luvassa on rento ilta puheineen, elävää musiikkia ja malja isänmaalle varmaan Sibeliuksen finlandian kera. Martinan lapinloma lienee jatkunut ja mietin, että on kyllä hienoa ottaa uusi vuosikymmen vastaan myös lapissa, tähtitaivaan alla lumen keskellä. Ehkä ensi vuonna minäkin... palstalla Martinan kannatus ja kivat kommentit on kasvanut hurjasti. Muutama punkerotavis jaksaa jankata ja kiusata mutta kiusaajat on onneksi jo pieni vähemmistö.
- Anonyymi
Hanki elämä, hanki ystäviä tai joku harrastus. Parempaa uutta vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä, hanki ystäviä tai joku harrastus. Parempaa uutta vuotta!
Eiköhän tehdä kaikki sellainen uuden vuoden lupaus että jätetään kylmästi pissiksen höpö höpö jutut kommentoimatta. Pissisvapaata uutta vuotta meille kaikille. Olemme sen ansainneet.
- Anonyymi
Kuulostaa eläkeläisten elämänmenolta. Saman toistoa joulusta juhannukseen. Venytellään aamulla, mielessä syömiset ja juomiset. Luetaan kirjaa. Käydään kampaajalla ja kuunnellaan Finlandiaa... jne,jne,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa eläkeläisten elämänmenolta. Saman toistoa joulusta juhannukseen. Venytellään aamulla, mielessä syömiset ja juomiset. Luetaan kirjaa. Käydään kampaajalla ja kuunnellaan Finlandiaa... jne,jne,.
Siinä meillä on nuori mt-eläkelläinen. Täysin menetetty tulevaisuudentoivo. Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tehdä kaikki sellainen uuden vuoden lupaus että jätetään kylmästi pissiksen höpö höpö jutut kommentoimatta. Pissisvapaata uutta vuotta meille kaikille. Olemme sen ansainneet.
Mä olen niin mukana!!
Sietää saada toi maanvaiva nenilleen väsyttävine harhoineen.
- Anonyymi
Heh, palstan talipäät taivastelevat Martinasta positiivisesti kirjoittavaa henkilöä, joka kertoo myös omista kokemuksistaan. Eihän se heiltä ole pois kun Martinalla ja osalla hänen seuraajiataan menee hyvin.
- Anonyymi
Martina kera Steeffanin katselee pian maailmaa ihan eri silmin.
Steeffan tulee viettämään paljonkin aikaa Aurinkorannan kavereiden kans. - Anonyymi
Ketään kiinnosta eläkeläisen elämä. Ei eläkeläisyydessä ole mitään hohdokasta.
- Anonyymi
Siis eläkeläisellä menee hyvin vappu satasta odotellessa. Heh! Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen eläkeläisen elämä.
- Anonyymi
Dodii pissis kehuu taas omia postauksiaan ja nimittelee talipäiksi todenpuhujia—tääkö se taas on strategia?—voin kertoa —ei toimi!!
- Anonyymi
Herkullinen lounas syöty hyvässä ravintolassa ja skumpat kilistelty kavereiden kanssa, on tää kuulkaas elämää!
- Anonyymi
Se on sitä eläkeläiselämää kaameimmillaan. Maiskis ja polskis!
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei kiinnosta minuakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715