Hei
Löytyskä isoa pulskaa naista seuraksi kaikkeen kivaan terv js
isoa pulskaa naista
18
87
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä 45v ihana pullukka vaimo ; ) t54ukm
1 unelma olisi päästä iso perseistä naista panemaan perseeseen. Tuntuis niin härskiltä ja kiihottavalta
- Anonyymi
sehän on mukavaa, että on sellanen vaimo
- Anonyymi
On,on ; ) Ja itse outo?,kun fantasiana,että joku muukin pitäisi vaimon pulleista muodoista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On,on ; ) Ja itse outo?,kun fantasiana,että joku muukin pitäisi vaimon pulleista muodoista...
Kiva,sinkku vanhempi H:kiläismies...
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisin aivan varmasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Hesassa ole... olisi kiva,jos sulla olisi oma saunakin,kimppasauna-> vaimon selänpesu... hmm...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tunnu olevan sinkkua,vanhempaa saunan omaavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä varmastikin tykkäsin vaimosi pyöreistä muodoista ja voisin niitä tarkastella lähemminkin,mutta vain kahdenkesken.
- Anonyymi
Et sitten yhtään kerro enempää? Missä päin hakusessa?
Omassa parisuhteessa ei seksiä, joten todellakin tekee mieli.- Anonyymi
Mistäpäin sinä nainen?
- Anonyymi
Moi, täällä olis 27v helsinkiläis mies muotoja arvostamaan:) [email protected] tavottaa:P
Ps. Tykkään hieroa ja helliä;)
- Anonyymi
Moikka juu Uusimaa on hakusessa ensi sijaisesti terv JS missä sinä =
Täältä löytyis salaista seuraa pääkaupunkiseudulta. Voi laittaa sähköpostia mun nimimerkin mukaan.
- Anonyymi
Hei kyllä tekisi mieli jos oot ko kokoa terv JS
Minä pidä pulskeasta naisesta olen 56v. asun Salossa jos kiinnostaa ota yhteyttä niin sovitaan tapamisesta
- Anonyymi
Iso pulska nainen hakusessa 64v Hki
- Anonyymi
Kerro 64 lisää... sinkku? Sauna? Mispäin hki?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602