Veit sydämeni M kirjaimella alkava nainen.

Anonyymi

Sä oot kaikkea mitä oon etsinyt.
Vielä kun uskaltaisin ottaa yhteyttä. Numeron kyl löytäisin tai olen jo löytänyt.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän tuo valtakunta on lähellä alemmissa kommemtoimassa ! Varattu mut antaa vatmasti pimppalooraansa. Ei oo turhan nuuka siitä

• Anonyymi

En ole kyllä nähnyt valtakuntaa vonkaamassa toisin kuin m naisia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kyllä nähnyt valtakuntaa vonkaamassa toisin kuin m naisia...

Ei m naiset vonkaa, ne flirttaavat 🤩

• Anonyymi

Miksi kadehdit kyseistä ihmistä noin paljon? Ja miksi kuvittelet hänen olevan joku yleinen sellainen? Tiedän yhden M- naisen, joka on kaikkea muuta kuin yleinen sellainen, mutta silti tietyt tyypit kadehtivat, keksivät valheita hänestä ja levittää niitä tietoja totuutena, vaikka mitkään niistä juoruista ei pidä paikkansa. Kadehditko hänen kauniita silmiään, upeita hiuksiaan, sitä että miehet hänestä pitävät, kaikki ihmiset pitävät hänestä? Siksikö häntä kadehdit kun et pääse koskaan samalle viivalle hänen kanssaan? Toiset ihmiset ovat täyttä kultaa, toiset pelkkää arvotonta rihkamaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kadehdit kyseistä ihmistä noin paljon? Ja miksi kuvittelet hänen olevan joku yleinen sellainen? Tiedän yhden M- naisen, joka on kaikkea muuta kuin yleinen sellainen, mutta silti tietyt tyypit kadehtivat, keksivät valheita hänestä ja levittää niitä tietoja totuutena, vaikka mitkään niistä juoruista ei pidä paikkansa. Kadehditko hänen kauniita silmiään, upeita hiuksiaan, sitä että miehet hänestä pitävät, kaikki ihmiset pitävät hänestä? Siksikö häntä kadehdit kun et pääse koskaan samalle viivalle hänen kanssaan? Toiset ihmiset ovat täyttä kultaa, toiset pelkkää arvotonta rihkamaa.

Onx tää musta? Mul on kyl kuolleen kalan silmät, mut mä pyllistelen kaikille miehille. Paras puoli mussa! XXXX

• Anonyymi

Mitä sitten odottelet? Viestiä tulemaan.

• Anonyymi

Jos olisit hän, minulle kelpaisi millainen viesti vaan 🙂 kyllä m naisenkin mielessä on ihan koko ajan vaan eräs.. ihminen.

• Anonyymi

Yllätävää! Johan olet ollut 20 vuotta neonvärinen taulu täällä ”M-nainen kaipaa! Ota yhteyttä”

Jos ei oo ottanut kannattaa jo olla aika huolissaan

Mainonnan puutteeseen ei ainakaan homma kaadu

• Anonyymi

Minkälainen ihminen M kirjaimella alkavan mielessä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen ihminen M kirjaimella alkavan mielessä on?

Arvoituksellinen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvoituksellinen ;)

Hei

Olen 45 -vuotias liitossa asuva nainen pohjanmaalta. Tummatukka, ruskeat silmät. Vanttera mutta suuri rintainen! Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Käyn psykologilla mutta en syö enää lääkkeitä.

Ukkoni on minulle hyvä ja rakas, mutta usein poissa kotoa työn takia jopa kokonaisia viikkoja.

Olen hyvin yksinäinen. Kaipaan salaseuraa lenkille, soffalle romanttisia elokuvia katsomaan ja makkariin.

T: Anu. M 1975

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllätävää! Johan olet ollut 20 vuotta neonvärinen taulu täällä ”M-nainen kaipaa! Ota yhteyttä”

Jos ei oo ottanut kannattaa jo olla aika huolissaan

Mainonnan puutteeseen ei ainakaan homma kaadu

Ootko vähän yksinkertainen????🙄😆
        Luulet että täällä vain yksi ja sama M-nainen on ikävöinyt 20v??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvoituksellinen ;)

Voisitko kertoa millä kirjaimella kyseinen arvoituksellinen alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko vähän yksinkertainen????🙄😆
        Luulet että täällä vain yksi ja sama M-nainen on ikävöinyt 20v??

Hei

Olen 45 -vuotias liitossa asuva nainen pohjanmaalta. Tummatukka, ruskeat silmät. Vanttera mutta suuri rintainen! Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Käyn psykologilla mutta en syö enää lääkkeitä.

Ukkoni on minulle hyvä ja rakas, mutta usein poissa kotoa työn takia jopa kokonaisia viikkoja.

Olen hyvin yksinäinen. Kaipaan salaseuraa lenkille, soffalle romanttisia elokuvia katsomaan ja makkariin.

T: Anu M 1975

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoa millä kirjaimella kyseinen arvoituksellinen alkaa?

En nyt voi .

• Anonyymi

Laita vailla ensivuonna, kunhan laitat... Tämä alkaa olla raastavaa😔

• Anonyymi

Voi sinua. Laita mulle viesti, olen kaipaamasi, vapaa m nainen🙂

• Anonyymi

M väärässä paikassa? Manu?

• Anonyymi

Kerro M-naisesta? Oletko se S joka ikävöi sitä ruskeatukkaista?

• Anonyymi

En ole. Mun ihastus on vaalea. S kyl olen.

• Anonyymi

Reilu peli :D

• Anonyymi

Rohkeasti vain! T. M

• Anonyymi

Sano yksikin hyvä asia M-naisesta?

• Anonyymi

Hänellä on varmasti kaunein hymy minkä olen koskaan nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on varmasti kaunein hymy minkä olen koskaan nähnyt.

Dorka kaipaa jonku hymyn takii 😂🙈

• Anonyymi

Minun M naiseni on hyvin naisellinen, kaunis, hyvä varataloinen, hiukset vaihtavat välillä väriä. Häneltä löytyy myös silmälasit, käyttää suurimmaksi osaksi piilareita.

• Anonyymi

Ihanan M naisen nimessä on kuusi kirjainta. ;)

• Anonyymi

Niinpä on, just oikea määrä 😉

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe