Ateriapalvelun lounas-annos?

Anonyymi

Olipa päässyt Iltalehtien lööppeihin Helsingissä Ateriapalvelun lounas-annos?
Annos sisälsi ns. suomalaistavihannesta kokonaisuudessaan lisänä liuska sinappia ja ketsuppia.
Miltäs maistuisi, n 10€ /pakkaus.
Hyvää ruokahalua!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllättävän paljonhan tuossa oli, kun 7lihapullaa, 7 pikkunakkia ja ilmeisesti puolitettu isompimakkara.

• Anonyymi

Eikö Helsingissä ole riisifruttia jälkkäriks, sekin on valmista purkissa ja saa kaupanhyllystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Helsingissä ole riisifruttia jälkkäriks, sekin on valmista purkissa ja saa kaupanhyllystä.

Se on hyvää. Hirveän kallista esim kisapuiston ruokapalvelun setit. Kaupasta saa edullisemmin,jos omaiset tekisi ruokaa vanhuksilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvää. Hirveän kallista esim kisapuiston ruokapalvelun setit. Kaupasta saa edullisemmin,jos omaiset tekisi ruokaa vanhuksilleen.

Verisuonet viimeisetkin menee tukkoon noita makkaranpätkillä ja niissä ei ole lihaa edes nimeksikään.
        Yx eläkeläinen työnsi biojätteeseen ruokapalvelun tuomiset ja teki itse.
        Lieneekö hyvävelisysteemi, että sinä tilaat ja maksat vaikket tykkäisi ja jossakin einekset nostellaan pakettiin ja kuljetetaan.
        Eiköhän se pakkaaminen maksa enemmänkin sisältö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me annoimme naapurille pullaa, pizzaa ja salaattia, ei tarvitse roskaruokaa.
        Kahvit joimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me annoimme naapurille pullaa, pizzaa ja salaattia, ei tarvitse roskaruokaa.
        Kahvit joimme.

Apua, olisiko kellää ja edelleen edes prinssinakkia, sellasta pientä ees antoi, ketsuppia on.

• Anonyymi

Varkaudessa alkoholistien lapsilla ja nuorilla ei oo ees tuota ruokaa. He masentuvat.

• Anonyymi

Minä en masennu. Olen 186cm moppitukkainen naistenmies ja salilla käyn ja Nekkarissa Kissit vetäsen. Olisi kiva myös vetäistä viikseen jotain misua. Dödöt on kunnossa ja hampaat.

• Anonyymi

Kympillä saa alkoholisti ruokaa myös lapsilleen ja oluenkin päälle.
        Älkää pitäkö ihmisiä hölmöinä, kun ruokaa jaetaan viikottain ja ei maksa mitään.
        Ihmiset kyllä ymmärtää mitä kympillä saa.

• Anonyymi

Ei yli 70v. tarvii enää laihduttaa, saa syödä mitävaan, ei ne suonet enää ehdi tukkeentua.

• Anonyymi

Jos tykkää syödä roskaruokaa, niin lihapyöryköitä ja paketin nakkeja saa alle 2euroa.

• Anonyymi

Oon 57v nainen,eihän tässä pitkä aika oo 70v ikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 57v nainen,eihän tässä pitkä aika oo 70v ikään.

Minä olen 28 ja en syö myöskään roskaruokaa.
        Mummille ja ukille vien ostoksia ja kassissa on ruokatarvikkeita, mistä valmistavat.
        Nytkin oli kylmäsavulohta ja vihanneksia.
        Ei etsiä eivät käytä.
        Ulkoilevat myös ja kalastavat.

• Anonyymi

Söittekö jo kaikki einekset eilen, siis viime vuonna? Toivo palvelusta riisifruttia?
      Minulla on vielä hirvipaistia ja pottuja, omatekemää uuniruokia.

• Anonyymi

Kaikki vanhukset ei pystys mitään nakkia ja lihapullaa edes syömään. Mieluummin vaikka kasvispitoista ja välillä vaikka ihan maksaruokaa. Tulisi rautaa. Lisänä puolukkaa,hillona vaikka. Sana sol nestemäinen vitamiini myös hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe