Oireeni ovat nämä (jatkueet n. 4kk):
- nuha
- ajoittainen kurkkukipu
- kivut kyljissä
- mahakivut
- maha löysällä
- aftat (kolme ollu n. parin kuukauden aikana ja koskaan ennen ei oo ollu)
- kutina eniten kyynerpään seudulla ja pakaroiden alapuolella
- päänahan kutina ja hilseily (ei täitä)
- hikoilu
Että mikähän sairaus tää vois olla? Kiitos vastauksista! :'D
Mihin sairauteen nämä oireet yhdistyisivät?
19
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ai niin turvonneet imusolmukkeet ja hartia/selkäkivut unohin kokonaan.
- Anonyymi
Onko lääkäri todennut turvonneet imusolmukkeet ja missä niitä on ?
- Anonyymi
Ihmisen kroppa on täynnä imusolmukkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lääkäri todennut turvonneet imusolmukkeet ja missä niitä on ?
Itseasiassa ainoastaan mun lääkäri-äiti totes että on pienesti turvonneet että ei näy päällepäin. Ne oli kyllä jo turvonneet kun käytiin erikseen kurkkulääkärillä mutta ei mitään niistä sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa ainoastaan mun lääkäri-äiti totes että on pienesti turvonneet että ei näy päällepäin. Ne oli kyllä jo turvonneet kun käytiin erikseen kurkkulääkärillä mutta ei mitään niistä sanonut.
Ja kaulassa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on l ä ä k ä r i äiti
ja täällä kyselet neuvoja.....?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on l ä ä k ä r i äiti
ja täällä kyselet neuvoja.....?!No en voi kysyy siltä koska jos se luulee mua luulosairaaks ni sit ne muutkaan ei enää ota mua vakavasti. (Oon kysynyt siltä pariinki kertaa mutta aina sama vastaus: sÄ oOt lUkEnU liIKAa nETtiJuTtUjA, eI sUlLa oO sYöPäÄ")
- Anonyymi
Heii vielä minä taas eli entä kipu vasemmassa kyljessä?? Onks se kovin vakavaa ja mikähän se vois olla? Joskus ei ole kipeä, joskus on TOSI kipeä ja joskus vaan vähän kipeä. Tietääks joku?
- Anonyymi
Yksinkertaisimmillaan
Laktoosi tai vilja allergia.
Pesuaine allergia .
Jos keltasuutta kasvojen värissä ota
heti yhteys lääkäriin.
Kannattaa mennä lääkäriin ajoissa niin
pääset koko verenkuvaan ja tarvittaessa allergia testeihin.- Anonyymi
Kävin jo perus verenkuvassa ja kun käytiin uudestaan lääkärillä ni lähetti allergiatesteihin ja laajaan verenkuvaan :D on onneks ens vuoden (2020) tammikuus, huh en jaksais ootta yhtään pidempään.
- Anonyymi
Joko sinä TAAS olet täällä tämän saman asian kanssa!!!
Olet saanut miljoona vastausta mutta jaksat jankuttaa.
SINULLA EI OLE LYMFOOMAA tajua se jo viimeinkin!
Olet ollut lääkärin tutkimuksissa, sen olet itse kertonut. Sanot että äitisi on lääkäri. Kysy häneltä: sinulla on hypokondria joka on psyyken puolen häiriö. Hae apua sieltä suunnalta!- Anonyymi
En mä tässä viestissä ees väittänyt että mulla ois lymfooma :DD kunhan vaan kyselin että voisko muille tulla mitään muuta sairautta mieleen koska noihin testeihin on niin pitkä aika et osais sit varautuu :) onhan se semi epätodennäköstä että mulla ois esim lymfooma, muttei mahdotontakaan.
- Anonyymi
Ei helvettiä!! Nyt huomasin kovan ja liikkumattoman patin kaulalla!!!! Voiks tää enää olla muuta ku lymfooma??
- Anonyymi
Nuori ihminen keskity elämään äläkä itsesi tutkiskeluun ja oireitten kyttäämiseen!
Tervettä tuo ei ole.- Anonyymi
Vaikee keskittyy kun oireet häiritsee liikuntaa ja sit on viel noi kokeet xD
- Anonyymi
Perusverikokeissa ei näy jos olisi syöpää. Sun pitäisi päästä erikoislääkärin tutkimuksiin, onkologin. pääsetkö yksityiselle vaikkapa kaulan alueen ultraääneen ja labroihin sitä kautta. onko sun äiti yleislääkäri? kyllä sun täytyy saada apua tuhon epäselvyyteen, 4kk pitkä aika miettiä. itsellä löytyi syöpä kun aloin ihmetellä oireita jotka torpattiin ja omalla kustannuksella lävin tutkimuksissa.
mutta sun oireet voi viitata muuhunkin kuin imusolmukesyöpiin, niitä on niin erilaatuisia, mutta ilman muuta hakeudut tutkimuksiin ja asun äidin on oltava tukena eikä vähätellä. olen nyt terve kun tauti löytyi ajoissa. älä epäröi mennä tutkimuksiin, oli se mitä vaan.- Anonyymi
Täysin oikeessa olet! Ja kävin noissa tutkimuksissa, mitään ei löytynyt paitsi laajassa verenkuvassa jotkut allergia-asiat koholla.. sit se lääkäri tunnusteli imusolmukkeet ja sano että ne ei ees oo turvoksissa vaikka ne on!! Ja sit se sano ettei ultra oo tarpeen vaikka pyysin kahdesti, ärsyttää.. Ja siis joo äiti on yleislääkäri, otan tänään asian puheeks että jos me nyt jostain saatas lähete kaulan ultraan, haluan varmistua asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin oikeessa olet! Ja kävin noissa tutkimuksissa, mitään ei löytynyt paitsi laajassa verenkuvassa jotkut allergia-asiat koholla.. sit se lääkäri tunnusteli imusolmukkeet ja sano että ne ei ees oo turvoksissa vaikka ne on!! Ja sit se sano ettei ultra oo tarpeen vaikka pyysin kahdesti, ärsyttää.. Ja siis joo äiti on yleislääkäri, otan tänään asian puheeks että jos me nyt jostain saatas lähete kaulan ultraan, haluan varmistua asiasta
Jos olet aloittaja niin vastaus on tavallinen flunssa.
- Anonyymi
Vitamiinin puutoksia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848