Minua kovasti sänkyyn jo pitkän aikaa..:D olen sanonut suoraan miten asiat on, muttei se ole tajunnu. Hyh hyh :D
Pekka on yrittänyt saada
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkö oot sanonu https://youtu.be/fHtdOXV7ov0
- Anonyymi
Miten se on yrittänyt?
Onko osoittanut sänkyään ja sanonut :
katso tuossa on uusi sähköauto pehmusteilla, kokeilepa asetella peppusi sinne. - Anonyymi
Ai mitä oot sanonut?
- Anonyymi
Pekka on tuhma poika :DD
- Anonyymi
Miten se on :)))?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on :)))?
En voi kertoa🤐🤭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi kertoa🤐🤭.
Kerro ny
- Anonyymi
Pekka saisi minultakin, jos vain tahtoisi. Olen anteliaalla tuulella.
- Anonyymi
Taitaa täällä olla joku Pekan kiusaaja tai toinen toista Pekkaa kaipaileva.
Minä tahdon hänelle hyvää ei ole pahat mielessä eikä kiire minnekkään kaikki aikanaan yhdessä miettien. - Anonyymi
Pekalla olisi sitä kokemusta, mutta jäiskö se siihen yhteenkertaan , jos saisi hyvät mällit heitettyä.
- Anonyymi
Se mälli saisi lentää ihan perälle asti.
- Anonyymi
Noi mällipuheet on kyllä niin turn off ku voi olla.
- Anonyymi
Miksi? Oletko uninen?
- Anonyymi
Meidän tapauksessa noin ei ole käynyt kumpikaan ei ole yrittänyt saada toista sänkyynsä.
Ymmärrä se etten koskaan Pekka sinusta kirjoittaisi tuolla tavoin.
Et kai usko jonkin trollin viha kirjoituksia.
Tuntuu siltä että joku tahtoo meidän välit sekaisin. - Anonyymi
Pekka= Ilkka hllpo yhtälö😂
- Anonyymi
Jos kaiken maailman paska kirjoituksia haluaa uskoa ei rakkaudella mikä meidän välillä oli se henkinen yhteys taida olla mitään väliä.
Minulle ainakin on.
T:nainen- Anonyymi
Ai Pekan kanssa?
- Anonyymi
Aika jännä sinänsä kun sinä se Pekan perää ulvot niin paljon ettei Pekka onnistu kellistään.
- Anonyymi
Minä kyllä tiedän että et ole kaivattuni en usko hänen kirjoittavan tuolla tavoin et ole minun Pekkani. En enää vastaa tähän ketjuun.
Pekka nimittäin on sellainen että hänellä ei ole aikaa typeryyksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä tiedän että et ole kaivattuni en usko hänen kirjoittavan tuolla tavoin et ole minun Pekkani. En enää vastaa tähän ketjuun.
Pekka nimittäin on sellainen että hänellä ei ole aikaa typeryyksiin."hänellä ei ole aikaa typeryyksiin."
Kuten sinuun.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Onko?
- Anonyymi
Ekähän tää ole se sama kirjoittaja, joka haukkuu ja epäilee. Tarinaan liittyy Janette, Toni, Susan, Pekka ja oisko ollut vielä Tarja tai joku muu. Jossain vaiheessa hyökkäsi kaikkien S kimppuun.
Kolmiodraama vissiin ehkä mielikuvituspohjainen, ja Pekka nyt uusin epäilty. Kirjoittaja taitaa olla Tonin perässä, vaikka haukkuu sitä vanhaksi läskiksi impotentiksi ja narkkariksi. Tänään esiintyi Pekkana ja sanoi, ettei Tonille irtoa kikkeliä ja käski tyytyä Janetteen.
Kumman kuulosta rakkautta, eikä kovin tervettä näin sivusta seurattuna. Sivusta saa mielikuvan päihteistä ja sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.- Anonyymi
Varmaan joku sosiaali tuella elävä mt ongelma
- Anonyymi
Sama henkilö on postannut monta kertaa tänäkin iltana Tonia haukkuen.
Joo, vähän sama kuva itselläkin. Kirjoittajan oman käytöksen perustella tulee sivusta mielikuva kohtuullisen vakavista mt-ongelmista. Terveellä ei tarvetta tuollaiseen. - Anonyymi
Hyvin kirjoitat itsestäsi trolli.
- Anonyymi
Oletko ollut kuinka lähellä sitä sänkyä?
Vanha kikka on sanoa, että haepa päivän lehti tuolta sängyn takaa ;-)- Anonyymi
En ole käynytkään sen luona..:) eikä se minun.
- Anonyymi
Onko sama ”Pekka” kun toisessa ketjussa
- Anonyymi
Ei o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei o
Ootko varma
- Anonyymi
Taitaa olla varsinainen ”iki liikkuja”
- Anonyymi
Miten ja missä? Palstallako? ;) Aika epämääräistä.
- Anonyymi
En usjo
- Anonyymi
Naapurin Pekalla on kaunis vaimo.
- Anonyymi
Mites se Ana nyt silleen:(
- Anonyymi
Taidat olla niitä ”naisia” jotka puhuu toisista pahaa selän takana
- Anonyymi
Ootko varma, ettei sun pitäisi kehittää viestintä- ja vuorovaikutustaitojasi?
- Anonyymi
Taidat olla kuvitellut koko jutun
- Anonyymi
Miten tämä ilmennyt?
- Anonyymi
Ei ole ainakaan minua taitaa olla eri Pekka kyseessä. Tai sitten on paskanjauhaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ainakaan minua taitaa olla eri Pekka kyseessä. Tai sitten on paskanjauhaja.
Ootko varma
- Anonyymi
Kaikkihan sua on sun juttujen mukaan :)
- Anonyymi
Joo joo se onkin narsisti
- Anonyymi
Musta-Pekka???
- Anonyymi
Käteen jää vapaus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486