Miks kaikki vaatteet on

Anonyymi

nykyään mallia slim fit. Tosi ikävää. Paljon mukavampi olis olla löysemmissä vaatteissa. Täytyy vaan pitää oloasua aina kaikkialla. Ootteko samaa mieltä?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti ei mene pois muodista, pillit näyttää todella hyvältä jos ruumiinrakenne on urheilullisen hoikka.

• Anonyymi

Ihan eri mieltä! Slim fittejä käytän itse päivittäin vaikka välillä pitää olla muutakin. Kun pitää itsensä kunnossa niin slim fit on melkein ainoa vaihtoehto ja ärsyttää kun liian paljon teltan muotoisia takkeja ja pitäisi olla tynnyri vatsan paikalla, hyi.
      Tää on miehen mielipide.

• Anonyymi

Olen ihan samaa mieltä.
        Toki alkaa näköjään kaikki vaatteet olemaan hartioista liian ahtaita ja vatsan kohdalla väljää on niin, että sinne mahtuisi kaksi minua.

• Anonyymi

Täysin eri mieltä. XS-kokoisille on hyvin niukka vaatetarjonta Suomessa. Eikä tämä ole edes mielipide, vaan fakta.

• Anonyymi

Mistä sä puhut olen S kokoa ja kaikki vaatteet ovat nykypäivänä isoja! Tykkään kyl siitä, semmoinen over size look 💕

• Eniten on tarjonnassa niitä, joista on eniten kysyntää.

• Anonyymi

Suosin ehdottomasti slim fitiä. Minua on haukuttu koska olen laiha, mutta rakastan hoikkia sääriäni ja reisiäni, olen pitkäjalkainen ja haluan näyttää sen.
      Itse asiassa haluan myös provosoida koska raivostutan monia ja saan törkyä päälleni laihuuteni takia. Annan heille syytä rääkyä!
      Kotona yksin käytän sitten joogahousuja ja teepaitoja jotka on löysiä ja keveitä.

• Anonyymi

Törkyä?!!!

Mia ei mia tunnistettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241