Miks kaikki vaatteet on

Anonyymi

nykyään mallia slim fit. Tosi ikävää. Paljon mukavampi olis olla löysemmissä vaatteissa. Täytyy vaan pitää oloasua aina kaikkialla. Ootteko samaa mieltä?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti ei mene pois muodista, pillit näyttää todella hyvältä jos ruumiinrakenne on urheilullisen hoikka.

• Anonyymi

Ihan eri mieltä! Slim fittejä käytän itse päivittäin vaikka välillä pitää olla muutakin. Kun pitää itsensä kunnossa niin slim fit on melkein ainoa vaihtoehto ja ärsyttää kun liian paljon teltan muotoisia takkeja ja pitäisi olla tynnyri vatsan paikalla, hyi.
      Tää on miehen mielipide.

• Anonyymi

Olen ihan samaa mieltä.
        Toki alkaa näköjään kaikki vaatteet olemaan hartioista liian ahtaita ja vatsan kohdalla väljää on niin, että sinne mahtuisi kaksi minua.

• Anonyymi

Täysin eri mieltä. XS-kokoisille on hyvin niukka vaatetarjonta Suomessa. Eikä tämä ole edes mielipide, vaan fakta.

• Anonyymi

Mistä sä puhut olen S kokoa ja kaikki vaatteet ovat nykypäivänä isoja! Tykkään kyl siitä, semmoinen over size look 💕

• Eniten on tarjonnassa niitä, joista on eniten kysyntää.

• Anonyymi

Suosin ehdottomasti slim fitiä. Minua on haukuttu koska olen laiha, mutta rakastan hoikkia sääriäni ja reisiäni, olen pitkäjalkainen ja haluan näyttää sen.
      Itse asiassa haluan myös provosoida koska raivostutan monia ja saan törkyä päälleni laihuuteni takia. Annan heille syytä rääkyä!
      Kotona yksin käytän sitten joogahousuja ja teepaitoja jotka on löysiä ja keveitä.

• Anonyymi

Törkyä?!!!

Mia ei mia tunnistettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe