Tiesittäkö että Juankoskea ollaan edustamassa seuraavissa temppareissa? Vai sanoisiko "edustamassa" 😆😆
Vastaukset 5
- Anonyymi
Teidät pitäisi aidata sinne juankoskelle. Joka saamarin ohjelmaan pitää ängetä.
Tenkanen sano että ootte sisäsiittoisia. - Anonyymi
Mitä ovat tempparit?
- Anonyymi
Juankoski - rahanpesua & erotiikkaa. Opettajain asuntolassa (joskus aikoinaan kutivat ja pesivät siellä) aletaan kuvata tositapahtumiin perustuvaa "Salatut elimet"-sarjaa.
- Anonyymi
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä.Eekö tuo liene paremminnii ironijjoo ku eehän siellä Ruukilla ennee paljjookkaa maha tapahtuva erotiikkarintamalla. Vuan toesta seol vielä seetenkymmenluvulla! Maksullisija naesijjae taes löötyvä usseita, aennae huhupuhheihen mukkaan. Ee kylläkkää tullunna kopastuva kerttookkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77948
- 71815
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut99563- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4506Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158492- 25478
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t130465- 45439