Tiesittäkö että Juankoskea ollaan edustamassa seuraavissa temppareissa? Vai sanoisiko "edustamassa" 😆😆
Tempparit 2020
5
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Teidät pitäisi aidata sinne juankoskelle. Joka saamarin ohjelmaan pitää ängetä.
Tenkanen sano että ootte sisäsiittoisia. - Anonyymi
Mitä ovat tempparit?
- Anonyymi
Juankoski - rahanpesua & erotiikkaa. Opettajain asuntolassa (joskus aikoinaan kutivat ja pesivät siellä) aletaan kuvata tositapahtumiin perustuvaa "Salatut elimet"-sarjaa.
- Anonyymi
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää juttu rahanpesusta ja erotiikasta on?
Oon asunu täällä 20 vuotta, eikä oo ikinä tullut vastaan tämmöstä.
Taitaa olla puutteellisten ukkojen puheita nämä.Eekö tuo liene paremminnii ironijjoo ku eehän siellä Ruukilla ennee paljjookkaa maha tapahtuva erotiikkarintamalla. Vuan toesta seol vielä seetenkymmenluvulla! Maksullisija naesijjae taes löötyvä usseita, aennae huhupuhheihen mukkaan. Ee kylläkkää tullunna kopastuva kerttookkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057