Paras näkijä, joka katsoo sähköpostilla? Omia kokemuksianne?

Anonyymi

Hei! Asun maalla, joten en usko että pääsen näkijää tapaamaan. Onko teillä kokemusta sähköpostitse näkijän työtä tekevistä? Ketä voisitte suositella? En halua soittaa, sillä tiedän kokemuksesta, että puhelinennustajat ovat aivan puhetyöläisiä, juuri kukaan heistä ei ole oikea näkijä.
Kenet voisin siis tavoittaa sähköpostitse? Toivon omia kokemuksianne. Kiitos!

50

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyyntösi on yhtä järkevä kuin jos pyytäisit etägynegologin arviota kopiokoneelle istahtaneen neitokaisen alapään terveydentilasta.

    • Anonyymi

      Voidaan toimia esim. näin, laitat sähköpostilla minulle kysymyksen ja 150 euroa tililleni niin vastaan sinulle jotain jos sattuu huvittamaan ja jos ei huvita niin en vastaa.

      T:näkijäsi

    • Anonyymi

      Pyyntösi ei ole yhtä hullu kuin joku haluaa sanoa. Monikin näkiä saa kopin ihmisten energiasta ihan vain heidän viestiensä tai kysymystensä kautta. Vahvaa kokemusta on. Energioiden kanssahan siinä pelataan, ei toista ole pakko nähdä kasvoista kasvoihin toiselle nähdäkseen.

      • Anonyymi

        Takavuosina joku kertoi antavansa kaukoparannustakin pelkän sähköpostiosoitteen perusteella.
        Eikö yhtään epäilytä?


    • Anonyymi

      "joka katsoo sähköpostilla"

      Voin katsoa sinulle vaikka paistinpannulla kun hinnoista sovitaan.

    • Anonyymi

      Hei, olen madam Jenna Selvänäkö ja aistin energioita kysymyksessäsi.
      Olet mies tai nainen, tunnet jonkun J kirjaimella alkavan jolla on elämääsi vaikutusta.
      Ellet tunne, niin oma nimeni alkaa J kirjaimella, joten olen oikeassa.
      Aistin ongelmia joihin toivot ratkaisuja tai vastauksia, kuten normaalistikin on tapana kysyä, kun on kysyttävää.
      Isoiso-isäsi ja isoiso-äitisi ovat kuolleet, he ovat taivaassa ja kertovat rakastavasi sinua.
      Yhteys katkesi, tarvitsen noin 50€ yhteyden muodostamiseen .
      Joku P kirjaimella alkava kertoi juuri henkimaailmasta, että kannattaa maksaa, hänellä olisi tärkeää kerrottavaa.

      Olen pahoillani, mutta en usko itse näihin juttuihin, joten kerro kysymyksesi, niin katsotaan ihan ilmaiseksi miten vastaus voi tulla ihan normaalin järjen kautta.
      T:Madam Jenna

      • Anonyymi

        Hyvä Madam Jenna olet oikeassa tarvitsen sen 50 euroa yhteyden saamiseen joten voisitko lainata sen minulle maksa sitten seuraavassa elämässä takaisin. Kyllä Pekka oli kovin tarkka rahoista hän yritti vuosia periä velkaansa minulta mutta ei koskaan onnistunut siinä. On yllättävää erttä hän yrittää sitä rajana takaakin. Voisit kertoa hänelle, että Julia muistaa vieläkin kuinka huiputit häntä eräissä kaupoissa joten sopikaahan siellä rajan takana ensin onat asianne ja palatkaa sitten asiaan uudestaan.
        Hyvä kuulla että isoiso äidit isät ovat rakastaneet minua vaikka olen syntynyt vasta heidän kuolemansa jälkeen, se on jo oikeaa rakkautta jos mikä.
        Ikävä kuulla ettet usko omiin juttuihisi jos soitat minulle kerron sinulle asioita jotka saa sinut uskomaan mihin vaan. Soitto minulle ei maksa paljon mutta antaa minulle paljon saadessani auttaa sinua. Normaalijärkeä ei ole on vain ikuisuus ja puhelinlaskut pöydällä.
        T. eino


    • Anonyymi

      Onko sinulla meiliä?

    • Anonyymi

      Moni näkijähän antaa ns. kaukoparannusta etänä. Kyllä kaikkien pitäisi tietää että tuo toimii kuten telepatiakin, energian kautta.. Näin olen itse ymmärtänyt? Minulla on kokemusta sähköpostitse [email protected] joka minulle osasi kyllä nähdä. Joskus vuosia sitten kirjoitin myös postitse jollekin, en ole enää varma nimestä, mieshenkilö oli. Osa hänen sanomistaan asioista on toteutunut, osa ei..
      Miten ihmiset sitten soittelevat ennustajille jos luulevat ettei etänä voi nähdä? Totta kai voi!!! Hyvä näkijä todellakin pystyy näkemään..

    • Anonyymi

      Itse suosittelisin myös tuota [email protected]. Asun itekin maalla ja soittaakaan en halunnut joten kirjoitin hänelle. Vastasi kaikkiin kysymyksiini ja katsoi mulle muutakin. Antoi selkeitä vastauksia eikä jossitellut ja tiesi kyllä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulle jäi sellanen tunne että siinä on näkijä joka oikeesti näkee.. ootan vielä että Elämän Virran sanomat asiat toteutuu niinku kerto mut hänestä jäi kyl hyvä ja varma fiilis..

    • Anonyymi

      Soita astral teeveen suoraan lähetykseen.

    • Anonyymi

      50 euroa tilille niin katson kiikareilla tulevaisuuteen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juu minuukin kovasti vakuuttasi kysellä elämäni intiimejä asioita jostakki luukkusta ja elämän virroilta. Sevverran on kyllä omat tilanteet kiperiä ja kuperia että mahdan kuitenkin pitäytyä ihan oikean selvännäkijän pakeilla. Se on Naomi M. kuka selventelee minu asiat nyt ja jatkossakin, ainaki toivonnii ja monenlaista luukkua on sibnä aikana näihin ketjuihi tullu kunoon hänellä käyny mutta hänelaista ei toista enkä usko että ihan pian tuleekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minuukin kovasti vakuuttasi kysellä elämäni intiimejä asioita jostakki luukkusta ja elämän virroilta. Sevverran on kyllä omat tilanteet kiperiä ja kuperia että mahdan kuitenkin pitäytyä ihan oikean selvännäkijän pakeilla. Se on Naomi M. kuka selventelee minu asiat nyt ja jatkossakin, ainaki toivonnii ja monenlaista luukkua on sibnä aikana näihin ketjuihi tullu kunoon hänellä käyny mutta hänelaista ei toista enkä usko että ihan pian tuleekka.

        Uppia tuolle! Ja nimenomaan. Eikä Naomi piilottele missään luukuissa vaan omalla nimellään ja puhelinnumerollaan ottaa vastaan. Tai nyt viimeksi soitin mesepuhelun mutta ihan oli kuin olisin vieressään ollut. Minua ei oikein nappaa ajatus jollekin josta en mitään tiedä laittasin jotakin asioitani jonain sähköpostina. huh. Puistattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uppia tuolle! Ja nimenomaan. Eikä Naomi piilottele missään luukuissa vaan omalla nimellään ja puhelinnumerollaan ottaa vastaan. Tai nyt viimeksi soitin mesepuhelun mutta ihan oli kuin olisin vieressään ollut. Minua ei oikein nappaa ajatus jollekin josta en mitään tiedä laittasin jotakin asioitani jonain sähköpostina. huh. Puistattaa!

        Voin vilpittömästi suositella vanhempaa rouvaa, almix, tekee sähköpostilla ja on suvussaan tätä näkijäkykyä. Ei mainosta eikä pidä puhelulinjoja. Ystävältä sain tiedot pari vuotta sitten ja luotan häneen. En tiedä tekeekö vielä, [email protected] ja vastasi, ei ottanut satasia, olisko 60-80€ ja sain avun. En ole sen jälkeen muilta tarvinnit kysellä. Puhelinennustajat on huijareita ja puhelinlasku oli satasia alle puolesta tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minuukin kovasti vakuuttasi kysellä elämäni intiimejä asioita jostakki luukkusta ja elämän virroilta. Sevverran on kyllä omat tilanteet kiperiä ja kuperia että mahdan kuitenkin pitäytyä ihan oikean selvännäkijän pakeilla. Se on Naomi M. kuka selventelee minu asiat nyt ja jatkossakin, ainaki toivonnii ja monenlaista luukkua on sibnä aikana näihin ketjuihi tullu kunoon hänellä käyny mutta hänelaista ei toista enkä usko että ihan pian tuleekka.

        Heippa 😊
        Minulta saat asiallisen tulkinnan elämäsi ongelmavyyhdin selvittämiseen:)
        Teen tulkintoja työkseni,joten asialliset vastaukset tulevat 100% varmuudella.

        Jos haluat lisätietoa tavoistani tulkita sekä hinnoistani,niin laitathan sp:a osoitteeseen;
        [email protected],niin kerron mielelläni itsestäni ja työstäni.


    • Anonyymi

      älä tällä palstalla kysele, et tule saamaan ainuttakaan järkevää vastausta, vain joko panetttelua tai mainontaa elämänvirralta tai naomilta (nuo kaksihan joka paikassa on nyt esillä)

    • Anonyymi

      SIis ihan oikeesti, ettekö tajua että jollakin voi olla julkinen virka jonka takia joutuu piilottelemaan näkijän lahjojaan?!?!? Mulle [email protected] vastas napakasti ja kiertelemättä ja pari asiaa on jo toteutunu mitä häneltä pari kk sitte kysyin.. Tiiä vaikka olis hallinnollisessa julkisessa virassa? mulle ainaki tuli sellanen fiilis

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on aina ja ikuisesti muut "näkijät" haukkuneet oikeita näkijöitä kuten Elämän Virtaa. Miten riittää aika ja energiat?!! Lisäks niitä näyttää v*tuttavan se etteivät tiiä kuka se on. :D

    • Anonyymi

      Joo kyllä se niin on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... tällä viittaan näkijöiden jatkuvaan haukkumiseen ja panetteluun.. Onko muilla kokemuksia elamanvirta@luukku. comista??

    • Anonyymi

      Mä oon kirjottanu elämän virralle jo useamman kerran! tiesi muun muassa sen että tyttäreni oli raskaana, ei ollu mulle kertonu?! Työasiat ties kans

    • Anonyymi

      Vautsi, hienoo että tiesi sun tyttären raskauden! kuulema moni näkijä voi sanoo aina tulevan lapsen sukupuolenkin en tosin tiiä onko siitä hyötyä sitten.. aion kirjoittaa hänelle!

    • Anonyymi

      Ihmiset haukkuu kauheasti täällä aina näkijöitä. Oikeastaan kaikki niitä, joita myös ihmiset kehuu.. törkeetä. Mä suosittelen [email protected] ja jos haluut soittaa niin Marja X !

    • Anonyymi

      Tuo Elämän Virta,!!! Suositellaan ystäväni kanssa!

    • Anonyymi

      Kiitos suositteluista kaikille palstalaisille! Laitoin viestiä Elämänvirralle, korona tilanne ahdistaa.

      • Anonyymi

        No mutta simmoinen mikä kattoo sähköpostilla saattapi haistaa faxilla ja kuulla lampulla osaapi varmaannii ne avut siihen koronaanki pian kekata. Osasipä tämmösen ketjunki alotella niinon ihmettä josei nyt jo korona-ahristus tuollattilla taidoin katoa.


    • Anonyymi

      Heippa vaan palstalaisille ! Itekin kirjotin tuolle Elämänvirralle . Sen verran on elämän suunta hakusessa ja koko maailman tilanne ahistaa . Noppeesti vastas ja ties asioitani eli voinen siis suosittaa ?

    • Anonyymi

      Sama homma, iso suositus Elämänvirralle. Oon kirjottanut tälle näkijälle jo useasti.

    • Anonyymi

      Mä oon aika skeptinen näiden asioiden kanssa. Mun mielestä näkijä tai meedio pitäs tavata kasvokkain. Nyt korona aikana en kyllä todellakaan oo uskaltanu ja on pitäny tehdä isoja ratkaisuja mm. talo kaupasta. Oon kirjottanu tuolle Elämän Virralle tämän palstan ja ystäväni suosituksien perusteella ja oon saanut häneltä selkeitä vastauksia jotka on jo menny oikeaan. Yhden toteutumista odottelen vielä, mut sanoikin että menee alkusyksyyn. :,)

    • Anonyymi

      Turun flikka eristyksest peukuttaa kans Elämänvirralle <3

    • Anonyymi

      Mä niin kiitän Luojaa tästä elämän virrasta. Siinä on näkijällä syrän kohdallaan!

    • Anonyymi

      Oon arponu et uskallanko kirjottaa näkijälle mut taidan kirjottaa tolle Elämänvirralle , sitä on kehuttu niin paljo. Tuun kirjottaa sit kokemuksiani.

    • Anonyymi

      Jos kysyt sähköpostilla, on näkijällä hyvää aikaa googlettaa ja etsiä sinusta kaikenlaista tietoa.

      Yhtä epäsuositeltavaa kun kaikenlainen muukin kanssakäyminen noiden humpuukimaakarien kanssa.

    • Anonyymi

      Elämän Virta! Tein eri nimellä itelleni sähköpostin ja en antanu omaa nimeäni tiedettäväksi hälle missään vaiheessa. Silti ties. En halunnu edes testata häntä sen kummemmin, aattelin vaan että kun musta löytyy googlettamalla somea ym. Ei se silti olis voinu mun tulevaa ja pään sisäistä tietää edes googlettamalla.

      PS. Ainahan näkijä voisi periaatteessa etukäteen penkoa???!

      • Anonyymi

        Näkeehän ennustaja tililtään KUKA on maksanut, huh....


    • Anonyymi

      Kirjota Elämänvirralle niin saat apua. Ei oo mainos vaan hän todella on asiansa osaava näkijä.

    • Anonyymi

      Voi voi kun täällä kateelliset haukkuu! Minäpä kirjoitin salanimellä ja maksoin kaverin tililtä. Meillä kamun kanssa AIVAN erilaiset elämät ja kyllä ties mulle katsoa että sillä lailla

    • Anonyymi

      Kriittinen oli meikäkin vaan pakkopa sanoja jotta tiesi tämä selvännäkijä hommansa

    • Anonyymi

      Kirjottakaa Elämän virralle jos tarttette apua. Siinä on näkijä sydän paikallaan ja kyvyt kohdillaan. Isot kiitokset hänelle avustaan ja työstä jota hän tekee!!!

    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä. Katsooko edellisiä elämiä myös??

    • Anonyymi

      Nuo muut tarjoukset voit unohtaa. Minä voin tehdä sen 100 eurolla.

      Mielelläni kerron mitä vain mielee...tarkoitan siis että mitä vain haluat kuulla

    • Anonyymi

      Kirjota Elämänvirralle ! Kattoo myös edellisiä elämiä eikä ole kallis ja on oikea näkijä.

    • Anonyymi

      Anteksi en osaa sanoa kuka voisi sähköpostilla auttaa, mutta mun kaveri sanoi että se on soittanu monta kertaa näkijälle. En tiädä onko ne sellaiset oikeita näkijöitä, mutta kaveri kuitenki kehu ihan hirveesti niitä ennustaja24.fi sivun näkijöitä että oli jotai apua saanu

    • Anonyymi

      Soittaa en halua, on kallista ja ei jää mitään tekstiä tai muuta ylös mihin palata aina. Taidan ottaa tulkinnan tuolta teidän suosittelemalta elämän virralta :)

    • Anonyymi

      [email protected] , Johanna H niminen.

      Kysy jos ehtisi katsomaan, on aika kiireinen, mutta pitää sanansa. Ottaa myös puhelimitse vastaan. Eikä ole kallis. Ei tee rahan takia vaan auttaakseen ja on kertoi että on elämäntehtävä hälle tää, vaikkei ole sitä alkujaan toivonutkaan ja vienyt toistakymmentä vuotta olla sinut asian kanssa. Itse otin aluksi sähköpostitse katselmuksen ja sitten rohkaistuin puhelinkatselmukseenkin. Ei se ota, ellei anna.

      Kannattaa ainaki kysyä miten ehtisi.

    • Anonyymi

      Elämän virralle tulee peukkuja täältäkin ! tosi sydämmellinen ja osaava näkijä on mun ja ystävättärieni luottonäkijä jo vuosien ajan

    • Anonyymi

      Mä oon kirjottanu tolle [email protected] nyt muistaakseni kolme kertaa. Aina jossain ihmksshde asioissa. On osannu auttaa mua joka kerta ja voin siis ihan oikeesti suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe