ja ei rakenteisiin menevä, kylpyhuoneen ja wc osalta?
Missä menee raja, "rakenteisiin menevä remontti
13
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää puolen yön palstan aktivointia
- Anonyymi
Mihin aikaan sinun mielestäsi tänne voisi tehdä aloituksia.
- Anonyymi
Googlella tietäisit jo...
Minä ammattilaisena tiedän vaan en kerro...
Hyvää palstan aktivointia...
Noin, nyt tämän viestin alun voi kopioida joka viestiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlella tietäisit jo...
Minä ammattilaisena tiedän vaan en kerro...
Hyvää palstan aktivointia...
Noin, nyt tämän viestin alun voi kopioida joka viestiin.No onkos "peräkamaripoika" jo ammattinimike? Jonne on oikein ammattilainen :D
- Anonyymi
Osaako joku ystävällisesti sanoa.
- Anonyymi
Vedeneriste on yksi raja. Kaikki sen päällä oleva eli esim. laatat on asunnon vastuulla. Tarkemmat vastaukset saat kun kysyt isännöitsijältä.
Ei se nyt ihan noin yksiselitteisesti mene. Mikäli yhtiön vastuulla oleva kosteuseriste on pettänyt ja aiheuttanut kosteusvaurion kylppäriin (tai mikäli taloyhtiö on laiminlyönyt kylpyhuoneen kunnostamisen sen alkuperäisen teknisen käyttöiän päätyttyä), niin pintamateriaalitkin menevät taloyhtiön kustannettaviksi. Tietenkin vain yhtiön vahinkohetken perustasoon saakka, mutta ei siis rakennushetken perustasoon (eli omistusasuntoyhtiöitä, joissa nykyinen perstaso olisi edelleen muovimatto ei nykyisin juurikaan löydy).
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksiselitteisesti mene. Mikäli yhtiön vastuulla oleva kosteuseriste on pettänyt ja aiheuttanut kosteusvaurion kylppäriin (tai mikäli taloyhtiö on laiminlyönyt kylpyhuoneen kunnostamisen sen alkuperäisen teknisen käyttöiän päätyttyä), niin pintamateriaalitkin menevät taloyhtiön kustannettaviksi. Tietenkin vain yhtiön vahinkohetken perustasoon saakka, mutta ei siis rakennushetken perustasoon (eli omistusasuntoyhtiöitä, joissa nykyinen perstaso olisi edelleen muovimatto ei nykyisin juurikaan löydy).
Kyse on omakotitalo sta
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksiselitteisesti mene. Mikäli yhtiön vastuulla oleva kosteuseriste on pettänyt ja aiheuttanut kosteusvaurion kylppäriin (tai mikäli taloyhtiö on laiminlyönyt kylpyhuoneen kunnostamisen sen alkuperäisen teknisen käyttöiän päätyttyä), niin pintamateriaalitkin menevät taloyhtiön kustannettaviksi. Tietenkin vain yhtiön vahinkohetken perustasoon saakka, mutta ei siis rakennushetken perustasoon (eli omistusasuntoyhtiöitä, joissa nykyinen perstaso olisi edelleen muovimatto ei nykyisin juurikaan löydy).
Mutta mikä siis on ns "rakenteisiin menevää remonttia kylppärissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä siis on ns "rakenteisiin menevää remonttia kylppärissä?
Vaikea rajata.
- Anonyymi
Mikä siis omakotitalon kylppärissä (omassa talossa) on ns rakenteisiin menevää remonttia?
- Anonyymi
Mitä väliä? Remontti on remontti.
- Anonyymi
Ei oi rajata tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592