Miehesi kanssa? Noin niinkuin aikuisten oikeesti? 🤔
-mietteliäs-
Miten sinulla menee
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kysyt irl niin kerron. Ehkä sinä sen olet jo päätellyt?!
- Anonyymi
En ole kyllä ihan varma asiasta, tai en laisinkaan. En kai minä sitä irl kehtaa kysyä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä ihan varma asiasta, tai en laisinkaan. En kai minä sitä irl kehtaa kysyä..
Olen yrittänyt sitä hänelle viestiä keskusteluissa. Sinun pitää yrittää lukea " oman" naisesi puhetta tarkalla korvalla. Kysyä ei tarvi suoraan, vaan kierosti jolloin vahingossa tulee vastaus👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt sitä hänelle viestiä keskusteluissa. Sinun pitää yrittää lukea " oman" naisesi puhetta tarkalla korvalla. Kysyä ei tarvi suoraan, vaan kierosti jolloin vahingossa tulee vastaus👍
No niin olen yrittänyt tehdä..mutta ainoa signaali on että hyvin? Ei ole tullut muuta signaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin olen yrittänyt tehdä..mutta ainoa signaali on että hyvin? Ei ole tullut muuta signaalia
Miten käyttäytyy seurassasi? Pyrkiikö seuraasi? Painaako punaista luuria miehelleen silloin?
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Tai no, on vähän ongelmia, en voi niille mitään, mutta ok.
- Anonyymi
Eroprosessin eka vaihe meneillään.
Siitä varmaan osaat päätellä jotain.- Anonyymi
Osaan päätellä. Täytyy olla kärsivällinen.
- Anonyymi
Hän puhuu miehestää aika paljon, joten en osaa päätellä ollenkaan kuinka menee..no ei ehkä kovin hyvin kun..
- Anonyymi
Kuinkas sulla menee puolisosi kanssa?
- Anonyymi
Älä niitä mieti ja täällä kysele.
IRL kannattaa kaikki asiat puhua ja vieläpä kasvotusten. - Anonyymi
Miten sinulla mene puoliskosi kanssa? Kyllä sinä tiedät pitkät liitot yms... :)
- Anonyymi
En tiedä olen ollut sinkku jo 20v. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olen ollut sinkku jo 20v. ;)
Osaisitko enää ollakaan parisuhteessa se kun vaatii enemmän puolin ja toisin joustavuutta, ymmärrystä, rakkautta, yhteen hiileen puhaltamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaisitko enää ollakaan parisuhteessa se kun vaatii enemmän puolin ja toisin joustavuutta, ymmärrystä, rakkautta, yhteen hiileen puhaltamista.
Ollaan toistemme tukena. Hyvät ystävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nekin edelliset seurustelusuhteet ovat kestäneet korkeintaan sen 3kk. Vierasta alkaa tekemään mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nekin edelliset seurustelusuhteet ovat kestäneet korkeintaan sen 3kk. Vierasta alkaa tekemään mieli.
Onnea tulevallesi jota alat pettämään parin yhden yön jälkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan toistemme tukena. Hyvät ystävät
Eihän tässä ystävää olla etsimässä. Miestä joka jonkin verran ylipainoinenkin kiinnostaa. Aina silloin tällöin näkyy hyvinkin kiinnostavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea tulevallesi jota alat pettämään parin yhden yön jälkeen!
Kiitos sitä tarvitsen.
- Anonyymi
Miksi kysyt noin? Taidat olla enemmän miehesyäni kiinnostunut kuin minusta?
- Anonyymi
Mulla mitään miestä ole🤣😂. Miten sulla menee noin niinkuin aikuisten oikeesti, onks kaikki elämässä Ok??
- Anonyymi
Enempi kiinnostaa miten Sinulla menee mielenterveytesi kanssa, ihan aikuisten oikeesti?
- Anonyymi
Hyvin sanottu nainen.
- Anonyymi
Voisin vaikka väittää, että AP on nainen, joka miettii oma parisuhdettaan. Haluaisi pettää miestään, mutta ei uskalla kun ei ole varmuutta.
- Anonyymi
Kysy mun mieheltä? Vastaa varmaan mielellään.
- Anonyymi
Ymmärrän, ettet kehtaa tuollaista asiaa yhtäkkiä esim. viestillä kysyä, mutta menneisyyden vuoksi en pitäisi yhtään outona, jos joskus jutellaan kahden ja kysyisit silloin. En ehkä kelle tahansa kertoisi, mutta sinulle kyllä. Meillä oli joskus sellaiset välit, että saatoimme puhua tämmöisistä. Toivon, että joskus vielä olemme sellaisissa väleissä ja ehkä paremmissakin.
- Anonyymi
En aio sitä kysyä. Itse saat kertoa jos olet tuollaisesta valmis ja halukas puhumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio sitä kysyä. Itse saat kertoa jos olet tuollaisesta valmis ja halukas puhumaan.
Sitten en tiedä, kiinnostaako se sinua, enkä siis varmaan kerro. Tuntuisi hölmöltä avautua tuollaisesta asiasta, ellei toinen kysy. Tai ellei muuten vain ajauduta puhumaan sellaisista.
- Anonyymi
Huonosti. Toivoin muuta, mutta...
- Anonyymi
Lisään, kohta vapailla markkinoilla. Tietänet. Muutot kyllästyttää.
- Anonyymi
Siis mitä tarkoitit ja ketä?
1.Sitä kenen kanssa minulla on perhe.
2. Sitä bodaria
3. Bisnesmiestä jolla on perhe
4. Rääväsuu nekke
5. Tuottaja
6. Torpeedo
7. Hautausmaa urakoitsija
8. Islamilainen jolla 12 muutakin nsista
9. Ammattimainen laatoittaja
10. Nuori spuke - Anonyymi
10 superalko hoplaa
- Anonyymi
Välillä on ollut ruusuista rakkauden kausia, välillä on oltu täysin v*ttuuntuneita toisiimme. Usein miten mies käyttäytyy itsekkäästi ja lapsellisesti minua ja lapsia kohtaan, ei arvosta, laiminlyö kaikin tavoin, käyttää hyväkseen mm. kotitöissä, syyllistää, ja on ollut vuosia ettei hänellä ollut tunteita minua kohtaan. Sanoi että on yhdessä läheisriippuvuudesta 😪 vaikka minä olen luullut, että rakastaa. Seksiä ei halua. Ajattelee omaa etuaan ja käytännössä pakotti minut jatkamaan työssä jossa sairastuin. Huutaa ja raivoaa, yhteen aikaan uhkaili lyövänsä turpiin aina kun pyysin tekemään jotain sellaista askaretta mitä tavalliset perheenisät tekevät. Olen ollut todella yksinäinen ja surullinen ja vihainen. Sanoin, jo pariinkin otteeseen että parempi erota, mutta hän lupasi muuttua ja muuttuikin aika paljonkin. Välillä vaan tuntuu, että liian vähän, liian myöhään. Mutta mihin nyt yhtäkkiä lähtisin, eihän mulla oikeasti ole edes ketään kuka mua kaipais. Tuntuu, että olis jo aikoja sitten pitänyt lähteä. Terveyskin mennyt, fyysinen, joten koetan vaan pitää huolta itsestäni.
- Anonyymi
Enkä halua ketään laastariksi tai pelastusveneeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318