Kepulaisten hermotkin ovat menneet kun eivät enää kestä totuutta puolueensa rappiosta.
Kepu sitä ja tätä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
heh heh
Juuri näin sitä pitää heittää lisää suolaa kepulaisten haavoihin.
Sen he ansaitsevat täysin.
Vinkki kepulaisille. Kehukaa jatkossakin sitä Sipiläänne, niin kannatus tippuu jatkossakin enemmän pakkaselle. - Anonyymi
Sipilän SYYTÄ !
- Anonyymi
On se mahtavaa katsoa tätä Kajaanin palstaa, kuinka täällä meuhkataan kepusta. Uusia ja uusia aloituksia kepun touhuista. Näkyy sillä puolueella olevan kannatusta, koska noin seurataan!! Osa näkyy tietävän joistakin tupailloista, että mitä siellä puhutaan ja touhutaan! Niidenhän on täytynyt olla mukana siellä, koska noin hyvin tietävät?!
- Anonyymi
Tupailloissa yleinen puheenaihe on kellä on yhden- tai kahdenropoltin lypsyasema.
Kannatus prosenteista ei saa puhua ollenkaan, ellei halua murhaavia katseita osakseen.
Vanhemman mallinen lypsykone on Ruotsalainen seksikone.
Että näin.- Anonyymi
Kepulaisten tuottavin lypsykone on se jolla tukiaisia haalitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisten tuottavin lypsykone on se jolla tukiaisia haalitaan.
Maanilveilijöille maksetaan tukirahoja saavatko he satoa tai eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanilveilijöille maksetaan tukirahoja saavatko he satoa tai eivät.
Niiden tukiaisten avulla sinäkin pelle saat syödä kotimaista puhdasta ruokaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808