Miksi kuvat iphonsta ei siirry padille? Missä voisi olla vika tai jotain mitä en huomaa. Ennen siirtyi joskin silloin tällöin päivän parin viiveellä. Mutta nyt on mennyt kolme päivää eikä päivitä. Jos joku keksii. Icloudin kautta kai se tapahtuu. Ja asetuksetkin olen käynyt läpi.
Miksi kuvat ei siirry ipadille iphonesta?
8
130
Vastaukset
- Anonyymi
Paat ne luvat päälle siihen suorajakoon, eli kaikki asetus päälle.
airdrop/kaikki - Anonyymi
Kaikki asetukset päällä pitäisi ainakin olla mutta ei tapahdu mitään. Ja olen sammuttanut sekä puhelimen että padin. Mutta vika ei voi olla iso en vaan keksi sitä. Taisin laittaa viimeisen päivityksen sen jälkeen ei jaa.
- Anonyymi
Onko sinulla tarpeeksi vapaata tallennustilaa? Kokeile myös päivittää kaikki laitteet.
- Anonyymi
Kuvat päivittyi loppujen lopuksi, kun kävin iclodissa katsomassa ne ja vähän ns saivat liikettä. Varmaankin se viimeisin päivitys jumitti niitä jonkin aikaa. Nyt taas kaikki pelaa. Kiitos kun täällä saa apua. Hienoja nämä nykyajan vehkeet.
- Anonyymi
Miksi siirrät iCoudin kautta niitä kun nopeampi on mainitsemani tekniikka, se suorasiirto eli airdrop
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siirrät iCoudin kautta niitä kun nopeampi on mainitsemani tekniikka, se suorasiirto eli airdrop
No, kun puhelimen tai ipadin muisti ei oikein riitä muuten. Kuvia on niin paljon. Mutta kerro ihmeessä jos mielestäsi on jokin parempi tapa. Kun en ole mikään ruudinkeksijä näissä asioissa. Ja eikö apple tavallaan toivo myös että icloudia käytetään kuvien tallentamiseen. Olen ottanut kyllä jotain varmuuskopioita osasta kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kun puhelimen tai ipadin muisti ei oikein riitä muuten. Kuvia on niin paljon. Mutta kerro ihmeessä jos mielestäsi on jokin parempi tapa. Kun en ole mikään ruudinkeksijä näissä asioissa. Ja eikö apple tavallaan toivo myös että icloudia käytetään kuvien tallentamiseen. Olen ottanut kyllä jotain varmuuskopioita osasta kuvia.
Airdrop on se parempi tapa, johan tuon nyt kolmesti olen sanonut.
Itsehän sinä iPadiin niitä halusit siirtää, jos nyt ei tila riitäkään niin sitten sinne pilveen tai muistitikulle vaikka.
- Anonyymi
Tästä oli apua, ymmärrän ton airdropin nyt paremmin ja miten se toimii. Thanks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026