Teelle. t. Minä
Hyvää Uutta Vuotta
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sinulla ole rohkeutta heittää tota viestillä tai soittaa?
En toivota mitään täällä paskapalstalla.
Pitäisi sun se jo tietää.
T- Anonyymi
Miksi sitten olet tällä paskapalstalla ?
- Anonyymi
Kuin myös;))
- Anonyymi
Sinulle on yhden tekevää kenelle vastaat, mutta pidä mielessä etten huomisen jälkeen ole täällä. Turha siis yrittää minulle kirjoitella mitään..
- Anonyymi
Kiitos samoin rlle
- Anonyymi
Toivottavasti kiitokset menivät oikealle r:lle. Tämä r toivottelee uusia vuosia vain irl, ei palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kiitokset menivät oikealle r:lle. Tämä r toivottelee uusia vuosia vain irl, ei palstalla.
Oletko toivottanut hänelle jo irl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko toivottanut hänelle jo irl?
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
Oletpas kohtelias. Mieti jos minä olenkin hän..
- Anonyymi
Jee. Teelle toivottaa tee
- Anonyymi
Minä komppaan sivusta, toivottavasti Teet löytävät toisensa, toivotellen toisilleen? Minä en löytänyt samoin ajatuksin olevaa Teetä. Karikkoinen tie itsellä edessä ilmeisesti? Tämä todettava vaan. Sydän toivottavasti vielä ymmärtää sen myöhemmin? Ehkä kurkotin vain liian korkealle ja kovaa? Ehkä näin ei ollut lopulta tarkoitettukaan tapahtuvaksi? Putosin ja haavoitin sisintäni samalla. Ymmärrän tämänkin paremmin myöhemmin, näin haluan ajatella, karkeraksi en heittäydy, vaikka joku niinkin voi tämän ymmärtää? Uskoa, toivoa on paremmasta vielä onneksi.
- Anonyymi
Jep, jep! Jiille toivottaa Tee! 🚀🚀🚀 Onnellista Uutta Vuotta 😘
- Anonyymi
Mukavaa vuodenjatkoa;)
Kukahan täällä on.- Anonyymi
Täällä on pelkkiä Taukkeja.
- Anonyymi
Sitä samaa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376