Missä ne ollen?
Pattayalla [ ]
Hua Hinissä [ ]
Ciang Maissa [ ]
Ihan jossain muualla (missä) [ ]
Kun olet onnistunut ruksittamaan vaihto ehtosi yllä, on alla paljon tilaa perusteluillesi joiden asiallisia toivon ollen.
Kiitos ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille olette sitten täällä tai täällä.
Thaimaan parhaat ilo tulitukset tänä vuonna
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
PS. Yksi AITO aijattu kuva kertoo enemmin kuin kymmenen kuvaa KUKSASTA.
- Anonyymi
Burinami [x]
- Anonyymi
ANTEEKSI... just tuli sellanen PAUKKU... että kellohameeni heilahti... ja olin pissata "pikkuhousuihini"... noh, nyt ei tartte... pissata... syyn arvannette... sen tosi MEN maak maak ollen..!
Sanonko nyt että...tosi MIEHINEN... khiijai... en sano.
Perusteluni kesken siis jäi. Perusteluni ollen ja kautta tuhansien Pattayan soi den tallattuja öitä... haaveissani vain... ollen on siis ja soi, soi ja soi... tämä...
Meiju Suvaksen kappale - Pure Mua.
Se on niin hyvä. Ootteko kuulleet?
Siinähän tämä Meiju laulaa lurittelee jotta: "Sinun lähtösi jälkeen ollut on niin vaikeaa seuralaisia riittänyt on, mut..." köh köh.. "on loistopurtta, on rahaa"....
Kaikkea siis on yhä, minulla, paitsi umpisuolenlisäke... ja rahani ja vakuutukseni RIITTÄÄ!!!
Repikää tästä Pattayan papatti-pojut, reppana resupeput perskärpäsineen.
- Anonyymi
Hua Hinin karvakorvat saa slaagin helposti aina kun poksahtaa. Hotapulverin ja Nitrojen katukauppa räjähtää Huassa käsiin aina uutena vuotena. Mikään muu siellä ei paljon räjähdäkään nääs kun tulitteet maksaa. Noitapillin hinnalla saa nokareen riisiä doppareille.
- Anonyymi
Senssuollen ei saa takapuoltaan tuolista irti ilotulituksia katsomaan.
Käsinojat ottavat kiinni ja tuolin kaa hän taapertaa parvekkeelleen tullakseen taas palstalle päivystämään ollen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssuollen ei saa takapuoltaan tuolista irti ilotulituksia katsomaan.
Käsinojat ottavat kiinni ja tuolin kaa hän taapertaa parvekkeelleen tullakseen taas palstalle päivystämään ollen.Entäs SINÄ!
Montakohan tähtisädetikkua ajattelit sytytellä ja papattejasi paukutella...
Ennen kuin Amaliasi sinut huomioi..?
- Anonyymi
hua hinissä upea kesti 10 minsaa market village, heti perään inter toinen 10 minsaa, sitten hilton, kello kohta yksi... nukkumaan...
- Anonyymi
kiitos kiitos NumBall kertomastansi.
minä se vaan täällä päivystänyt ollen.
uudenvuodentoivomuksesi mikä ollen?
itse en itsekäs halua ollen... mut jos vaan viittisit sponssata miut ja miun vaimoni eroottiselle etelän matkalle, ni se aineskin olis aika Daddy Cool... ;)
- Anonyymi
Karon Beachillä Bangkokin jälkeen suurin kunnallinen ilotulitus. Muuthan ei ole enää sallittuja.
Tässä tsuhnanmaa laahaa taas perässä lainsäädännön suhteen.- Anonyymi
"tsuhnamaa"... mikä v*tun tsuhna? venäläisiä todellisia kamppailulajien mestareita suhteellisen hyvin tuntien. muuntoinkin kuin vain hyvääpäivää kätellen, voisin suositella sinulle, että lopeta jo tuo tsuhnauttelusi.
en oikein vieläkään jaksa ymmärtää, että joku veljeni estooniasta viitsii ja jaksaa v*ttuilla minulle "tsuhnalle" jos olen hänet kasvotusten kätellyt.
hyvää ja vielä parempaa uuttavuotta kaikille kuitenkin rehellisen tasapuolisesti.
T tsuhna;) - Anonyymi
Eduskunta pui paraillaan yksityishenkilöiden rakettikieltoa, ja pitkään puivatkin, taitaa heinät kuihtua ja mätäntyä ennen seipäälle nostoa. Tsuhna, oikia sellainen, olisi jo moisen osannut päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskunta pui paraillaan yksityishenkilöiden rakettikieltoa, ja pitkään puivatkin, taitaa heinät kuihtua ja mätäntyä ennen seipäälle nostoa. Tsuhna, oikia sellainen, olisi jo moisen osannut päättää.
Sinun vai minun eduskunta?
Missä muka puivat nyt, jossain Jaken utopia eduskunnassako?
Pattaijalla, Hua Hiissä, vaiko muka Chiang Maissakin?
Minä ja minun eduskunta on ja pysyy Vapaan Suomen Edukuntana.
On ollut ja pysynyt jo pitkään. Suomalaisella sisulla ja verellä lunastettuna.
Eestin poikien avulla toki.
Joku Jakke vittuilkoon mitä vittuilee.
Ihan sama.
Kyllä meillä Suomessa on vielä - nuoria tyttöjä ja poikia - ihmisiä, jotka tietävät ja ymmärtävät jonkun Stalinin perinnön ja tai Puuttinin todellisen luonteen.l
Auta oi meitä pallomahaisia ja pälvikaljuisia miehiä.
- Anonyymi
Hua hin fireworks 2020, aika asiallinen... youtube SPPfE6xyCug kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Aloittajan olisi syytä keskittyä yhdyssanoihin, ei ilotulituksiin.
- Anonyymi
eipä ole ainakaan aloittajasta epäselvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä ole ainakaan aloittajasta epäselvää.
Resuperse.
- Anonyymi
Aloittajalle vastaus, no tietenkin paratiisissa.
https://thethaiger.com/news/pattaya/british-tourist-killed-in-pattaya-fireworks-incident- Anonyymi
tämä sälli ei päässyt naattimaan Brexitistä
Although officially illegal, fireworks were widely available from street vendors across Pattaya on New Year’s Eve.
Police are investigating and have contacted the British embassy, diplomatic staff and McLaren’s family. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä sälli ei päässyt naattimaan Brexitistä
Although officially illegal, fireworks were widely available from street vendors across Pattaya on New Year’s Eve.
Police are investigating and have contacted the British embassy, diplomatic staff and McLaren’s family.Britit on suurimpia urpoja planeetalla. Ilotulitteeseenkin olis varmaan pitänyt olla englanniksi teksti että ei saa laittaa suuhun. Thaimaan saarilla kuolee satoja nuoria brittejä joka vuosi. Huumeisiin ja onnettomuuksiin pääasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865