Tänään minusta taaskin tuntuu siltä
, etten enää jaksaisi yrittää.
Jos vain voisin, mä kysyisin enkeliltä
.Miksi elän ja mikä on mun määränpää.
Onko tehtäväni vuotaa vain kyyneleitä?,
siinä ainakin mä onnistun!
Elämäni täynnä on perkeleitä,
ehkä se on syy miksi mä lannisun.
Jos ois minulla voimaa niin lopettaisin,
kyyneleet ei vuotaisi ainaskaan.
Toivon että pysyvästi nukahtaisin,
siksi tahdon käydä taas nukkumaan!.
Luotinko mä liikaa rakkauden voimaan,
ja siihen että joku musta välittäis?.
Mä en ketään syytä, mä en ketään soimaa
siitä että elämäni on vain mennyt näin!!!
KK
Synkkää vuodesta toiseen!?!?
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei kykene tekemään suuria, voi täyttää elämänsä pienillä asioilla. Seinään tuijottelu ja murehtiminen on turhaa ja tuhoisaa. Käy jossain, harrasta jotain. Ihan kuinka vaatimatonta tahansa. Silloin tapaa myös uusia ihmisiä. Suurin osa ihmisistä on mukavia, vaikka yleensä muistamme lähinnä hankalat tapaukset. Olen itse mt-syillä eläkkeellä. Eläke ei poista elämän kriisiytymistaipumusta, mutta hieman tasoittaa ja antaa hieman varmuutta tulevaisuuden suhteen.
Jokainen kuolee joskus. Itsellänikin kuoli juuri läheinen. Kuolemaa voi kaivata, olen kaivannut itsekin. Mutta läheistä surressa on erityisen kolkkoa, että elävä kaipaa kuolemaa. Mieti uudelleen: jos tietäisit nyt sairastavasi syöpää ja kuolevasi kuukauden sisällä, niin olisitko tyytyväinen tapaan jolla elät ja asenteihisi? Vai voisiko jotain muuttaa, vaikka pienen pieni askel kerralla? Jos et tätä elämää halua, hyväksyt myös äkillisen luonnollisen kuoleman, ja et kadu elettyä elämääsi, eikö niin?- Anonyymi
Eikä oo!
Kuunteleppa laulu "Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa";
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa
Et ehkä oo vielä ihan oikein oivaltanut vain?
Se oivaltaminen tulee, kun oot avoin ajatukselle!
Meillä kaikilla ihmisillä on VAIKEETA, ei sinulla oo siihen yksinoikeus.
Pittää vain funtsia toisella tavalla eikä rypeä itsesäälissä (SORRY).
Kun elämä on vain sellaista: välillä "huttuu, välillä lettuu".
Sinä its päätät elämäsi suunnan, ootko pessimisti vai optimisti.
Kukaan muu ei voi päättää.
Elämän murheet opettavat, kehittävät, antavat ymmärrystä ja viisautta.
Mieti miten mukavaa meillä suomalaisilla on ja vertaa muitten maitten ihmisten ongelmiin ja varsinaisiin traumoihin!
Jos sinulla on ongelmia, niin mee selvittämään niitä psykologin tai jonkun muun kanssa.
Mitä sinulta tarvitaan?
Ainoastaan puhelinsoitto ja oma yritteliäisyys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709