Ihana mies...😉
Sait housuni kostumaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan?? ;)
- Anonyymi
Ei! Janette kusi vaan housuunsa!
- Anonyymi
Ei enää ;) minulla on sellainen pienen pieni vibra joka hoitaa melkein asian. Mutta vain melkein
- Anonyymi
Anteeksi! Taisin ajaa autolla rapakkoon, jota en huomannut ja kastelin sinut siinä samalla.
- Anonyymi
Mitä ajatuksia sinä siellä pyörittelit??
- Anonyymi
Se on salaisuus..;)
- Anonyymi
Niin ne "pahat pojat" tekee. Osaa olla mysteerisiä ja huomioi sua juuri sopivasti tiettyinä hetkinä, pitäen sua kuitenkin narun perässä. Nyt sulla menee hyvin ja kuvittelet/haluat selvittää, että palvooko toi mysteerinen kohde myös sua. Veikkaan että sulla on samaan aikaan myös useampi valkonen ritari narun perässä varalla, jos tää oikealla tavalla mysteerinen kusipää kyllästyykin suhun ja löytää jonkun hemaisevamman.
- Anonyymi
Näin se pyörittäminen ja egoistisuus valitettavasti toimii nykyään. Ja sitten ihmetellään että miksei tosi moni enää luota kehenkään ja yksinkertaisesti VIHAA ihmisiä
Alottaja on homo jätkä joka esiintyy naisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750