Ihana mies...😉
Sait housuni kostumaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan?? ;)
- Anonyymi
Ei! Janette kusi vaan housuunsa!
- Anonyymi
Ei enää ;) minulla on sellainen pienen pieni vibra joka hoitaa melkein asian. Mutta vain melkein
- Anonyymi
Anteeksi! Taisin ajaa autolla rapakkoon, jota en huomannut ja kastelin sinut siinä samalla.
- Anonyymi
Mitä ajatuksia sinä siellä pyörittelit??
- Anonyymi
Se on salaisuus..;)
- Anonyymi
Niin ne "pahat pojat" tekee. Osaa olla mysteerisiä ja huomioi sua juuri sopivasti tiettyinä hetkinä, pitäen sua kuitenkin narun perässä. Nyt sulla menee hyvin ja kuvittelet/haluat selvittää, että palvooko toi mysteerinen kohde myös sua. Veikkaan että sulla on samaan aikaan myös useampi valkonen ritari narun perässä varalla, jos tää oikealla tavalla mysteerinen kusipää kyllästyykin suhun ja löytää jonkun hemaisevamman.
- Anonyymi
Näin se pyörittäminen ja egoistisuus valitettavasti toimii nykyään. Ja sitten ihmetellään että miksei tosi moni enää luota kehenkään ja yksinkertaisesti VIHAA ihmisiä
Alottaja on homo jätkä joka esiintyy naisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146