Tiedän melkein kaiken Linuxista, ja sitä mitä en tiedä kysytään muilta.
T. Sudo-Seppo
Kysy Linux-gurulta
21
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro, oi Linux-guru, kerro miksi Linuxia ei huoli kukaan? Ei, vaihka se on "ilmainen". Ei, vaihka Windows 7:n tuki päättyi ja siinä olisi ollut mahdollisuus. Sitä ihmetellään suuresti https://news.softpedia.com/news/linux-still-not-a-threat-to-windows-10-s-home-domination-529087.shtml
- Anonyymi
Kyllä Linuxia huolii monikin ja se on älykännyköissä maailman suosituin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täsä ny on älykännyköistä puhunut?
Lainaus:
"For example, Windows controlled 88.70% of the desktop market in December, while Linux was installed on 1.51% of the devices out there. At the end of January, the month when Windows 7 was retired, Windows was running on 88.14% of the systems while Linux actually declined to 1.47%."
Että näin se menee valitettavasti Linuxin osalta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Android lopetti trollien puheissa olemasta Linux ( linuks yms) silloin kun Windows-käyttäjät siirtyivät sen käyttäjiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus:
"For example, Windows controlled 88.70% of the desktop market in December, while Linux was installed on 1.51% of the devices out there. At the end of January, the month when Windows 7 was retired, Windows was running on 88.14% of the systems while Linux actually declined to 1.47%."
Että näin se menee valitettavasti Linuxin osalta!Tuohan on parempi kun hyvä, aivottomille sellainan jonka se juuri ja juuri saa käyttöön,
kun joku tukihenkilö vieressä onneuvomassa.
Suomalaisissa kouluissakin edelleen oppillaat opettaa opettajia,
vaikka heillä on noita 88.70%:n järjestelmiä käytettävissä.
Mut, kyllä monissa kouluissa on silti Android tablettia tai jopa joissakin iPadit käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus:
Että näin se menee valitettavasti Linuxin osalta!No eihän toi pidä paikaansa. ://gs.statcounter.com/os-market-share
Windows 35.23% Ja Android ykkönen! 39.67% osuudella ja sehän on linux :D
Suomen pc työpäydissä:
Windows77.36% OS X16.73% Linux2.97% Chrome OS2.05% Unknown0.89%
/ Koska Chrome on linun ja suurin osa tuntemattomia Linux = 6% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän toi pidä paikaansa. ://gs.statcounter.com/os-market-share
Windows 35.23% Ja Android ykkönen! 39.67% osuudella ja sehän on linux :D
Suomen pc työpäydissä:
Windows77.36% OS X16.73% Linux2.97% Chrome OS2.05% Unknown0.89%
/ Koska Chrome on linun ja suurin osa tuntemattomia Linux = 6%Ja ruotsissa Linuxit n 11%
://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/sweden
Koska ChromeOs on Linux myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ruotsissa Linuxit n 11%
://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/sweden
Koska ChromeOs on Linux myös.Minä korjaan, Ruotsissa Yli 12% on linuxia.!!!!
taitaa simaaahalla saappikivet kiehua :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessäkään puhelimessa ei ole linuksia. Tämän todisti jo karvahattu ammoin, jotta anderolla ei ole mitään tekemistä linuksin kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessäkään puhelimessa ei ole linuksia. Tämän todisti jo karvahattu ammoin, jotta anderolla ei ole mitään tekemistä linuksin kanssa!
Älä taas jauha potaskaa, android-puhelimissa on kernelinä linux mutta se koko järjestelmä ei sellaisenaan ole linux.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä korjaan, Ruotsissa Yli 12% on linuxia.!!!!
taitaa simaaahalla saappikivet kiehua :DRiäkkylästä en tunne ketään linuksii käyttävää
- Anonyymi
Tanssimme päivittäin ilosta koska n,20% ihmisistä käyttää Windowsia.
- Anonyymi
Linuxin jyrkkenevää alamäkeä kuvaa parhaiten Windows-vastaisen trollauksen määrä ja se vain kiihtyy päivä päivältä.
- Anonyymi
Valehtelet, Linux =kovaa nousua. windows se laskeva on.
- Anonyymi
Te winröllithän täällä trollaatte, mitään linux-trolleja ei ole olemassakaan! Ja linux ei ole jyrkkenevää alamäkeä vaan NOUSUA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te winröllithän täällä trollaatte, mitään linux-trolleja ei ole olemassakaan! Ja linux ei ole jyrkkenevää alamäkeä vaan NOUSUA!
Linukshihhuleilla näköjään velatkin muuttuvat saataviksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linukshihhuleilla näköjään velatkin muuttuvat saataviksi!
Mitään linuxhihhuleita ei ole olemassakaan, on vain winhihhuleita!
- Anonyymi
Kuka kysys mitään, tuhannen palstan winhulilta?
- Anonyymi
Samaan paapaaraiselta turha kysellä yhtään mittee.
- Anonyymi
Ei kukaan.. T. Sudo-Seppo = Urpo= moni muu = Samaimaanpapparainen
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289