Vaan ne kasataan siellä. Osat sitten taas valmistetaan tiukkojen Volvo (Ruotsi) laatustandardien mukaan. Tänä päivänä liki jokaista Huom. isompaa merkkiä kasataan monessa maassa ja laatu on aivan validi. Ainoa merkki taitaa olla amerikan lullat, niitä ei tehdä kuin Usa:ssa.
Ei niitä Volvoja siellä kiinassa tehdä!
12
135
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juuri näin, mutta mitähän väliä sillä olisi vaikka tehtäisiinkin. Tiukkojen Volvo laatustandardien mukaista tavaraa sieltä tulee, Premiumia.
Kaikki eivät vaan millään päivity 2000 luvulle, vaan elävät vuosikymmenistä toiseen kommunismien holveissa, eivätkä näe maailman muuttuvan.
Kaikkein ihmeellisintä on tämä Skoda missaus. Yksi tämän päivän parhaimpiin kuuluvista autoista saksalaisella tekniikalla ja osilla valmistettuja autoja. Silti vuodesta toiseen joillakin urpoilla elää mielikuva 70-80 luvulla valmistetuista skodista, jolloinka niissä ei ollut muuta kuin kommunismin aikaisia osia. No, eihän näiltä voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. - Anonyymi
n.50ke kiina romusta, nou thänks! Oikea myyntihinta olisi noin 15te
- Anonyymi
Akku maksaa jo 14000 eur ei kestä 2 vuotta takuu ei korvaa
- Anonyymi
Siis autoja ei tehdä Uudessakaupungissakaan, ne vain kootaan siellä.
- Anonyymi
Mieluummin ottaisin Volvon made in PRC kuin made in USA. Siksipä uusin S60 malli ei kiinnosta lainkaan.
- Anonyymi
Omistaja määrittää laadun, tässä tapauksessa siis kiinalainen.
- Anonyymi
Tässä casessa omistaja ei puutu laatuun ollenkaan. Kiinalaiset grynderit eivät tiedä autonvalmistuksesta yhtään mitään, ovat siis vain sijoittajia. Takuuseen yms asioihin voivat puuttua ja tulette näkemään, että Premium Volvon takuu tulee pitenemään Gryndereiden omistuksen myötä. Onkohan sen jälkeen ensimmäinen Premium merkki, jossa on pidempi takuu, kuin kaksi vuotta. Toisaalta, halvat ja epästabiilit merkit joutuvat myymään takuulla, että ihmiset uskaltaisivat edes ostaa niitä.
Premiumit (MB, BMW, Volvo, Audi, Volkswagen ja Skoda) myyvät huippuominaisuuksilla, laadulla, ajettavuudella jne, ei tarvitse myydä takuuta, vaan auto. Kyllä kuluttajansuoja puuttuu sellaisiin asioihin, joiden oletetaan kestävän pidempään kuin 2 vuotta. Näiden halpojen autojen ostavat ovat, no ......., eivät ymmärrä sitä, että ostavat pelkkää takuuta isolla rahalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä casessa omistaja ei puutu laatuun ollenkaan. Kiinalaiset grynderit eivät tiedä autonvalmistuksesta yhtään mitään, ovat siis vain sijoittajia. Takuuseen yms asioihin voivat puuttua ja tulette näkemään, että Premium Volvon takuu tulee pitenemään Gryndereiden omistuksen myötä. Onkohan sen jälkeen ensimmäinen Premium merkki, jossa on pidempi takuu, kuin kaksi vuotta. Toisaalta, halvat ja epästabiilit merkit joutuvat myymään takuulla, että ihmiset uskaltaisivat edes ostaa niitä.
Premiumit (MB, BMW, Volvo, Audi, Volkswagen ja Skoda) myyvät huippuominaisuuksilla, laadulla, ajettavuudella jne, ei tarvitse myydä takuuta, vaan auto. Kyllä kuluttajansuoja puuttuu sellaisiin asioihin, joiden oletetaan kestävän pidempään kuin 2 vuotta. Näiden halpojen autojen ostavat ovat, no ......., eivät ymmärrä sitä, että ostavat pelkkää takuuta isolla rahalla.Kiinalainen puuttuu ihan kaikkeen.
Halpaa rihkamaa kovaan hintaan ja törpöt maksaa.
Mutta kiinalaiset ei ole tyhmiä.
- Anonyymi
Kyllä Volvon laatu paranee kiinalaisen valmistuksen myötä. Uskon, että jo lähivuosina Volvo ilmoittaa takuun olevan enemmän kuin 2 vuotta. Silloin voi alkaa kiinnostaa, ei ennen.
- Anonyymi
Ei takuuaika korreloi millään tavalla laadun kanssa. Kaikki premium merkit myyvät premium autoja, ei takuuta. Korean katiskat ja muut halpatekeleet myyvät takuuta, mutta eivät edes autonkaltaisia. Joskus tehnyt pitkää matkaa tällaisilla ns. autoilla Kia, Hyundai, Tojo, samaa paskaa eri kuoressa, ei pysty ajamaan yhtä soittoa tuhatta kilometriä. Sitten taas uusilla Volvoilla ja Mersuilla kun vedän tuon saman matkan, niin perillä tuntuu että voisi ajaa yhtäsoittoa takaisinkin.
Ostakaa te urvelot takuita (lukekaa myös ehdoista pienet präntit) minä ostan premiumia ja nautin matkanteosta.
- Anonyymi
On ihan sama minkä pituinen takuu on. Minulla on Toyota, mitään takuuasioita ei ole ollut. Takuulla on merkitystä vain huonolaatuisissa merkeissä.
- Anonyymi
Sinä et siis tiedä mitään autoista ja mitä ne voivat omistajilleen tarjota. Sinulle on tuntemattomia käsitteitä ruostumattomuus, meluttomuus, mukavuus, ajettavuus, luotettavuus, suorituskyky jne.. noin alkuun. Usko Toyotan viattomuudesta on kupla, ollut jo toista kymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374414Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1472623Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032206Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221714Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781686Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141440Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 731398
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e811355- 791355