Ei niitä Volvoja siellä kiinassa tehdä!

Anonyymi

Vaan ne kasataan siellä. Osat sitten taas valmistetaan tiukkojen Volvo (Ruotsi) laatustandardien mukaan. Tänä päivänä liki jokaista Huom. isompaa merkkiä kasataan monessa maassa ja laatu on aivan validi. Ainoa merkki taitaa olla amerikan lullat, niitä ei tehdä kuin Usa:ssa.

12

73

    Vastaukset

    • Se on juuri näin, mutta mitähän väliä sillä olisi vaikka tehtäisiinkin. Tiukkojen Volvo laatustandardien mukaista tavaraa sieltä tulee, Premiumia.

      Kaikki eivät vaan millään päivity 2000 luvulle, vaan elävät vuosikymmenistä toiseen kommunismien holveissa, eivätkä näe maailman muuttuvan.

      Kaikkein ihmeellisintä on tämä Skoda missaus. Yksi tämän päivän parhaimpiin kuuluvista autoista saksalaisella tekniikalla ja osilla valmistettuja autoja. Silti vuodesta toiseen joillakin urpoilla elää mielikuva 70-80 luvulla valmistetuista skodista, jolloinka niissä ei ollut muuta kuin kommunismin aikaisia osia. No, eihän näiltä voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

    • n.50ke kiina romusta, nou thänks! Oikea myyntihinta olisi noin 15te

    • Akku maksaa jo 14000 eur ei kestä 2 vuotta takuu ei korvaa

    • Siis autoja ei tehdä Uudessakaupungissakaan, ne vain kootaan siellä.

    • Mieluummin ottaisin Volvon made in PRC kuin made in USA. Siksipä uusin S60 malli ei kiinnosta lainkaan.

    • Omistaja määrittää laadun, tässä tapauksessa siis kiinalainen.

      • Tässä casessa omistaja ei puutu laatuun ollenkaan. Kiinalaiset grynderit eivät tiedä autonvalmistuksesta yhtään mitään, ovat siis vain sijoittajia. Takuuseen yms asioihin voivat puuttua ja tulette näkemään, että Premium Volvon takuu tulee pitenemään Gryndereiden omistuksen myötä. Onkohan sen jälkeen ensimmäinen Premium merkki, jossa on pidempi takuu, kuin kaksi vuotta. Toisaalta, halvat ja epästabiilit merkit joutuvat myymään takuulla, että ihmiset uskaltaisivat edes ostaa niitä.

        Premiumit (MB, BMW, Volvo, Audi, Volkswagen ja Skoda) myyvät huippuominaisuuksilla, laadulla, ajettavuudella jne, ei tarvitse myydä takuuta, vaan auto. Kyllä kuluttajansuoja puuttuu sellaisiin asioihin, joiden oletetaan kestävän pidempään kuin 2 vuotta. Näiden halpojen autojen ostavat ovat, no ......., eivät ymmärrä sitä, että ostavat pelkkää takuuta isolla rahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä casessa omistaja ei puutu laatuun ollenkaan. Kiinalaiset grynderit eivät tiedä autonvalmistuksesta yhtään mitään, ovat siis vain sijoittajia. Takuuseen yms asioihin voivat puuttua ja tulette näkemään, että Premium Volvon takuu tulee pitenemään Gryndereiden omistuksen myötä. Onkohan sen jälkeen ensimmäinen Premium merkki, jossa on pidempi takuu, kuin kaksi vuotta. Toisaalta, halvat ja epästabiilit merkit joutuvat myymään takuulla, että ihmiset uskaltaisivat edes ostaa niitä.

        Premiumit (MB, BMW, Volvo, Audi, Volkswagen ja Skoda) myyvät huippuominaisuuksilla, laadulla, ajettavuudella jne, ei tarvitse myydä takuuta, vaan auto. Kyllä kuluttajansuoja puuttuu sellaisiin asioihin, joiden oletetaan kestävän pidempään kuin 2 vuotta. Näiden halpojen autojen ostavat ovat, no ......., eivät ymmärrä sitä, että ostavat pelkkää takuuta isolla rahalla.

        Kiinalainen puuttuu ihan kaikkeen.
        Halpaa rihkamaa kovaan hintaan ja törpöt maksaa.
        Mutta kiinalaiset ei ole tyhmiä.


    • Kyllä Volvon laatu paranee kiinalaisen valmistuksen myötä. Uskon, että jo lähivuosina Volvo ilmoittaa takuun olevan enemmän kuin 2 vuotta. Silloin voi alkaa kiinnostaa, ei ennen.

      • Ei takuuaika korreloi millään tavalla laadun kanssa. Kaikki premium merkit myyvät premium autoja, ei takuuta. Korean katiskat ja muut halpatekeleet myyvät takuuta, mutta eivät edes autonkaltaisia. Joskus tehnyt pitkää matkaa tällaisilla ns. autoilla Kia, Hyundai, Tojo, samaa paskaa eri kuoressa, ei pysty ajamaan yhtä soittoa tuhatta kilometriä. Sitten taas uusilla Volvoilla ja Mersuilla kun vedän tuon saman matkan, niin perillä tuntuu että voisi ajaa yhtäsoittoa takaisinkin.

        Ostakaa te urvelot takuita (lukekaa myös ehdoista pienet präntit) minä ostan premiumia ja nautin matkanteosta.


    • On ihan sama minkä pituinen takuu on. Minulla on Toyota, mitään takuuasioita ei ole ollut. Takuulla on merkitystä vain huonolaatuisissa merkeissä.

      • Sinä et siis tiedä mitään autoista ja mitä ne voivat omistajilleen tarjota. Sinulle on tuntemattomia käsitteitä ruostumattomuus, meluttomuus, mukavuus, ajettavuus, luotettavuus, suorituskyky jne.. noin alkuun. Usko Toyotan viattomuudesta on kupla, ollut jo toista kymmentä vuotta.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Matkustaja ilmoitti omasta koronavirusepäilystään

      VR tehosiivosi junavaunuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2da2794-58ae-4dbe-807c-83622f985a4c
      Maailman menoa
      143
      6761
    2. Yksi pikku juttu

      Sun kannattaa varautua yllätykseen, tosi isson yllätykseen. Onhan sinulla passi voimassa?
      Ikävä
      40
      573