Hyvää uutta vuotta punatukkaiselle

Anonyymi

Hyvää uutta vuotta salaiselle ihastukselleni punatukkaiselle naiselle jota aika harvoin nykyään näen, useamminkin haluaisin nähdä ja tutustuakin.
T. kaipaava mies.

16

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Punertavaa hiuksissa, hyvä perse, sivusta vaa.

      • Anonyymi

        Onko se sivusta, siis profiilista, sen näköinen että sillä on iso kyömy nenä ja olematon leuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sivusta, siis profiilista, sen näköinen että sillä on iso kyömy nenä ja olematon leuka?

        Ei ole. Hyvännäköinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sivusta, siis profiilista, sen näköinen että sillä on iso kyömy nenä ja olematon leuka?

        Noita akka varmaan.. Mutta mikä on olematon leuka? Ei ainakaan Selänne


      • Anonyymi

        Missäpäin olet hänet nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet hänet nähnyt?

        Pirkanmaalla t, ap, kaipaava mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet hänet nähnyt?

        Lisäyksenä että alunperin tavannut hänet liikuntatiloissa siis tämän punatukkaisen ihastukseni, aika harvoin näen nykyisin ja tuntuu muutenkin että tavoittamattoman vaikeaa on tutustuminen.
        t.ap kaipaava mies


    • Anonyymi

      Tähän ei nyt lähdetä ei ollenkaan.

    • Anonyymi

      Asiattomia kommentteja ketjussa, ne voi ohittaa, siis ihanalle punatukkaiselle naiselle hyvää uuta vuotta ja kaikkea hyvää ja toivottavasti nähdää, tv ap. kaipaava mies.

      • Anonyymi

        Minne päin toivottelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne päin toivottelet?

        Pirkanmaalle päin menee t. kaipaava mies


    • Anonyymi

      Ei ole mulle. Mua ei ole kukaan koskaan kaipaillut. Olen ruma idiootti joka uskoo kaikkea mitä ehdotetaan. Pelkkää valetta kaikki.

      • Anonyymi

        Mä kaipaan vaan blondia, entinen blondi meni värjää hiukset punasiksi, niin en kaipaa enää.


    • Anonyymi

      Ohimennen kiireesti näin punatukkaisen salaisen ihastukseni tänään kun tarkoituksella menin paikkaan jossa hän oli ja toivotin hyvää uutta vuotta, pari sanaa siinä kaikki, tuo nainen kiehtoo mieltäni , mitään en sille voi, jospa näen vielä ja voisin jutellakin.
      T.kaipaava mies

    • Anonyymi

      Haluaisin joskus jutella pitempäänkin tuon punatukkaisen ihastukseni kanssa mutta ei ole helppoa varsinkin kun en juurikaan ihan kahdenkesken häntä näe.
      Näillä mennään, ehkä joskus. t kaipaava mies.

    • Anonyymi

      Vaikeaa se on salaa ihastuminen, hymynsä kuitenkin mielessäni. T kaipaava mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe