Konvehtirasia päivässä

Hei.

Olen 37-vuotia miess ja liikuntaa harrastan hieman. Liikunta koostuu lähinnä kävelystä ja sekin hitaasti / ei pitkiä matkoja.

Olen miettinyt että jos söisin Pandan 300g konvehtirasian jokaisena päivänä kahden viikon ajan niin kuinka paljon painoa tulisi lisää?´

Tuo konvehtirasia tulisi kaiken muun päälle päivässä, eli aamupala, päivällinen ja lounas.

6

339

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerä avaus!

• Anonyymi

Mene anorektikko ihannoimaan Thinsinspiration liikettä!!!

• Anonyymi

Painoa tulee lisää suunnilleen sen konvehtirasian verran päivässä. Parempi laskea arvio yläkanttiin kuin alakanttiin. Yleensähän ihmiset aliarvioivat syömäänsä energian ja yliarvioivat kuluttamansa energian. Eli huomioiden sen, että syöt muutakin, niin 300 g painonlisäys päivässä on realistista.

Kerrottakoon, että olen itse normaalipainoinen/pieni. Olen laihtunut kriisitilanteissa 1 kg/pv ja vyötäröltä lähtenyt 1 cm/pv. Reilussa viikossa menetin yli 10 % painostani. Tilanteen rauhoituttua paino palasi samaa vauhtia kuin lähti. Iso osa oli liene nestettä, eikä syömisissä ollut isoja eroja. Syön sokeroimatonta kasvisruokaa. Ihminen on energiataloudellinen eläin, joka yleensä lihoo helposti. Jokainen päättää itse, mitä suustaan sisään lappaa. Itse en suostu syömään yhtää ainoaa sokeroitua makeista.

• Anonyymi

Olen miettinyt...?!

Miksi ihmeessä valtavia määriä pahaa suklaata, oletko juovuksissa?

• Anonyymi

Olisiko 5kg mahdollista saavuttaa tuossa ajassa?

• Anonyymi

Ajattelin syödä 7 kiloa joulukinkkua vuorokaudessa kolmen viikon ajan. Rasvat ja kamarat syön myös.

Paljonko laihdun, jos juoksen samalla 20 kilometriä päivässä ja juon viisi litraa vettä? Onko harmaasuolatussa kinkussa suolaa liikaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe