Valkovuoto

Anonyymi

Apua! Mulla on nyt tässä viikon ajan ollut valkosta mömmöä minun pikkuhousuissa. En ole varma onko se valkovuotoa. Olen nyt siis 11.v ja täytän pian 12.v. Osaisiko joku kertoa onko se valkovuotoa ja mitä jos menkat alkaa koulussa.

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä löytyy vastaus. Menkat pystyy ennakoimaan melkein siteen käyttöä suosittelen käyttämään noin puolentoista viikon päästä joko ennakkoon tai pidä sidettä mukana. Jos on muuta oireita voi olla sit sitä hiivaa. Paremmin tuolta näet. Mene ihmeessä nukkumaan. Kun olet tutkinut asian.
      https://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/64/valkovuoto
      https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00158
      Tuosta näkee noin kaksi viikkoa jos menkat alkaa koulussa suosin napakkoja alushousuja ja pitämään sidettä mukana.

Älä huoli kunhan on side mukana niin ei tule huti heti kun tuntuu kostealle wc vaihto alushousut ja mustat housut jos vahinko käy.
      Menkat minulla tuli alkuu ruskeana itselläni merkkaa kun rusehtavia tulee yleensä nykyään menkkojen loppumista.

Jos on älykännykkä voi pistää seurantaa menkat tai sit teet itsellesi kalenterin mihin merkkaat ja lasket välit ohjeet löytyy vaati tuosta etukäteen, en osaa sanoa menkkojen pituutta tai onko runsautta.

Minä pyyhin paperiin isot pois ja jos unohtuu siteen, pistän paperia taitettuna pöksyisin jos on napakat aluspöksyt ei tuu punteista ulos.
      Älä pistä WC pönttöön sidettä kun tukkii viemärit pistä paperia käytetyn rullatun siteen ympäri ja heitä roskiin ja muista pessä kädet.

• Mä oon 10v mulla alko suunnilleen no ehkä kolme kuukautta sitten valkovuodot ja mulla on myös valkoista mömmöä pöksyissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      126
      11141
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10324
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8040
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      190
      6550
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      53
      5641
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5071
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      148
      4390
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4236
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      70
      4067
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      133
      3624
    Aihe