Vielä mä nousen!

Anonyymi

Kiitos sulle, että annoit rakastua ja tuhosit kaiken! Olin valmis laittamaan itseni likoon täysillä ja tuhoamaan perheeni. Rakastin! Rakastan! Järki tietää, että olet valehteleva, itsekäs petturi joka ei ikinä näe omassa toiminnassa mitään vikaan. Silti mun tunteet huutaa rakkautta ja ikävää! Sä päätit siirtyä "ystävääni". Mä en tiedä miten pääsen yli, mutta mä tiedän, että vielä pääsen, saan itseni kuntoon ja tiedän, kuka oikeasti rakastaa mua vaikken sitä ansaitsisikaan!

16

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään käsitystä keneltä kenelle.

    • Anonyymi

      Olet tainnut käsittää asian jo alunperin väärin.

    • Anonyymi

      Mitä raivoat, onhan sulla itselläkin perhe. Samanlainen petturi oot. Sitä niittää mitä kylvää..

      • Anonyymi

        Kun osuu itseesi, on pakko tällä tavoin vähätellä toista ja vähintään omaa osuuttasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun osuu itseesi, on pakko tällä tavoin vähätellä toista ja vähintään omaa osuuttasi?

        Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
        Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
        Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...

        Niin, aika paljon on muuten suhteessa olevia ihmisiä, jotka on rakastunut vaikka sitten katseesta toiseen ihan työpaikallakin. Voi silmät kiinnikin kyllä rakastua, vaikka toisen pehmeään ääneen ja ksuniisiin sanoihin. Rakkaus on niin monimuotoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
        Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...

        Lopeta siis se naisille kassajonoissa/töissä hymyilysi ja juttelusi, jos noin närästää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
        Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...

        Ikävä kyllä olet oikeassa.
        Olen huomannut aika usein käyvän juuri noin, ja kaiken lisäksi asiakaspalvelutilanteissa.
        Asiakas on ystävällinen ja kertoo vaikka millainen sää on tänään, jopa siitä saattaa sydän
        nyrjähtää.

        Ehkäpä ystävälliset miesasiakkaat ovatkin harvinaisia, en tiedä..


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Ikävä kyllä olet oikeassa.
        Olen huomannut aika usein käyvän juuri noin, ja kaiken lisäksi asiakaspalvelutilanteissa.
        Asiakas on ystävällinen ja kertoo vaikka millainen sää on tänään, jopa siitä saattaa sydän
        nyrjähtää.

        Ehkäpä ystävälliset miesasiakkaat ovatkin harvinaisia, en tiedä..

        Jos on pitkä kassajono niin minä ainakin juttelen siinä jonossa ollessani muiden kanssa, meneepi aika nopeammin. Oon ite ollut monta vuotta opiskeluaikana kaupassa töissä (tosin myös muuta hommaa kuin kassatyö) ja siinä saa kyllä hyvän kuvan tuon työn arjesta. En mä kyllä ihan kaikkia siinä jonossa yritä iskeä, mutta monenmoisia sattumuksia on kyllä tapahtunut. Mulle on muuten yks mieskassa aikasemmin laulanut (olin asiakas enkä kyllä jonossakaan ollut jutskannut) ihania juttuja tällaset.


    • Anonyymi

      Palsta taas trollikirjoituksia täynnä.

    • Anonyymi

      Itselläni kävi aikanaan niin, että poikakaverini siirtyi parhaaseen kaveriini. Oli se aika kamala tunne kyllä, mutta selvisin hengissä. Tsemppiä ap!

      • Anonyymi

        Kiitos! ❤ ap


    • Anonyymi

      Pölijä perhettä tuhota sen takia!

    • Anonyymi

      Tiedän tasan tarkkaan oman tekoni enkä ole ylpeä. Ei kyseessä ole mikään yhden yön elokuvarakkaustarina. Mä mokasin, rakastuin, rakastettiin. Enpä vaan olisi uskonut, että kaikkien suunnitelmien jälkeen ystävä olikin sitten parempi. Nyt mä keskityn itseeni ja liittoni korjaamiseen ja siihen, että vaikka itse mokasin, se rakastaa mua ja mä sitä! -ap

    • Anonyymi

      Rakastuminen on niin suuri asia, että sitä ei pitäisi kenenkään tuhota. Ihminen on liian heikko kestämään seuraamuksia.

      • Anonyymi

        Näin on! Mä itse opin sen kantapään kautta. Valitettavasti! -ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe