Kiitos sulle, että annoit rakastua ja tuhosit kaiken! Olin valmis laittamaan itseni likoon täysillä ja tuhoamaan perheeni. Rakastin! Rakastan! Järki tietää, että olet valehteleva, itsekäs petturi joka ei ikinä näe omassa toiminnassa mitään vikaan. Silti mun tunteet huutaa rakkautta ja ikävää! Sä päätit siirtyä "ystävääni". Mä en tiedä miten pääsen yli, mutta mä tiedän, että vielä pääsen, saan itseni kuntoon ja tiedän, kuka oikeasti rakastaa mua vaikken sitä ansaitsisikaan!
Vielä mä nousen!
16
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä keneltä kenelle.
- Anonyymi
Olet tainnut käsittää asian jo alunperin väärin.
- Anonyymi
Mitä raivoat, onhan sulla itselläkin perhe. Samanlainen petturi oot. Sitä niittää mitä kylvää..
- Anonyymi
Kun osuu itseesi, on pakko tällä tavoin vähätellä toista ja vähintään omaa osuuttasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun osuu itseesi, on pakko tällä tavoin vähätellä toista ja vähintään omaa osuuttasi?
Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...Niin, aika paljon on muuten suhteessa olevia ihmisiä, jotka on rakastunut vaikka sitten katseesta toiseen ihan työpaikallakin. Voi silmät kiinnikin kyllä rakastua, vaikka toisen pehmeään ääneen ja ksuniisiin sanoihin. Rakkaus on niin monimuotoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...Lopeta siis se naisille kassajonoissa/töissä hymyilysi ja juttelusi, jos noin närästää.
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on parhaita juttuja, joissa mies kassajonossa tai työpaikalla vähän hymyilee/juttelee, ja nainen on heti että aaaawh, olen rakastunut,🤪😀.
Silmiin on katseltu ja kutsuttu luo...Ikävä kyllä olet oikeassa.
Olen huomannut aika usein käyvän juuri noin, ja kaiken lisäksi asiakaspalvelutilanteissa.
Asiakas on ystävällinen ja kertoo vaikka millainen sää on tänään, jopa siitä saattaa sydän
nyrjähtää.
Ehkäpä ystävälliset miesasiakkaat ovatkin harvinaisia, en tiedä..- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Ikävä kyllä olet oikeassa.
Olen huomannut aika usein käyvän juuri noin, ja kaiken lisäksi asiakaspalvelutilanteissa.
Asiakas on ystävällinen ja kertoo vaikka millainen sää on tänään, jopa siitä saattaa sydän
nyrjähtää.
Ehkäpä ystävälliset miesasiakkaat ovatkin harvinaisia, en tiedä..Jos on pitkä kassajono niin minä ainakin juttelen siinä jonossa ollessani muiden kanssa, meneepi aika nopeammin. Oon ite ollut monta vuotta opiskeluaikana kaupassa töissä (tosin myös muuta hommaa kuin kassatyö) ja siinä saa kyllä hyvän kuvan tuon työn arjesta. En mä kyllä ihan kaikkia siinä jonossa yritä iskeä, mutta monenmoisia sattumuksia on kyllä tapahtunut. Mulle on muuten yks mieskassa aikasemmin laulanut (olin asiakas enkä kyllä jonossakaan ollut jutskannut) ihania juttuja tällaset.
- Anonyymi
Palsta taas trollikirjoituksia täynnä.
- Anonyymi
Itselläni kävi aikanaan niin, että poikakaverini siirtyi parhaaseen kaveriini. Oli se aika kamala tunne kyllä, mutta selvisin hengissä. Tsemppiä ap!
- Anonyymi
Kiitos! ❤ ap
- Anonyymi
Pölijä perhettä tuhota sen takia!
- Anonyymi
Tiedän tasan tarkkaan oman tekoni enkä ole ylpeä. Ei kyseessä ole mikään yhden yön elokuvarakkaustarina. Mä mokasin, rakastuin, rakastettiin. Enpä vaan olisi uskonut, että kaikkien suunnitelmien jälkeen ystävä olikin sitten parempi. Nyt mä keskityn itseeni ja liittoni korjaamiseen ja siihen, että vaikka itse mokasin, se rakastaa mua ja mä sitä! -ap
- Anonyymi
Rakastuminen on niin suuri asia, että sitä ei pitäisi kenenkään tuhota. Ihminen on liian heikko kestämään seuraamuksia.
- Anonyymi
Näin on! Mä itse opin sen kantapään kautta. Valitettavasti! -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504