Ei mikään O:n tarina mutta saman tyylinen. Ylhäiseen Roomalaiseen perheeseen tulee vieras mies. Se panee ensiksi perheen äitiä ja sitten kaikkia muita jäseniä.
-
Mikä kirja ja kuka tekijä?
Italiainen kirja. Mies panee koko perhettä?
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaa en tiedä mutta juoni muistuttaa jotain Pasolinin elokuvaa.
- Anonyymi
Taidat muistella Pasolinin Teoremaa. Wikipedia : "...vuonna 1968 valmistunut Teorema, joka ilmestyi myös elokuvan kanssa samaan aikaan valmistuneena romaanina samana vuonna. Tässä elokuvassa pääosaa esittää brittiläinen Terence Stamp, joka outona muukalaisena saapuu omaa porvarillista elämäänsä elävän perheen vieraaksi. Nopeasti vieras solmii seksuaalisen suhteen kaikkiin perheen jäseniin, jopa kotiapulaiseenkin."
- Anonyymi
Joskus aloituksilla on vaikutusta. Tässä kävi nyt niin että ostin netistä Pasolinin Teoreman ja se odottaa yöpöydällä vuoroaan. Filmin näin joskus kauan sitten. Ehkä sekin olisi syytä hankkia. Siis DVDnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879