Esiittäjä itse pelkää, että ehdotus kaatuu poliittisesti äärioikeistolaisiin änkyröihin:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006359954.html
Suomalaisen proffan järkevä ehdotus
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida oikein olla persujen mieleen. Mutta koskas ne mitään järjkvää kannattaneetkaan. Halla-ahokin räksyttää muuttotulvan uhasta Afrikasta, mutta ei tietenkään esitä minkäänlaista ehdotusta asian raykaisemiseksi.
- Anonyymi
Kommenttisi oli juuri sitä mistä presidentti Sauli Niinistö varoitti, vasemmiston viha-kulttuuria .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi oli juuri sitä mistä presidentti Sauli Niinistö varoitti, vasemmiston viha-kulttuuria .
Persu näkee vihaa asiallisuudessakin? Taidat ollakin itse pahin lietsoaja. Totuus on, ettei Halla-aho kykene esittämään mitään rakentavia ratkaisuja vaan keskittyy vain asioiden mustamaalaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu näkee vihaa asiallisuudessakin? Taidat ollakin itse pahin lietsoaja. Totuus on, ettei Halla-aho kykene esittämään mitään rakentavia ratkaisuja vaan keskittyy vain asioiden mustamaalaamiseen.
Asiallisuudessa ? Sitäkö oli kommentissasi ?? Missä ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luetun ymmärtäminen ylivoimaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sitä kommenttia kirjoittanut, mutta lausuin mielipiteeni siitä, miten persu suhtautuu jopa asialliseen kommentointiin. Edelläkirjoittajahan huomautti juuri, että Halla-aho räksyttää Afrikan maahanmuuttotulvasta, mutta ei esitä mitään rakentavia ehdotuksia ongelman ratkaisemiseksi. Mitä epäasiallisuutta siinä oli? Ai se, että Halla-aho saa osakseen kritiikkiä? Kyllä tuollaisesta pitää saadakin. Miten kuvittelet henkilön voivan joskus kantaa vastuuta, jos ei osoita kykenevänsä kantamaan vastuuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ulkopuolisena tuossa mitään vihaa näe, varsinkaan persujen räksytykseen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ulkopuolisena tuossa mitään vihaa näe, varsinkaan persujen räksytykseen verrattuna.
Vai "ulkopuolisena " 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin naapurimaassa vihreet toimii, täällä suvakot kääntää kaikki miljardit tuloksi kun velka kasvaa.
https://www.suomenuutiset.fi/vuoden-2015-pakolaiset-tilastoitu-ruotsissa-163-000-tuli-4-500-kay-toissa/ - Anonyymi
"Halla-ahokin räksyttää muuttotulvan uhasta Afrikasta, mutta ei tietenkään esitä minkäänlaista ehdotusta asian raykaisemiseksi."
MINKÄ ASIAN ratkaisemiseksi? Ei aloituksessa mainittu mitään ongelmaa??? - Anonyymi
MISSÄ SINUN KORVAT OVAT? PERSUT ESITTÄÄ ERÄSTÄ TEHOKASTA KEINOA ELI RAJAKONTROLLIA. Avaa korvasi ja kuule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun juuri persut puhuu kaikkein asiallisimmin. Katso Jussia, katso Riikkaa. Et asiallisempaa puhetta löydä. Teille punikeille riittää asiattomuudeksi ja vihapuheeksi eri mieltä oleminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun juuri persut puhuu kaikkein asiallisimmin. Katso Jussia, katso Riikkaa. Et asiallisempaa puhetta löydä. Teille punikeille riittää asiattomuudeksi ja vihapuheeksi eri mieltä oleminen.
Lisää esimerkkejä erittäin asiallisesta ilmaisusta persujen henkilöiltä ovat tohtori Jukka Hankamäen sekä Miko Bergbomin esiintymiset. Ei punikki edes pysty tuollaiseen asiallisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Halla-ahokin räksyttää muuttotulvan uhasta Afrikasta, mutta ei tietenkään esitä minkäänlaista ehdotusta asian raykaisemiseksi."
MINKÄ ASIAN ratkaisemiseksi? Ei aloituksessa mainittu mitään ongelmaa???Mainitsinko mitään aloituksesta? Mainitsin kommenttiasi edeltäneestä kommentista. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää lukemaansa vai tahallisestiko sinä yrität pyörtää kommentoineiden puheet?
Ja asiahan on juuri eniten ongelma teidän persujen kannalta. Tehän siihen eniten kiinnitätte huomiota ja varsinkin negatiivista. Mutta kuten tuossa lainatekstissäkin seisoo, ei löydy persuilta eväitä asian ratkaisemiseksi. Aivan jos valittaisit, että roska-astia on täynnä. No ehdottaisin, että mitäpä jos sen tyhjentäisit, mutta sinulla ei löytyisi näkemystä siitä, kuinka sen voisi tyhjentää. Tai sitten ei vain löytyisi halukkuutta viedä roskia ulos, kun siitä koituu vaivannäköä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas niin on sanonut, ettei asioista saa olla erimieltä? Teetkö nyt tyhjästä asiaa? Teillä persuilla ei vain tunnu löytyvän sellaista tietoisuuden rajaa, jossa ihminen itsekin tajuaa, missä soveliaisuuden rajat kulkevat. Helppohan siitä on meitä "punikkeja" (hiukan yli 83 % vaalituloksesta) syyttää, jos huomautamme asiasta, jossa nuo soveliaisuuden rajat paukkuvat.
Jos esim. pakolaisongelman ratkaisuksi esitettäisiin hukuttamisia Välimereen, niin onko sellainen soveliasta? Onko sellaisessa ylipäätään mitään järkeä riippumatta siitäkin, edustavatko nämä kyseiset pakolaiset jotakin tiettyä uskontoa?
Mikä ylitsepääsemätön asia se on tehdä ehdotuksia, jotka ovat toteuttamiskelpoisia, toisin kuin esim. persujen varjobudjetti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin naapurimaassa vihreet toimii, täällä suvakot kääntää kaikki miljardit tuloksi kun velka kasvaa.
https://www.suomenuutiset.fi/vuoden-2015-pakolaiset-tilastoitu-ruotsissa-163-000-tuli-4-500-kay-toissa/Täysin asian sivusta, kuten persuilla on tapana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINKÄ ASIAN ratkaisemiseksi? Ei aloituksessa mainittu mitään ongelmaa???Lue linkki! Asia on pakolaistulva Afrikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi oli juuri sitä mistä presidentti Sauli Niinistö varoitti, vasemmiston viha-kulttuuria ..
- Anonyymi
No jopas!!
Demarien Baltzar-yliopiston päivystävä persuvihatieteen dosentti on taas räkäissyt käyntiin rasistisen persujen maalittamisen ja luokkavihapuheiden sarjan.
Oliko jo 10. viha-aloitus tänään?
Sanna Marin lienee ylpeä joukoistaan, jotka taistelevat meitä Suomalaisia vastaan kaikin asein.
Tekeekö aloittaja mitään muuta kuin katkerana juopottelee, vetelee käteen ja huutaa PERSUA tuskiSSaan?? - Anonyymi
Proffa siis suosittelee laittoman invaasion hyväksymistä aika erikoinen proffa eikö niiden kuuluisi suojella lakia ja järjestystä eikä maksaa velkaansa ruots svenska skolans föreniingeille
- Anonyymi
Taidat olla sekaisin. Laillisia ltyölupiahan pruffa esittää, eikä asia liity mihinkään koulujen kannatuayhdistyksii.
- Anonyymi
No tämähän on aivan saman luokan idea kuin Vihreiden ajatus siitä että laillistamalla huumeet saadaan laiton huumekauppa loppumaan - Seurauksista viis!
Voiko professoristason ihminen olla näin yksinkertainen, tämähän olisi kaikille osapuolille vahingollinen juttu! Tämä aiheuttaisi sen että tulijat olisivat sitä koulutetumpaa väkeä JOTA Afrikka nimen omaan tarvitsee itse jotta sillä olisi edes toivoa päästä jaloilleen!
Ei näytä koulutus takaavan sitä että olisi viisaita ehdotuksia "takataskussa".
- Anonyymi
Mikään looginen ja järkevä ei käy persuille. Kertoo kaiken tarpeellisen persun kapasiteetista.
- Anonyymi
Mitä järkevää sellainen pystyy ajattelemaan, joka näkee vain kalifaatteja joka puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkevää sellainen pystyy ajattelemaan, joka näkee vain kalifaatteja joka puolella?
Katso Ruotsiin. Siellä palaa viisi tuhatta autoa joka ikinen vuosi, eikä suinkaan kantisten tekemänä. Siellä sadat kranaatit paukkuu ja pyssyt. Ei suinkaan persujen tekeminä vaan tulijoiden. Kuonka paha täytyy tilanteen olla tuossakin maassa että havahdutte? Kuinka pimeä voikaan on punikin mieli kun kaiken tuon hyväksyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkevää sellainen pystyy ajattelemaan, joka näkee vain persulandiaa joka puolella?
Hukkumiskuolemat vähenee kun määrätään veneileville Persuille vaipat...
- Anonyymi
Halla-ahohan esitti EU:ssa, että pakolaisten pelastiminen Välimerestä on kriminalisoitava. Samalla mallilla minä esitän, että persun pelastsminen jäistä on tehtävä rangaistavaksi.
- Anonyymi
No jos asia näin helposti olisi korjattavissa NIIN miksi jättää hommaa puolitiehen? Laitetaan tuolle työluvalle hinnaksi vaikka 100 000€/hklö niin eiköhän asia ole sillä selvä!
- Anonyymi
Aivan loistava ehdotus!!!
Siitä vaan Sanna Marin työstämään tuota.
Saataisiin se vappusatanenkin viimeinkin. - Anonyymi
Pässinpäinen ehdotus. Luuletko,että laton tulo Eurooppaan sillä loppuisi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797