IHANIA uusia l-sarjoja ja leffa!

Anonyymi

L-Koodin nyt varmaan kaikki tietääkin li uusia jaksoja kateltavissa HBO-nordicilla, huom. 2 viikkoa kokeilua ilmiaseksi HBO:lla. Sen LISÄKSI aivan MAHTAVA HBO:n toinenkin sarja: Genleman Jack. Itse ainakin tykkäsin KOVASTI!
Kaiken tän lisäksi leffateattereissa uusi elokuva "Nuoren Naisen Muotokuva". Meinaan mennä katsomaan rakkaan vaimoni kanssa lähiaikoina.. Ainakin trailer on hieno!

Hyvä Uutta kaikille!

21

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisiköhän minunkin nyt hankkia HBO Nordic, kun minä tykkään historiallisista sarjoista. Nuoren naisen muotokuvan minä olen jo nähnyt.

    • Anonyymi

      Joo, hanki vaan! Ehdit hyvin katsoa ainakin Gentleman Jackin kahden ilmaisen viikon aikana. Eka tuotantokausi on kokonaan näkyvissä!

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä :)


    • Anonyymi

      Onko uudessa L-koodissa tosiaan vain 4 jaksoa?

      • Anonyymi

        Ei. On niitä enemmän. Kerran viikossa julkaistaan 1 jakso. On sen verran tuore sarja:)
        4 jaksoa on ehtiny jo tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. On niitä enemmän. Kerran viikossa julkaistaan 1 jakso. On sen verran tuore sarja:)
        4 jaksoa on ehtiny jo tulla.

        Ok, ihana tieto kiitos!


    • Anonyymi

      Nuoren naisen muotokuva on kaunis ja koskettava elokuva. Tyylikkään aistikkaasti toteutettu rakkaustarina.

    • Anonyymi

      Work in Progress myös hyvä.

    • Anonyymi

      Work in Progress myös hyvä.

      • Anonyymi

        Kävin tsekkaamassa trailerin ja vaikuttaa superkiinnostavalta. Kiitti vinkistä!


    • Anonyymi

      Sally 4ever hbo:lla. Ei ehkä kenen tahansa huumorintajulle😁

    • Anonyymi

      Minulla on Netflix, sieltä löytyy minun mielestä enemmän miespari aiheista ohjelmaa kuin naispari. Onko teillä mitään Netflix vinkkiä? Loving Annabelle ja Below her mouth on jo katsottu.

      • Anonyymi

        Ainakin tällaset leffat löytyy: Elisa & Marcela, Concussion, Duck Butter, the feels, Lovesong, the perfection.
        Sit suosittelen sarjoista black mirror katsoo jakson San Junipero kaudelta 3 ja sarjasta Easy ykkös kaudelta 2. jakso johon löytyy jatkoa kaudelta 2 jakso 7 ja kausi 3 jakso 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tällaset leffat löytyy: Elisa & Marcela, Concussion, Duck Butter, the feels, Lovesong, the perfection.
        Sit suosittelen sarjoista black mirror katsoo jakson San Junipero kaudelta 3 ja sarjasta Easy ykkös kaudelta 2. jakso johon löytyy jatkoa kaudelta 2 jakso 7 ja kausi 3 jakso 3.

        Kiitos vinkeistä. Aloitin sen Duck butter elokuvan kastsomisen jonkin aika sitten, ei oikein ollut mun makuun ja lopetin kesken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä. Aloitin sen Duck butter elokuvan kastsomisen jonkin aika sitten, ei oikein ollut mun makuun ja lopetin kesken..

        Joo en minäkään oikein tykänny muuta kuin noista sarjoista ja lovesongista. Siinä elokuvassa terveiset kaikille jahkailijoille ja jossittelijoille. Ei ehkä mikään hyvänmielenleffa mutta hyvin tehty, aidon tuntuinen ja mahtavat lapsinäyttelijät.


    • Kovasti odotan, että Booksmart-leffa ilmaantuisi Netflixiin.... Jotenkin meni ohi silloin ilmestymisen aikaa.

    • Anonyymi

      Katsoitteko L eord generation q:ta? Taisi olla viimeinen jakso viime viikolla . Harmittaa vähän, olisi voinut olla muutaman jakson verran pidempi kausi. Googletin sarjaa, ja näyttäisi siltä että sarja jatkuu!

      • Anonyymi

        Alkuperäistä parempi.
        Tärkeitä asioita mitä otettiin hyvin esille. Sen vuoksi se oli myös rohkeampi, enkä meinaa seksin määrällä. Tässä sillä ei onneksi niiin kauheesti mässäilty.
        Siitä hyvä kehittää ja enemmän epäkohtia tuoden esiin.


      • Himohyvä sarja, vesi kielellä olen seurannut joka viikko. Hyvä että jatkuu!


      • Anonyymi
        ToveJanssoninKiusaus kirjoitti:

        Himohyvä sarja, vesi kielellä olen seurannut joka viikko. Hyvä että jatkuu!

        Kyllä, ja se jäi kyllä semmoseen kohtaan että haluaa tietää miten jatkuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäistä parempi.
        Tärkeitä asioita mitä otettiin hyvin esille. Sen vuoksi se oli myös rohkeampi, enkä meinaa seksin määrällä. Tässä sillä ei onneksi niiin kauheesti mässäilty.
        Siitä hyvä kehittää ja enemmän epäkohtia tuoden esiin.

        Mun mielestä oli tosiaan just hyvin käsitelty niitä vakavempia ja ajankohtaisia aiheita, unohtamatta kuitenkaan silmänruokaa, villejä juonenkäänteitä ja ihanaa pintaliitoa.... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2545
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1884
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      105
      1585
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1507
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1433
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1359
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      348
      1352
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      203
      1177
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe