mäjen toriakaan
Vastaukset 2
En muista hyvällä tätä toria. Ostin uuden kassin ja sen lähes täyteen tavaraa jälkikasvulle tuliaisiksi.
Ostin limsaa ja maksamisen ajaksi laskin kassin jalan viereen maahan, kun yrtin ottaa kassia käteeni se olikin kadonnut.- Anonyymi
Itse Mustamäki ja tori on. Mutta kuollut kaikelta kaupankäynniltä juurikin siksi, että kun Viro liittyi virallisemmin EU:n, poliisi ratsasi toistuvasti kaikki laittomuudet Mustamäeltä.
Seuraavaksi syntyi ostoskeskuksia niin paljon, että ihmiset jäivät shoppailemaan satamaan ja Viron keskustaan Kaubamajaan jne. Myös pimeät taksit ryssivät maineensa ja rehellistenkin maineen toiminnoillaan.
Asiakkaat katosivat ja tori kuoli mustan kissan tango. Pari ilotaloa löytynee Mustamäeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650