Liian lyhyt

Anonyymi

En ymmärrä, molemmat vanhempani ovat pitkiä, äiti 173 cm ja isä 189 cm, mutta oon ite kasvanut viimevuosina vaan vähän, sentin ehkä. Nyt olen 160 senttiä ja terveydenhoitajan mukaan en enää kasva! Ikää 15.5 vuotta. Mistä tää johtuu, enkai oo sairas? Oon siinä uskossa et lapsista tulee usein pidempiä kuin vanhempansa. Unelmoin ennen mallin urasta, oon laihakin, mutta tappi!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossoot miesi, niin ainahi toennäkösesti sillon kasvat kauemmi ko jossoot nais. Mutta voithan olla kohta nainehi, ja kasvaa vaika 2-kymppiseksi saakka. Ei kai ne terskatätit aina maha arvatakkaa kuinka pitkiks heiä hoijokkinsa päätyvät.
      Pärjää kai sitä monenpitusena ku on terve ja vetree. Vanhemmite pituuden merkitys vähenee, ku alkaa verenpaineet ja muut kuolemanuhkat kolkuttaa kovemmin. Mä oon 172cmmies ja 36v ja kasvu loppu siinä 21:senä kai. Isä on 175 alunperi ollu ja äiti 162.
      Pituuteen sattaa vaikuttaa myös äireen ja isän sisaruiden pituus. Joskushan omakin ulkonäkö voi utntua siltä että siinä on enemä' merkkejä sedistä ja täteistä kö omista vanhemmista.
      Se o kyllä totta notta nykyjonnet ja jennat ovat monestiki aika mahottoma pitkulaisia. puolta nuorempaa ja päätä pidempää tulee vastaan, monia tyttöjäkin. Mikä sitten saa nykynuoret niin pitkästymään, ovatha ne kuitenni aina somepuhelin käesä tuola. Kai se homma sitten on, kaikesta nähdystä pääteltynä melko pitkästyttävää meininkiä

      • Anonyymi

        Paljonko sait äidinkielen oikeinkirjoituksesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe