Olin iron maiden in konsertissa viime yönä, ja jutustelin 25-30 vuotiaan pitkä tumma hiuksien neidon kanssa, taisin vähän ihastuakin. Hän sanoi olevansa Etelä-Sievistä. Sillä hetkellä kun hän sanoi Etelä Sievi, heräsin hätkähtäen. Jos joku etelä Sieviläinen neiti tuntee itsensä yo kuvauksesta, ilmoittaudu bliis.
Ps. Itse asustelen keskisessä Suomessa
Iron maiden
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä-Sievissä on aika vähän asukkaita, joten potentiaalisia neitokaisia on todella vähän. Jotta tavoittaisit tämän yösi prinsessan, laita tekstari paikallislehti Sieviläiseen. Ja vinkki: Etelä-Sievi nimeä ei paljon käytetä, itse asiassa itselle tämä on aivan eka kerta, joten tavoitellun neitokaisen huomion varmistamiseksi voisit kuvailla sijaintia vaikkapa joillakin näistä: Vesimäki, Honkala, Huuhanperä, Martinkangas, Myllyoja, Sikonen, Karjulanmäki, Kangastalo, Pölläneva, Säilynmäki, Katajaperä, Kiiskilä, Koski, Harju, Passoja, Torvenperä, Pyysalo, Ahonpää, Isokoski, Wiia, Pitkämäki, Rääsy, Puskala, Kangasoja, Teeriharju, Mullikko ja Loukkunen. Jos lista on tuntuu turhan pitkältä, voit sisällyttää koko joukon ilmaisuun "tyttö Sievi - Reisjärvi -tien liepeiltä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200