Miksi naiset haluavat..

Anonyymi

esittää vaikeasti saavutettavaa?

24

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kuullut tuollaisesta ja olen nainen. Voisiko olla mahdollista, että hänellä ei vain ollut romanttisia tunteita juuri sinua kohtaan?

    • Anonyymi

      No mä olen nainen ja olen vaikeasti saavutettava... Mulle tunteen on vaikeita. Erityisherkkä, en halua päästää ihmisiä lähelle. Niistä vaan tulee tuskaa nyt, mutta joku päivä kun olen valmis annan sydämeni ja kaiken.

      • Anonyymi

        Sivusta. Mielenkiintoista. Esitätkö olevasi vaikeasti saatavilla vai oletko todellisuudessa oikeasti vaikeasti saatavilla herkkyytesi vuoksi? Suojelet siis sisintäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Mielenkiintoista. Esitätkö olevasi vaikeasti saatavilla vai oletko todellisuudessa oikeasti vaikeasti saatavilla herkkyytesi vuoksi? Suojelet siis sisintäsi?

        Jospa kaikki eivät ole saatavilla lainkaan silloin, kun eivät ole yhtään kiinnostuneita vastaantulleista kulkijoista romanttisessa mielessä.

        Miksi pitää vääntää "esitykseksi" se, että joku ei ole kiinnostunut? Kai hänelläkin pitäisi olla oikeus olla oma itsensä.


    • Anonyymi

      Kaikki ei oo helppoja...

    • Anonyymi

      "Ollaan aina ollakseen ollaan diivaillen......

    • Anonyymi

      Ei se ole aina esittämistä ehkä enemmän pelkoa ja epävarmuutta.

    • Anonyymi

      Itse en esitä. Jos olen vaikeastitavoiteltava niin en ole romanttisesti kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Jos ihminen on varovainen, se helposti antaa vaikutelman, että on vaikeastitavoiteltava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on varovainen, se helposti antaa vaikutelman, että on vaikeastitavoiteltava!

        No voi että. Että tärkeintä ei olekaan se, mitä on, vaan se, minkä vaikutelman joku urpo sattuu saamaan.


    • Anonyymi

      Monimutkainen asia. Läheisyyttä multa on varmaan helpompi saada jos löytyy kipinä, mutta tunnetasolla lähden karkuun. En välttämättä haluaisi, mutta en tällä hetkellä vain uskalla laittaa sydäntä peliin vielä. Riippuu siis varmaan henkilöstä ja mitä haluaa, ei voi yleistää. Elämäntilanne, hetki, menneisyys, kaikki vaikuttaa. Myöskin voi olla että on yhteiskunnallisesti edelleen hyväksyttävämpää miehelle toteuttaa seksuaalisuuttaan ilman syviä tunteita, ilman paheksuntaa. En tiedä kumpaa puolta kysyit, fyysistä vai emotionaalista, vai tarkoititko molempia.

      • Anonyymi

        Kyllä tollainen käytös aiheuttaa paheksuntaa myös miehille.


    • Osa on ihan luontaista varovaisuutta, mutta kyllähän osalla on takana kuvitelma, että vaikeasti tavoitettava olisi miesten mieleen ja nauttisi arvostusta. Pahimmillaan kuvittelee, että tulisi pidetyksi tyrkkynä tai huorana.

      Erehdyshän se on. Sellaista miestä, jolla mahdollisesti olisi tällaisia ajatuksia, ei kenenkään naisen pidä toivoa itsellen. Vaan ei sellaisia miehiä onneksi lukuisia olekaan. Tavallinen mies menettää pian mielenkiintonsa siskoon, jos tämä on vaikeasti tavoiteltava. Ei lupaa hyvää jatkossa. 🌹👀

    • Taitaa olla miesten keskenään levittämää legendaa. Ei naiset ole kiinnostuneita kaikista ehdolle tulijoisra!

      • Anonyymi

        Näinhän se on.


      • Olen kuullut kyllä naisen suusta ennen kuin miehen. Jos on kiinnostunut, esiintyy vaikeasti tavoitettavana. Jos ei ole lainkaan kiinnostunut, ei esiinny vaikeasti tavoitettavana, vaan esiintyy tavoittamattomana.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Olen kuullut kyllä naisen suusta ennen kuin miehen. Jos on kiinnostunut, esiintyy vaikeasti tavoitettavana. Jos ei ole lainkaan kiinnostunut, ei esiinny vaikeasti tavoitettavana, vaan esiintyy tavoittamattomana.

        Joidenkin silmissä se tavoittamattomuus voi ilmeisesti vääntyä "esittää vaikeasti tavoiteltavaa", vaikka henkilö ei oikeasti esittäisi yhtään mitään.

        Jos on kiinnostunut, voi tietysti suojella itseään tai pyrkiä ensin saamaan miehestä selvää kaikessa rauhassa. Tämäkään ei ole mitään esittämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin silmissä se tavoittamattomuus voi ilmeisesti vääntyä "esittää vaikeasti tavoiteltavaa", vaikka henkilö ei oikeasti esittäisi yhtään mitään.

        Jos on kiinnostunut, voi tietysti suojella itseään tai pyrkiä ensin saamaan miehestä selvää kaikessa rauhassa. Tämäkään ei ole mitään esittämistä.

        Juuri näin olen sanonut ja tarkoittanut sanoessani: "Osa on ihan luontaista varovaisuutta, mutta..." Osa ei esitä, osa esittää, mutta tulos on sama,

        Osa siis toimii varovasti, osa näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa luullen, että se on eduksi. Onpa syy kumpi tahansa, olen pyrkinyt tuomaan esiin, mikä vaara siinä on. Normaali mies ei piiritä kauan, vaan menettää mielenkiintonsa vaikeasti tavoiteltavaan.

        Mies tuskin kauaa on kiinnostunut siskosta, joka on jatkuvasti varuillaan. Rakastuminen edellyttää antautumista toiselle ilman ehtoja. Molemmin puolin.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Juuri näin olen sanonut ja tarkoittanut sanoessani: "Osa on ihan luontaista varovaisuutta, mutta..." Osa ei esitä, osa esittää, mutta tulos on sama,

        Osa siis toimii varovasti, osa näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa luullen, että se on eduksi. Onpa syy kumpi tahansa, olen pyrkinyt tuomaan esiin, mikä vaara siinä on. Normaali mies ei piiritä kauan, vaan menettää mielenkiintonsa vaikeasti tavoiteltavaan.

        Mies tuskin kauaa on kiinnostunut siskosta, joka on jatkuvasti varuillaan. Rakastuminen edellyttää antautumista toiselle ilman ehtoja. Molemmin puolin.

        On mielessäni esimerkkikin. Eräs vallan kaunis tyttö alkoi jo kiinnittää huomiota, kun hän ei vuosien kuluessakaan seurustellut. Epäilinkin, että hän halusi salata omaan sukupuoleen suuntautuvan kiinnostuksensa. Tästä ei kuitenkaan ollut kyse.

        Tyttö kertoi myöhemmin, että hänellä oli nuoruudessaan ollut paljonkin kysyntää, mutta hän oli välttänyt työpaikkaromansseja sun muita. Äitinsä kertoi, että tyttö tultuaan yli 30:n ikään oli hyvin huolestunut, jääkö vanhaksipiiaksi.

        Kun kysyntä oli enää vähäinen, hän hätäpäissään kelpuutti seksikumppanikseen miehen, joka oli sekä ylettömän yksinkertainen että työtä äärimmilleen karttava luuseri. Syntyi lapsi, mutta romanssi oli kehno ja lyhyt.

        Syntyi epäilys, että jos sisko olisi nuorena ollut myötämielisempi, hän olisi ollut tuloksettomastikin seksuaalisessa kanssakäymisessä, mutta joku yritys olisi ehkä tärpännyt ja tulos olisi ollut parempi. Siis kuten tyttöjen enemmistö.

        Varmahan ei tietenkään voi olla tapahtumankulusta, mikä ei toteutunut. Voi olla, että hän liioitteli haluttavuuttaan, ja todellisuudessa karkoittikin miesehdokkaat äksyllä luonteellaan.


    • Anonyymi

      Minä en esitä, minua ei kiinnosta tämmöinen.

    • Anonyymi

      Se on joidenkin epätoivoisten miesten käytöksellään luoma harha, jonka jotkut naiset antavat vaikuttaa kaikkeen käyttäytymiseensä.

      Oman arvonsa tunteva mies ei koe tarvetta juosta manipuloivien myöhäisteinien perässä. Luuserit ruinaajamiehet eivät ymmärrä mikä on 'ei' tai eivät tajua, kun tulevat vedätetyiksi. Jotkut naiset kuvittelevat sen tarkoittavan kaikkien miesten olevan yhtä tyhmiä.

      • Puhut viisaasti, perässä juoksevat ja piirittävät miehet ovat useinkin epätoivoisia luusereita, joita naisten parhaimmisto jostakin syystä ei halua.


    • Anonyymi

      kyselee siellä joku Tampio, joka ei ymmärrä tulleensa estetyksi, eli ignooratuksi naisen taholta. Tampio kääntää tuonkin asian siten, että nainen ESITTÄÄ VAIKEASTI TAVOITELTAVAA. Hah. Onpahan ontuvat selitykset tosiasialle, ettet vain kelpaa sille naiselle.

    • "Miksi naiset haluavat esittää vaikeasti saavutettavaa?"

      Muuten, aloittajan kysymys on virheellinen ja harhauttava. Suurin osa naisista, jotka tuntevat vetoa määräiseen mieheen, eivät ole tämän suhteen pidättyväisiä, eivätkä tekeydy vaikeasti saavutettaviksi. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe