Kaksi miestä ja transu

Anonyymi

Tämä on jatkotarina. Jatka kahdella sanalla.

Olipa kerran kaksi miestä ja transu.

12

10312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli röyhelö mekko eikä pikkareita.

• Mulla iso farkkutakki. T-paita ja alla topatut rintaliivit. Ja polvipituinen hamen. Lenkkarit ja polvi sukat.
        Nyt puistoon. Kaverit tulee kameran kanssa perässä ja kuvaa ihmisten reaktiot.

• Anonyymi

saikko

• Anonyymi

Toinen miehistä tiesi mitä mä olen ja toinen piti oikeana naisena.

• Anonyymi

Puistossa lupasin niille peppua. Mutta vain sitten kakkoseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käärin hameen ylös. Se joka tiesi oli eka. Teki mieli huutaa. Se toinen joka ei tiennyt. Tuli liukkaille. Se oli hämillään. Sanoi mun työntäneen pepulla vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Käärin hameen ylös. Se joka tiesi oli eka. Teki mieli huutaa. Se toinen joka ei tiennyt. Tuli liukkaille. Se oli hämillään. Sanoi mun työntäneen pepulla vastaan.

Mua hävetti. Kaksi tuntematinta kaveria oli pannut mua peppuun. Ja mun piti vaan kävellä puistossa pieni lenkki että huomaako kukaan et mut on puettu tytöksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puistossa kiva olla naisena ja antaa peppua

• Anonyymi

Kysyi ootko Tuksu

• Anonyymi

Enhän minä mikään Tuksu ole, vaikka olenkin blondi.

• Anonyymi

mekin luultiin kaverin kanssa että nyt saatiin mukaan oikeen nais antaja mutta olikin shemale onneks nussi meitä molempia että ei ilman jääty

• Anonyymi

ja minä myös mukana transulla isoin kulli kyllä tuntui mahtavaltavalta antautua naiselle siinä on se jokin

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe