Tämä on jatkotarina. Jatka kahdella sanalla.
Olipa kerran kaksi miestä ja transu.
Kaksi miestä ja transu
14
11249
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli röyhelö mekko eikä pikkareita.
Mulla iso farkkutakki. T-paita ja alla topatut rintaliivit. Ja polvipituinen hamen. Lenkkarit ja polvi sukat.
Nyt puistoon. Kaverit tulee kameran kanssa perässä ja kuvaa ihmisten reaktiot.- Anonyymi
saikko
- Anonyymi
Toinen miehistä tiesi mitä mä olen ja toinen piti oikeana naisena.
- Anonyymi
Puistossa lupasin niille peppua. Mutta vain sitten kakkoseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärin hameen ylös. Se joka tiesi oli eka. Teki mieli huutaa. Se toinen joka ei tiennyt. Tuli liukkaille. Se oli hämillään. Sanoi mun työntäneen pepulla vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Käärin hameen ylös. Se joka tiesi oli eka. Teki mieli huutaa. Se toinen joka ei tiennyt. Tuli liukkaille. Se oli hämillään. Sanoi mun työntäneen pepulla vastaan.
Mua hävetti. Kaksi tuntematinta kaveria oli pannut mua peppuun. Ja mun piti vaan kävellä puistossa pieni lenkki että huomaako kukaan et mut on puettu tytöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puistossa kiva olla naisena ja antaa peppua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puistossa kiva olla naisena ja antaa peppua
puistossa imenyt ja nostanut hametta istunut rasvatun peppuni ison kalun päälle pohjaan asti äkkiä kertyy kannustus joukkoja ratsatin kovaa kunnes tunsin sykkeen äkkiä suihin yleisöltä taputukset
- Anonyymi
Kysyi ootko Tuksu
- Anonyymi
Enhän minä mikään Tuksu ole, vaikka olenkin blondi.
- Anonyymi
mekin luultiin kaverin kanssa että nyt saatiin mukaan oikeen nais antaja mutta olikin shemale onneks nussi meitä molempia että ei ilman jääty
- Anonyymi
ja minä myös mukana transulla isoin kulli kyllä tuntui mahtavaltavalta antautua naiselle siinä on se jokin
- Anonyymi
kaikki sai
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4423794Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181642- 1161476
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501256
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi901191Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047- 441039