https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000006352921.html
siinä se on työssään
Kenestä tulee hyvinvointivalmentaja paltamoon
30
1286
Vastaukset
- Anonyymi
Upista tulee seuraava kkaupunginjohtaja. Oisko kkona meininki?
- Anonyymi
Hyvinvointiaktivaattorin "hyvinvoinnille" tehään tilaa jättämällä lavut tekemättä jäälle. Ei tartte viiä puitakaan laavuille kun ei oo käviöitä. Varmaan kuntalaiset ohjataan naruhyppelyyn.
- Anonyymi
Mitäpä nuita polttopuita niihinkää valamiiksi kulettelloo? Ehtiikööt tae tuokoot puusa tullessaan!Jokkainen joka nuihin laavuihin tai kodille mänöö,niin sahhaeloo ite puusa mitä meinovoa polttoa.Se se on kummallista,ku pittää kaekki valamiiksi tehä? Ite ainahi oon jättäny tuhkat ja kekäleet siivoamata,nii eipähä tarte seoroavan polttoa puita,että soapi tuhkoa ja kekäleitä aikaseksi.Ja oon minä koettanu niihin käymälöihin kuseksie ja vääntäe torttujahin,niin tulloo niitäe käötettyö! Vessapaperit oon keränny poes,kun tahtoo metän elukat syyvä suuhusa,tae muute piruiloot! Ei tarvihe mittää kaopunkilaesten kotkotuksie olla huusiissakkaa!
- Anonyymi
Eikös tuo ole jo selvää, liiankin selvää. Tulee perheen sisäinen nimitys.
- Anonyymi
Just niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin
Höpö höpö jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö jne...
Onhan se turhista turhin virka. Jostakin se raha on pois. Mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se turhista turhin virka. Jostakin se raha on pois. Mistä?
Olkoon vaikka turha tai ei. Siitäkin huolimatta demokratia pelaa Suomenmaassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkin virkaan valitaan sopivin ja pätevin ,halusitpa sinä sitä tai et! Se on sitä demokrataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Kaikki me ollaan jonkun setiä,siskoja,äitejä ukkeja serkkuja tms..jokaisella on oikeus saada työ/ virka pätevyyden osaamisen mukaan .Joillekin tämän asian ymmärtäminen on ylivoimaista...osanottoni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkin virkaan valitaan sopivin ja pätevin ,halusitpa sinä sitä tai et! Se on sitä demokrataa.
Sopivin voepi olla kun koulutusta ja kokemusta ei oteta lukuun. Niillä on vessapaperin arvo. Kyllä viran puolustajan arvovaa. Kunnanhallitus joo joo. Puolue ratkasoo.
- Anonyymi
Tulispa joku sellainen joka on asunut ulko mailla ne on niin viisaita kun ne on asunu ulko mailla
- Anonyymi
saksassako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksassako
ei vaan jossakin muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksassako
No sieltäpä tietennii se viisau löytyy.
- Anonyymi
jos järkeä ei ota virkaa vastaan ....muualta etsiä paikka. reilupeli.
- Anonyymi
Näin se Paltamon kunnan hyvinvointivalmentajan valinta lopulta tehdään...
https://www.youtube.com/watch?v=rJrcUrBjuOQ - Anonyymi
minä olen käynyt ihan ulkomailla vaikka matkani oli tarpeeton.
- Anonyymi
Riittää että on keskustalainen. Vaatii joko puoluekirjan tai puolison joka on keskustalainen.
- Anonyymi
Höpö höpö. ..höpötä lisseä!
- Anonyymi
Mitäs se touhuaa hyvinvointityöntekijä palkkansa eteen, onko tietoa?
- Anonyymi
Kohta tulee varmaan väylässä ohjeita hiihtoon ja kävelyyn.
- Anonyymi
aktivoi kuntalaisia. etänä.
- Anonyymi
Mikähän lienöö tehtävän kuvaus? Oesi mukva tietää.
- Anonyymi
Palkan kuittaus
- Anonyymi
joko on kuntalaiset aktivoitu?
- Anonyymi
Verorahoille on vastinetta tämä lukee tämän päivän Kainarissa.
- Anonyymi
Einoleino hiihto kuuluu hyvinvointiin. Jää kestää kalastajat ja pilkkimiehet. Hiihtäjiä se ei kestä
On sekin syy olla tekemättä mitään. Näytetään, että osstaan sitä säästääkkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einoleino hiihto kuuluu hyvinvointiin. Jää kestää kalastajat ja pilkkimiehet. Hiihtäjiä se ei kestä
On sekin syy olla tekemättä mitään. Näytetään, että osstaan sitä säästääkkin.Liian hätäinen päätös perua hiihto. Jäätä on kuukauden päästä niin, että kantaa painavammatkin suksijat. Vielä ehtii järjestää hiihdot.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841