Kenestä tulee hyvinvointivalmentaja paltamoon

Anonyymi

30

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upista tulee seuraava kkaupunginjohtaja. Oisko kkona meininki?

    • Anonyymi

      Hyvinvointiaktivaattorin "hyvinvoinnille" tehään tilaa jättämällä lavut tekemättä jäälle. Ei tartte viiä puitakaan laavuille kun ei oo käviöitä. Varmaan kuntalaiset ohjataan naruhyppelyyn.

      • Anonyymi

        Mitäpä nuita polttopuita niihinkää valamiiksi kulettelloo? Ehtiikööt tae tuokoot puusa tullessaan!Jokkainen joka nuihin laavuihin tai kodille mänöö,niin sahhaeloo ite puusa mitä meinovoa polttoa.Se se on kummallista,ku pittää kaekki valamiiksi tehä? Ite ainahi oon jättäny tuhkat ja kekäleet siivoamata,nii eipähä tarte seoroavan polttoa puita,että soapi tuhkoa ja kekäleitä aikaseksi.Ja oon minä koettanu niihin käymälöihin kuseksie ja vääntäe torttujahin,niin tulloo niitäe käötettyö! Vessapaperit oon keränny poes,kun tahtoo metän elukat syyvä suuhusa,tae muute piruiloot! Ei tarvihe mittää kaopunkilaesten kotkotuksie olla huusiissakkaa!


    • Anonyymi

      Eikös tuo ole jo selvää, liiankin selvää. Tulee perheen sisäinen nimitys.

      • Anonyymi

        Just niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin

        Höpö höpö jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö jne...

        Onhan se turhista turhin virka. Jostakin se raha on pois. Mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se turhista turhin virka. Jostakin se raha on pois. Mistä?

        Olkoon vaikka turha tai ei. Siitäkin huolimatta demokratia pelaa Suomenmaassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon vaikka turha tai ei. Siitäkin huolimatta demokratia pelaa Suomenmaassa!

        Siihenkin virkaan valitaan sopivin ja pätevin ,halusitpa sinä sitä tai et! Se on sitä demokrataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon vaikka turha tai ei. Siitäkin huolimatta demokratia pelaa Suomenmaassa!

        Näin se on. Kaikki me ollaan jonkun setiä,siskoja,äitejä ukkeja serkkuja tms..jokaisella on oikeus saada työ/ virka pätevyyden osaamisen mukaan .Joillekin tämän asian ymmärtäminen on ylivoimaista...osanottoni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihenkin virkaan valitaan sopivin ja pätevin ,halusitpa sinä sitä tai et! Se on sitä demokrataa.

        Sopivin voepi olla kun koulutusta ja kokemusta ei oteta lukuun. Niillä on vessapaperin arvo. Kyllä viran puolustajan arvovaa. Kunnanhallitus joo joo. Puolue ratkasoo.


    • Anonyymi

      Tulispa joku sellainen joka on asunut ulko mailla ne on niin viisaita kun ne on asunu ulko mailla

      • Anonyymi

        saksassako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saksassako

        ei vaan jossakin muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saksassako

        No sieltäpä tietennii se viisau löytyy.


    • Anonyymi

      jos järkeä ei ota virkaa vastaan ....muualta etsiä paikka. reilupeli.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minä olen käynyt ihan ulkomailla vaikka matkani oli tarpeeton.

    • Anonyymi

      Riittää että on keskustalainen. Vaatii joko puoluekirjan tai puolison joka on keskustalainen.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. ..höpötä lisseä!


    • Anonyymi

      Mitäs se touhuaa hyvinvointityöntekijä palkkansa eteen, onko tietoa?

      • Anonyymi

        Kohta tulee varmaan väylässä ohjeita hiihtoon ja kävelyyn.


      • Anonyymi

        aktivoi kuntalaisia. etänä.


    • Anonyymi

      Mikähän lienöö tehtävän kuvaus? Oesi mukva tietää.

    • Anonyymi

      Palkan kuittaus

      • Anonyymi

        joko on kuntalaiset aktivoitu?


    • Anonyymi

      Verorahoille on vastinetta tämä lukee tämän päivän Kainarissa.

      • Anonyymi

        Einoleino hiihto kuuluu hyvinvointiin. Jää kestää kalastajat ja pilkkimiehet. Hiihtäjiä se ei kestä
        On sekin syy olla tekemättä mitään. Näytetään, että osstaan sitä säästääkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Einoleino hiihto kuuluu hyvinvointiin. Jää kestää kalastajat ja pilkkimiehet. Hiihtäjiä se ei kestä
        On sekin syy olla tekemättä mitään. Näytetään, että osstaan sitä säästääkkin.

        Liian hätäinen päätös perua hiihto. Jäätä on kuukauden päästä niin, että kantaa painavammatkin suksijat. Vielä ehtii järjestää hiihdot.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe