https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c2a7ec05-1cc3-4e1d-afcd-d9c773e33c82
vw miehet vankilassa ja nissan ukot soitinkotelossa
TDI kohu jatkuu
Kotelossa pakoon-nissan politiikkaa
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
paha paikka kun mersun kanssa on yhteistyötä moottorit ym...
- Anonyymi
Onneksi VW johtajat sentään tukevasti linnassa....
- Anonyymi
VW ja Daimler ovat tutkinnassa koko yritykset jatkuvien huijauksien ja kartellien takia. Tässä taas on kyse jonkun yksityishenkilön verohuijailusta.
- Anonyymi
Mesemiestä hymyilyttää ja AMG kiiltää.
Vaimokin on taas kosteana.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä menis kehumaan meseäkään.....
https://www.autokuplii.comJa sitä märkänä olevaa vaimoakaan ei loppujen lopuksi ollut....
Oli vain juuri kortin saaneen kinkelin märkä iltasatu.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä märkänä olevaa vaimoakaan ei loppujen lopuksi ollut....
Oli vain juuri kortin saaneen kinkelin märkä iltasatu....Pakko vaan jotain sepustuksia keksiä, kun ei uni tule silmään millään täällä valtion maksamassa vuokrayksiössä slummialueella, kun nuo seinänaapurit mekastaa kaljapäissään yötä päivää tuossa seinän takana....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko vaan jotain sepustuksia keksiä, kun ei uni tule silmään millään täällä valtion maksamassa vuokrayksiössä slummialueella, kun nuo seinänaapurit mekastaa kaljapäissään yötä päivää tuossa seinän takana....
Mulla olis kyllä ratkaisu pulmiisi, jos vaan kykenet noudattamaan neuvoani. Jospa koittaisit hakeutua niihin ihan oikeisiin töihin, ja hankkia sitä kautta se oma elantosi?....Olisiko järkeä?
Kaikki kun ei kuitenkaan voi saada sitä pelkällä videopelaamisellakaan, vaikka sellaisesta "helposta rahasta " varmasti unelmoitkin....siellä valtion kustantamassa vuokrayksiössä siellä slummialueella..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä menis kehumaan meseäkään.....
https://www.autokuplii.comAMG mesemies nauraa tuollaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä märkänä olevaa vaimoakaan ei loppujen lopuksi ollut....
Oli vain juuri kortin saaneen kinkelin märkä iltasatu....Vaimo on vanha, mutta kostuu edelleen kun alla jytisee mahtava AMG mese.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on vanha, mutta kostuu edelleen kun alla jytisee mahtava AMG mese.
HAH HAH! Unelmointi sen kuin jatkuu!....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on vanha, mutta kostuu edelleen kun alla jytisee mahtava AMG mese.
Kalliissa autoissa olikin testissä haisevimmat penkit, löytyi ulosteista ja huumeista lähtien kaikkea mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086