ELISA PALAUTEPALVELU tai YLEENSÄ PALVELU

Anonyymi

Elisalla on mielenkiintoinen tapa tarjota olematonta palvelua.

Soittaa heidän asiakaspalveluun, niin heillä ei kuulemma ole valtuuksia myydä liittymiä :O ja ohjaavat 10 minuutin jonottamisen jälkeen toiseen jonoon, jossa jo odotettu kohta 30 minuuttia. Toinen vaihtoehto olisi ollut kuulemma jättää soittopyyntö ja joku olisi soittanut joskus ensi viikon keskiviikkona.

Yritin etsiä palautelomaketta, että voisi tässä olemattomasta palvelusta antaa palautetta, mutta tuloksetta. Joku yhteistö on, mutta en todellakaan halua keskustella Elisan palveluiden mättämisestä jossain suljetussa yhteisössä.
Joku voisi linkata Elisan joko palautelomakkeen (ei kirjautumista vaativa yhteisö) tai niiden myynnin tai vastaavan spostiosoitteen..... kiitti.

Lähtee liittymät vaihtoon toiselle operaattorille heti, kun saan vaan jonkun vastaamaan puhelluun. Voi olla turha toivo, koska selkeästi on taktiikkana viivytellää vastaamista kunnes asiakas kyllästyy.... pitää varmaan kaivaa tunnukset jostain, että voi sanoa sopimuksen irti netissä sen sijaan, että yrittää saada Elisalta vastausta sopivampaan liittymään....

18

117

    Vastaukset

    • Eikös se riitä että liittymää vaihtaessasi otat yhteyttä haluamaasi liittymäntarjoajaan ja he hoitavat vanhan liittymäsi irtisanomisen elisan suuntaan? Nummerosi pysyy samana jos vain haluat. Voit myöskin vaihtaa sen.

    • Yleensä kaikki hoidellaan netissä.
      Itekin olen hoidellut omat, vaimon, vaimon ja omien vanhempieni puhelinliittymän muutokset ja kaikki.
      ei ole vielä maksettu 15 e /kk täysin rajoittamattomasta ja yli 100 mekasella netillä olevasta. Näitä on meillä em. ja lastenlapsilla 12 kpl.

      yleensä kannattaa vaihtaa liittymä alle 2v aikan, ainakin 3 v aikavälein.

      niin, olen vaihtanut useita kymmeniä liittymiä,
      koskaan ei ole tarvinnut soitella, eikä kirjoitella kysymyksiä,
      joskus on kyllä ollut vaikeuksia löytää sivuilta SIM kortin aktivointi ja tilauspaikat silloin kun on puhelinta vaihtanut.

      • Jep netti helpottaa tätä kummasti...


    • Mitä olet noin hölmö ollut, että ylipäänsä olet ottanut Elisan palveluja!
      Minä en ole enää 17 vuoteen ottanut mitään Elisalta kun huijasivat 70 euroa minulta tuntimaksuna. Se oli viimeinen kerta eikä koskaan enää. Soittajia on ollut ja muistuttaneet minua, että mitä vanhoja muistelet!!?
      Se oli viimeinen pisara ja uudet yrittäjät Elisan myynnistä ovatkin saaneet nopean loput tuon mauttoman tokaisun jälkeen!!!

    • Neuvot ja palvelut loppuvat tasan siihen kun olet ostoksesi tehnyt , sen jälkeen sinut ohjataan kalliiseen puhelin neuvontaan jossa kysytään kaikki perus kysymykset ennen varsinaista ongelmaa , eli henkilököhtaisen avun saanti on vaikeaa vain myyntipuheita.......

      • Minulla on ollut n.10v Elisan liittymät, puhelin, netti ja telkkari, ym. Toimii kuin junan vessa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut n.10v Elisan liittymät, puhelin, netti ja telkkari, ym. Toimii kuin junan vessa:)

        Eli menee tukkoon tai yhtä tyhjän kanssa. Meille on luvattu 500 megaa, mut hyvä kun tulee 2-3 megaa aivan perseestä ja kun meillä on vielä valokuitu, uusittiin reititin vanhassa oli vikaa mut uusi toimi hyvin 3 viikkoo kunnes elisan päivitys tuli, niin johan hidastui. Nyt sit tuo sähköposti hullua hommaa ja oikein nihilistien, sekä huijarien sekä rahanahneuden
        nerokas suunnitelma ihmisten huijaamiseksi.


    • Elisa on hieno, useammin ollut jo, kuin teliat yhteensä. Laskuntoimituskin sujuu.

    • Minä lopetin lopullisesti Elisan käytön n. 16 vuotta sitten. MInua ei kuseteta toista kertaa ajattelin ja se päätös on pitänyt.
      Maksan vaikka tuplasti toiselle operaattorille, mutta tämä päätös on ns. lopullinen.

    • Elisa paras sillä ainoa jolla on rajaton netin käyttö liittymämahdollisuus EU ja pohjoismaiden alueella. Ei data kattoa ja vain 29,90/kk ja saa soittaa vaikka 24 tuntia päivässä ja käyttää dataa esim norjassa 10GT silti sama hinta.DNA:lla muuten max 10GT/kk ja maksaa 36€

      • Huhhuh kallista..


      • Telialla on aivan sama ilmainen netin käyttö Pohjoismaissa ja Baltiassa, Telia toi tämän käytännön ensimmäisenä Suomeen. Kannattaa muuten huomata, että Telian liittymillä kk-maksuun kuuluu myös puhelut ja viestit Suomesta Pohjoismaihin ja Baltiaan, muilla operaattoreilla ne eivät kuulu pakettiin ja ne veloitetaan ulkomaanpuheluina.

        Aika kallis liittymä sinulla - minulla on aivan identtinen liittymä Elisalla hintaan 18,90/kk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telialla on aivan sama ilmainen netin käyttö Pohjoismaissa ja Baltiassa, Telia toi tämän käytännön ensimmäisenä Suomeen. Kannattaa muuten huomata, että Telian liittymillä kk-maksuun kuuluu myös puhelut ja viestit Suomesta Pohjoismaihin ja Baltiaan, muilla operaattoreilla ne eivät kuulu pakettiin ja ne veloitetaan ulkomaanpuheluina.

        Aika kallis liittymä sinulla - minulla on aivan identtinen liittymä Elisalla hintaan 18,90/kk.

        Eipä tule matkusteltua eli turhaan maksaisin noista..


    • Hienoo et Elisan huoli on raha, kun se alkaa loppua niin alkaa rahastus.
      Saa ihmisiä kyykyttää, sehän on heistä hauskaa saa taas nauraa, kuinka tyhmiä asiakkaat onkaan.
      Elisan asiakkaat, nehnä on hyviä lypsylehmiä ja niillähän on rahaa.
      Onneksi minulla ei ole enään Elisan sähköpostia,
      täss sen huomaa kuinka 2.90€ on tärkeä Elisalle, kun rahat on loppu.
      Tehkää jotain kaikki Elisan sähköpostille. Tiedän et on iso homma siirtää postista toiseen mut aikaa kun on niin siirretään.
      Elisan lupaus myös nettiliikenteen toimivuudesta ihan päin peetä ei se vain toimi vaikka on valokuitu meille hehkutettiin kuinka hyvä ja nopea se on mut olen kyllä pettynyt. Elisa vaatii asiakkailtaan täydellisyyttä mutta itse Elisa ryömii mudassa eikä ota mitään vastuuta mistä sanoo vain et pysyy tariffien sisällä ja sillä selvä. Sit se toimii kun toimii ja miten toimii.

    • Saapi sanoa kaikki elisat pois, kun alkavat rahastamaan 1.4.2020 lähtien jo sähköposteistakin, eli vain yksi sana kuvaa elisaa, ja se on helvetillinen ahneus. Periaatteestakaan en ala maksamaan, kun ilmasiakin on olemassa, ja kun elisa vielä vaatinee vahvan tunnistautumisen sähköposteihin, ja se vaan ei käy, sillä yhtäkään sähköpostia en ole ikinä luonut / todentanut omalla nimellä, vaan pidän yksityisyydestä sen verta kiinni, ja olenkin säästynyt loppujen lopuksi monilta harmeilta juuri anonyymiteetin vuoksi.

      • Noh operaattorien ja foorumien postit ovat jo lähtökohtaisesti olleet jo 14-vuoden ajan vanhanaikaisia ja kömpelöitä joten hyvä vaan että alkavat maksaa..


    • Kun kaikki toiminta menee nettiin miksi valtio ei ota hoitaakseen kohtuuhintaisia ja toimivia liittymiä , varmaan kohtuu tuottokin tulisi , mutta ei , myydään sähköverkot yms, ja kalliiksi tulee kuluttajalle, Elisa hyvä esimerkki ahneudesta hinnoittelun suhteen , jatkuvasti hinnat nousee ja palvelu huononee.

      • Noh kyllähän fyysiselle palvelupisteellekin meno on kallistunut. Esimerkiksi bensa, bussimaksut tms.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

      koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      216
      5792
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

      Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      152
      5308
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

      Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      207
      3825
    4. Ysäribileet Töpärillä

      Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille: varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet lopp
      Suomussalmi
      10
      510