Elisalla on mielenkiintoinen tapa tarjota olematonta palvelua.
Soittaa heidän asiakaspalveluun, niin heillä ei kuulemma ole valtuuksia myydä liittymiä :O ja ohjaavat 10 minuutin jonottamisen jälkeen toiseen jonoon, jossa jo odotettu kohta 30 minuuttia. Toinen vaihtoehto olisi ollut kuulemma jättää soittopyyntö ja joku olisi soittanut joskus ensi viikon keskiviikkona.
Yritin etsiä palautelomaketta, että voisi tässä olemattomasta palvelusta antaa palautetta, mutta tuloksetta. Joku yhteistö on, mutta en todellakaan halua keskustella Elisan palveluiden mättämisestä jossain suljetussa yhteisössä.
Joku voisi linkata Elisan joko palautelomakkeen (ei kirjautumista vaativa yhteisö) tai niiden myynnin tai vastaavan spostiosoitteen..... kiitti.
Lähtee liittymät vaihtoon toiselle operaattorille heti, kun saan vaan jonkun vastaamaan puhelluun. Voi olla turha toivo, koska selkeästi on taktiikkana viivytellää vastaamista kunnes asiakas kyllästyy.... pitää varmaan kaivaa tunnukset jostain, että voi sanoa sopimuksen irti netissä sen sijaan, että yrittää saada Elisalta vastausta sopivampaan liittymään....
ELISA PALAUTEPALVELU tai YLEENSÄ PALVELU
18
139
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se riitä että liittymää vaihtaessasi otat yhteyttä haluamaasi liittymäntarjoajaan ja he hoitavat vanhan liittymäsi irtisanomisen elisan suuntaan? Nummerosi pysyy samana jos vain haluat. Voit myöskin vaihtaa sen.
- Anonyymi
Yleensä kaikki hoidellaan netissä.
Itekin olen hoidellut omat, vaimon, vaimon ja omien vanhempieni puhelinliittymän muutokset ja kaikki.
ei ole vielä maksettu 15 e /kk täysin rajoittamattomasta ja yli 100 mekasella netillä olevasta. Näitä on meillä em. ja lastenlapsilla 12 kpl.
yleensä kannattaa vaihtaa liittymä alle 2v aikan, ainakin 3 v aikavälein.
niin, olen vaihtanut useita kymmeniä liittymiä,
koskaan ei ole tarvinnut soitella, eikä kirjoitella kysymyksiä,
joskus on kyllä ollut vaikeuksia löytää sivuilta SIM kortin aktivointi ja tilauspaikat silloin kun on puhelinta vaihtanut.- Anonyymi
Jep netti helpottaa tätä kummasti...
- Anonyymi
Mitä olet noin hölmö ollut, että ylipäänsä olet ottanut Elisan palveluja!
Minä en ole enää 17 vuoteen ottanut mitään Elisalta kun huijasivat 70 euroa minulta tuntimaksuna. Se oli viimeinen kerta eikä koskaan enää. Soittajia on ollut ja muistuttaneet minua, että mitä vanhoja muistelet!!?
Se oli viimeinen pisara ja uudet yrittäjät Elisan myynnistä ovatkin saaneet nopean loput tuon mauttoman tokaisun jälkeen!!! - Anonyymi
Neuvot ja palvelut loppuvat tasan siihen kun olet ostoksesi tehnyt , sen jälkeen sinut ohjataan kalliiseen puhelin neuvontaan jossa kysytään kaikki perus kysymykset ennen varsinaista ongelmaa , eli henkilököhtaisen avun saanti on vaikeaa vain myyntipuheita.......
- Anonyymi
Minulla on ollut n.10v Elisan liittymät, puhelin, netti ja telkkari, ym. Toimii kuin junan vessa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut n.10v Elisan liittymät, puhelin, netti ja telkkari, ym. Toimii kuin junan vessa:)
Eli menee tukkoon tai yhtä tyhjän kanssa. Meille on luvattu 500 megaa, mut hyvä kun tulee 2-3 megaa aivan perseestä ja kun meillä on vielä valokuitu, uusittiin reititin vanhassa oli vikaa mut uusi toimi hyvin 3 viikkoo kunnes elisan päivitys tuli, niin johan hidastui. Nyt sit tuo sähköposti hullua hommaa ja oikein nihilistien, sekä huijarien sekä rahanahneuden
nerokas suunnitelma ihmisten huijaamiseksi.
- Anonyymi
Elisa on hieno, useammin ollut jo, kuin teliat yhteensä. Laskuntoimituskin sujuu.
- Anonyymi
Minä lopetin lopullisesti Elisan käytön n. 16 vuotta sitten. MInua ei kuseteta toista kertaa ajattelin ja se päätös on pitänyt.
Maksan vaikka tuplasti toiselle operaattorille, mutta tämä päätös on ns. lopullinen. - Anonyymi
Elisa paras sillä ainoa jolla on rajaton netin käyttö liittymämahdollisuus EU ja pohjoismaiden alueella. Ei data kattoa ja vain 29,90/kk ja saa soittaa vaikka 24 tuntia päivässä ja käyttää dataa esim norjassa 10GT silti sama hinta.DNA:lla muuten max 10GT/kk ja maksaa 36€
- Anonyymi
Huhhuh kallista..
- Anonyymi
Telialla on aivan sama ilmainen netin käyttö Pohjoismaissa ja Baltiassa, Telia toi tämän käytännön ensimmäisenä Suomeen. Kannattaa muuten huomata, että Telian liittymillä kk-maksuun kuuluu myös puhelut ja viestit Suomesta Pohjoismaihin ja Baltiaan, muilla operaattoreilla ne eivät kuulu pakettiin ja ne veloitetaan ulkomaanpuheluina.
Aika kallis liittymä sinulla - minulla on aivan identtinen liittymä Elisalla hintaan 18,90/kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telialla on aivan sama ilmainen netin käyttö Pohjoismaissa ja Baltiassa, Telia toi tämän käytännön ensimmäisenä Suomeen. Kannattaa muuten huomata, että Telian liittymillä kk-maksuun kuuluu myös puhelut ja viestit Suomesta Pohjoismaihin ja Baltiaan, muilla operaattoreilla ne eivät kuulu pakettiin ja ne veloitetaan ulkomaanpuheluina.
Aika kallis liittymä sinulla - minulla on aivan identtinen liittymä Elisalla hintaan 18,90/kk.Eipä tule matkusteltua eli turhaan maksaisin noista..
- Anonyymi
Hienoo et Elisan huoli on raha, kun se alkaa loppua niin alkaa rahastus.
Saa ihmisiä kyykyttää, sehän on heistä hauskaa saa taas nauraa, kuinka tyhmiä asiakkaat onkaan.
Elisan asiakkaat, nehnä on hyviä lypsylehmiä ja niillähän on rahaa.
Onneksi minulla ei ole enään Elisan sähköpostia,
täss sen huomaa kuinka 2.90€ on tärkeä Elisalle, kun rahat on loppu.
Tehkää jotain kaikki Elisan sähköpostille. Tiedän et on iso homma siirtää postista toiseen mut aikaa kun on niin siirretään.
Elisan lupaus myös nettiliikenteen toimivuudesta ihan päin peetä ei se vain toimi vaikka on valokuitu meille hehkutettiin kuinka hyvä ja nopea se on mut olen kyllä pettynyt. Elisa vaatii asiakkailtaan täydellisyyttä mutta itse Elisa ryömii mudassa eikä ota mitään vastuuta mistä sanoo vain et pysyy tariffien sisällä ja sillä selvä. Sit se toimii kun toimii ja miten toimii. - Anonyymi
Saapi sanoa kaikki elisat pois, kun alkavat rahastamaan 1.4.2020 lähtien jo sähköposteistakin, eli vain yksi sana kuvaa elisaa, ja se on helvetillinen ahneus. Periaatteestakaan en ala maksamaan, kun ilmasiakin on olemassa, ja kun elisa vielä vaatinee vahvan tunnistautumisen sähköposteihin, ja se vaan ei käy, sillä yhtäkään sähköpostia en ole ikinä luonut / todentanut omalla nimellä, vaan pidän yksityisyydestä sen verta kiinni, ja olenkin säästynyt loppujen lopuksi monilta harmeilta juuri anonyymiteetin vuoksi.
- Anonyymi
Noh operaattorien ja foorumien postit ovat jo lähtökohtaisesti olleet jo 14-vuoden ajan vanhanaikaisia ja kömpelöitä joten hyvä vaan että alkavat maksaa..
- Anonyymi
Kun kaikki toiminta menee nettiin miksi valtio ei ota hoitaakseen kohtuuhintaisia ja toimivia liittymiä , varmaan kohtuu tuottokin tulisi , mutta ei , myydään sähköverkot yms, ja kalliiksi tulee kuluttajalle, Elisa hyvä esimerkki ahneudesta hinnoittelun suhteen , jatkuvasti hinnat nousee ja palvelu huononee.
- Anonyymi
Noh kyllähän fyysiselle palvelupisteellekin meno on kallistunut. Esimerkiksi bensa, bussimaksut tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812