Olen ikäni harrastanut liikuntaa reilusti keskivertolenkkeilijää enemmän. Nyt hiukan yli kuusikymppisenä, vaikka olenkin mielestäni terve, penis on "kuollut".
No virtsaaminen tietysti onnistuu, mutta erektiota en saa itsekseni, enkä naisenikaan kanssa. Olen menossa lääkärille ensiviikolla, mutta ajattelin kysellä näin ennakkoon, onko erektiolääkitys ainoa konsti saada "vehje tanaan".
Vielä viime syksynä kaikki toimi mainiosti, sitten ikäänkuin kerrasta poikki ja maan vetovoima tuntuu liian kovalta.
Urheilullinen 60
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea kuvitella noin nopeaa ja dramaattista muutosta ilman itse havaitsemaa, tai edes epäilemää syytä.
Joku muutoshan elämässä ta olemisessa on tapahtunut.
Itselläni 65v iässä liiallinen kuormitus alkoi syömään energiaa mutta muutos oli hidas ja syy arvattavissa. Rankka fyysinen kuormitus kulutti testotasoa.
Vuosia myöhemmin oli saman tyyppisiä oireita. Epäilin rasituksen nostaneen kortisolitasoa. Mittautin sen ja testot mukaan luettuna vapaa laskennallinen. Niisä ei ollut syytä vaan aiheuttajana oli oleilu helteessä liian pitkään jonka seurauksena elektrolyytit, suola oli alhaalla.
En edes harkinnut erektiolääkkeiden käytön aloittamista mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708