Kumpi tulee alkoholiprosentin mukaan edullisemmaksi.
OIut 0,78 euroa tölkki, 0,33 cm, alkoholi% 4,4 vai
viini 7,88 euroa pullo, 75 cm, alkoholi% 14
Mitä maksan alkoholiprosentista
3
221
Vastaukset
Oluttölkissä on 1,452 cl puhdasta alkoholia, viinipullossa 10,5 cl.
Absoluuttinen alkoholi maksaa oluessa 53,72 senttiä per senttilitra, viinissä 75,05 senttiä per senttilitra.
En käyttäisi ilmaisua edullisemmaksi, vaan halvemmaksi.- Anonyymi
Kiitos, pääsin tänään itsekin samaan tulokseen, eilen kun otin sitä olutta, en pystynyt laskemaan tulosta. Meilasin tyttärelle, hänkin laski tuloksen, muttei malttanut olla mainitsematta: "kalja tulee halvemmaksi, siksi köyhät ja spurgut juo kaljaa". Ne on ne jupit sellaisia. Kummaksikohan minut arvioi.
- Anonyymi
Eniten käyttörahaa jää jos tekee itse omat juopottelunsa juomat.
Kotiviiniä Jos tekee, niin 20 litran erään menee sokeria 4 kg (4 eur), omenia 3 kg ( 4 eur), kotiviinin käymisainepaketti ( 4 eur supermarketista).
Käymisaineastia, siiviläpussi ja vesilukko maksaa yht ehkä 40 eur.
10 litran muovikanisterit maksaa jotain 4 euroa kpl kotitaloustarvikeliikkeissä ja supermarketeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901