Mikä on hauskin muistosi?

Anonyymi

Aika muistella myös hauskoja hetkiä!

On alkanut mennä ihan valittelupaasaamiseksi täällä.
Kai nyt on mukavaakin muisteltavaa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskinta on ilmeisesti se että on jäänyt yksin.
      Hauskinta on ilmeisesti se että ei ole saavuttanut sitä mitä olisin halunnut.
      On tämä niin hauskaa ja naurussa on tosiaan pitelemistä. 😃👏

      • Anonyymi

        Itsestäsihän se on kiinni, miten sulle on käynyt. Tee asialle jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsihän se on kiinni, miten sulle on käynyt. Tee asialle jotain.

        Tuohan olikin ironiaa ja tiedoksi, kaikki tässä elämässä ei ole sinusta itseatäsi kiinni.
        Jos et tätä vielä ole ymmärtänyt, niin elämä opettaa sinuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan olikin ironiaa ja tiedoksi, kaikki tässä elämässä ei ole sinusta itseatäsi kiinni.
        Jos et tätä vielä ole ymmärtänyt, niin elämä opettaa sinuakin.

        Totta 13.05!

        Itsestähän se kaikki on kiinni.

        Kun aamulla herää, voi ajatella että tästä tuleekin hauska päivä!
        Minä itse teen siitä hauskan!

        Hymyile heti aamulla peilikuvalle ja sano "Hei Muru".
        Tukka hampssottaa ja ei oo muutenkaan etulikkaan näköinen: - takuulla rupee naurattamaan!

        Itelle kävi niin että kaaduin liukkaalla ja tuli oikein kunnon mustelmat naamaan.
        Menin varmuuden vuoksi lääkäriasemalle tarkastuttamaan että silmään ei tullut mitään.
        Otin siinä ootellessani selfien, ja kyllä rupesi naurattamaan!
        Vieruskavereille selitin että tään laitan sitten treffipalstalle.

        Hei kaikki, ruvetaan pitämään hauskaa, - se on pelkästään jokaisesta itsestään kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta 13.05!

        Itsestähän se kaikki on kiinni.

        Kun aamulla herää, voi ajatella että tästä tuleekin hauska päivä!
        Minä itse teen siitä hauskan!

        Hymyile heti aamulla peilikuvalle ja sano "Hei Muru".
        Tukka hampssottaa ja ei oo muutenkaan etulikkaan näköinen: - takuulla rupee naurattamaan!

        Itelle kävi niin että kaaduin liukkaalla ja tuli oikein kunnon mustelmat naamaan.
        Menin varmuuden vuoksi lääkäriasemalle tarkastuttamaan että silmään ei tullut mitään.
        Otin siinä ootellessani selfien, ja kyllä rupesi naurattamaan!
        Vieruskavereille selitin että tään laitan sitten treffipalstalle.

        Hei kaikki, ruvetaan pitämään hauskaa, - se on pelkästään jokaisesta itsestään kiinni!

        Monesti oma asennoituminen parantaa suhtautumista hankalaankiin tilanteeseen. Aina se ei onnistu, eikä väkisin kannata yrittää. On elämässä silti omat hyvätkin puolensa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti oma asennoituminen parantaa suhtautumista hankalaankiin tilanteeseen. Aina se ei onnistu, eikä väkisin kannata yrittää. On elämässä silti omat hyvätkin puolensa 😊

        Olimme tulossa uimasta ja miespuolinen ystäväni puki tunikan alastoman pulskan vartalonsa suojaksi. Hän näytti niiiin hirveältä oh hoh ja pelleili nousemalla autosta liikennevaloissa. Se näky sai meidät kaikki räjähtämään nauruun.
        Toinen hauska muisto liittyy sekin liikennevaloihin.
        Olimme likkakaverini kanssa vähän villiintyneesä mielentilassa ja silloinen Iskelmäradio soitti juuri El viva Espanjaa. Lauloimme mukana niin kovalla äänellä että viereisen auton kuski havahtui katsomaan kahden naisen kuoroamme.
        Ilo on joskus niin pienistä asioista ylitsevuotavaa.


    • Anonyymi

      Ei ehkä hauskin, mutta kuitenkin viime kesältä.

      Teltan levittäminen erämaajoen rantatöyräällä yön hämärissä auringon kajastaessa edelleen tunturien takaa. Sitä on hankala selittää, mutta tuntuu niinkuin olisi katsellut sitä samaa monesti aiemmin toisten silmien läpi, mutta siinä välillä ehtinyt unohtaa kuinka myooppiseksi ihmisen näkemys elämästä voi toisinaan kutistua.

      • Anonyymi

        Minun ensimmäinen teltan pystytys oli jännä juttu.

        Olin ostanut yhden hengen teltan alennuksesta, olisko maksanut jotain 15 euroa.
        Lähdin reissuun vanhalla veteraaniautolla. Olin pari ensimmäistä yötä tuttujen luona.
        Sitten ajoin yhtenä päivänä 1000 km ja aattelin että nyt en enää jaksa (Tanskasta Frankfurtiin asti), huomasin telttailualueen ja kaarralsin sinne.

        En tiennyt yhtään miten se teltta pystytetään. Pari saksalaista nuorukaista pystytti sen.
        Olin onnellinen siinä nukkuessani.
        Olen aina onnellinen kun nukun teltassa, se vapauden tunne!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe