Irak/Iran asiantuntija Hussein-Al-Tae hiljaisena ?

Anonyymi

Sdp valitsi muslimiasioiden CMI erikoismiehen Husseinin Eduskuntaan.
Nyt USA vastaan Iran kriisissä ei miehestä kuulu pihaustakaan. Missä vika ?

28

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terroristejä ei tule sallia

      Lähi itä ei osaa olla sovussa niin kauan kun shiiat ja sunnit ei saa toisiaan tuhottua.
      '
      Terroristit tapetaan ei taputella päähän kuten meillä. Joten mikä on ongelma? Trump on hieno mies. Toivottavasti määrää lisää iskuja.

      Muistutus myös Pohjois-Korean Kimille. Valkoisen talon herran kärsivällisyys on tyystin erilaista kuin aikaisempien presidenttiejn.

      Ei voi kun ihmetellä kun täällä osa porukasta suree ?! Tapettiin TERRORISTIJOHTAJA ja jengi vinkuu ku ei ollut oikein tehty... Ettepä silloin vinkuneet kun tämän johdolla tapettiin satoja länsimaisia ihmisiä. Teillä on vaa erikoinen toi pelikirjanne ei voi muuta todeta ja sen säännöt ovat sellaiset selvästi mitä ette itsekkään ymmärrä.

    • Anonyymi

      Taitaa olla kusetusta nekin, mitä se altae on väittänyt olevansa.
      Niinhän nuo tekee. Valehtelee ja esittää omaa valettaan totena, kunnes joutuvat kohtaamaan valheensa.
      Altae on pöydän alla piilossa ja miettii valheita, että mitä selittäisi nyt . Alkaisiko persian prinssiksi vai kiinalaiseksi pääliköksi. Vähempi ei kelpaa.
      Pelkkää kusetusta noiden koukkunokkien höpötykset, kuten husseininkin .. se somalin retku.

    • Anonyymi

      Ihmetytti, että shiamuslimi halusi Isisin sunnimuslimeita Suomeen. Valehtelu jatkuu.

    • Anonyymi

      Eduskunnan kyselytunnilla Al-Tae sai puheenvuoron joulukuun alussa ennen Eduskunnan Piiii...iiitkää lomaa. Ensisanoinaan pakolaisleireistä hän moitti Israelin valtiota (niin kuin niissä kännipäissään kirjoittamissa jutuissaankin), jotka hän on kiistänyt, nyt joidenkin tietolähteiden mukaan Iran suuntaisi kostoiskunsa nimenomaan joko Yhdysvaltoihin liittyviin kohteisiin tai sitten Israeliin. Myös Irakissa oleva pieni suomalaisten erikoisasiantuntijoiden ryhmä saattaa olla vaarassa.

    • Anonyymi

      mamut vie demarit alas

      • Anonyymi

        Tuo mahdollisuus on ilmeinen. Ranta-ahoon saattaa olla yhteys...


    • Anonyymi

      Kun taitaa olla suru aika , koska on kai ystäväviä tämäkin kenraali joukkoineen .

      Al -Taeen ystäväviä on olleet tietojen mukaan nämä Irakin " kuoleman partio " joukot.

      Onhan AL Taeen kirjoitukset aijemmin uhkuneet vihaa niin Yhdysvaltoja kuin Israelia kohtaan, kuten tämä kenraali ja Iranin valtion johto ,joiden kanssa tämä Irakilainen kenraali oli kai neuvotteluissa ,lietsomassa " pyhää sotaa " näitä valtioita vastaan .

      Pitäisiköhän sanoa paha sai palkansa , tosin nyt on vaara ,että myös taas moni viaton joutuu kärsimään jopa hengellään nämä "Sapelin "kalistelut .

      Miksi ei tämä Ahtisaaren rauhanneuvottelut organisaatio ,ole jo hoitamassa rauhan neuvotteluita ,vaan onko heidän toiminta vain rahan kerääminen omiin palkioihin ja erilaisiin etuuksiin ,ei ole paljon tullut tietoa todellisesta toiminnasta rauhan puolesta .
      Tosiaan missä on niin Suomen rauhanliike Erkki Tuomiojan johdolla ja tämä ASIANTUNTIJA Al -Taeen kommentit tästä konfliktista ?

    • Anonyymi

      Al taee ,mene pois. Olet sunni tai shiia,et kuulu Suomeen päättämään ja SDP on oksennus !

      • Anonyymi

        demarit pilaa suomen mamuedustajilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demarit pilaa suomen mamuedustajilla

        Tytti Tuppurainen on valinnut seuraavan Risto reippaan. Veijo Baltzar on tämä seuraava palkinnon saaja. Tytin mielestä Veijo on juuri sellainen, kun reippaan demarin kuuluukin olla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytti Tuppurainen on valinnut seuraavan Risto reippaan. Veijo Baltzar on tämä seuraava palkinnon saaja. Tytin mielestä Veijo on juuri sellainen, kun reippaan demarin kuuluukin olla,

        Al Tae, Husu Hussein ja Veijo Balxar, siinä SDP:n kovinta yhdinkolmikkoa, joilla arvot juuri sitä demareiden arvomaailmaa. Heissä on maamme tulevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytti Tuppurainen on valinnut seuraavan Risto reippaan. Veijo Baltzar on tämä seuraava palkinnon saaja. Tytin mielestä Veijo on juuri sellainen, kun reippaan demarin kuuluukin olla,

        Hohhoijaa näitä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytti Tuppurainen on valinnut seuraavan Risto reippaan. Veijo Baltzar on tämä seuraava palkinnon saaja. Tytin mielestä Veijo on juuri sellainen, kun reippaan demarin kuuluukin olla,

        tytti on sdp?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tytti on sdp?

        Onkohan.


    • Anonyymi

      dronet lentelee

      • Anonyymi

        Demut haluaa isiksen Suomeen? Kuluja säästämättä,lapsikortilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demut haluaa isiksen Suomeen? Kuluja säästämättä,lapsikortilla.

        ketä syytämme jos pommi yllättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketä syytämme jos pommi yllättää?

        Pommin tekijää.


    • LATae on varmasti jo Al-Hollissa Pekan pyynnöstä hakemassa lisää terooristeja

    • Anonyymi
    • Rauhan Taee. Ahtisaari mene kakalle. Terveisin Kosovon serbit.

      • Ahtisaari menee baja-majaan.


    • Anonyymi

      Onko se iran ystävä?

    • Anonyymi

      Se on notta niin noi poijaat ei voi olla viikkoo ilman Kalasnikovia hiplaamatta !! Ainanen saatanan rähinä ja uutta suunnitellaan ! Sen siitä saa kun jättää asiat puolitiehen Buss pressa kielsi Swatskohvia sillo aikanaan ettei laita koko maata sileeks tai oikeestaan kumpaakin I llä alkavaa !! No taas rytyytellään ajankuluksi hiekkadyynien takaa ja huudellaan niit jo kyllästymiseen asti kuuluja huutoja , tiedätte ! . Voi perkele miten voi yks tai kaks uskontoo ja pähkähullut pyllistelijät saada taas maailman sekasi ! Kohta sähköAutot , syököön vittu öljynsä , ja tapelkoon keskenään kun ovat jo monta tuhatta vuotta tehneet ! Voi kiesus mitä sakkia. Joo joku Al tae huh kaikkee se Suomi ruokkii !!

      • Anonyymi

        Toivottavasti helpotti....:-D


    • Anonyymi

      Oikeastaan ovat tapelleet keskenään siitä asti, kun Iiso Sattana alkoi kiinnostua niiden öljystä.

      Mites se nyt sillai...?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe