Sinun toimintasi on jo mennyt

Anonyymi

niin pitkälle etten huolisi enää sinua.

51

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkaa olemaan samat mietteet teistä suomi naisista. Tyhmyys on jotain yliluonnollista.

      Taitaa olla aika suunnata kulku pietariin.

      • Anonyymi

        Ja miehissä ei oo vikaa? Nainenhan on aina tyhmä kun et kelpaa hänelle. "En ois halunnukkaan" sanoo mies heti. Se vasta onkin fiksua ja filmaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehissä ei oo vikaa? Nainenhan on aina tyhmä kun et kelpaa hänelle. "En ois halunnukkaan" sanoo mies heti. Se vasta onkin fiksua ja filmaattista.

        Ei tässä tapauksessa. Kukaan ei päätä toisten mielimakuja vaikka kuinka vituttaisi kunhan vain toimitaan lainpuitteissa. Minun mielimaku oli kuitenkin jo lähes 3 kymppinen nainen ja tämäkö sitten vitutti joitakin.

        Olet lapsellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä tapauksessa. Kukaan ei päätä toisten mielimakuja vaikka kuinka vituttaisi kunhan vain toimitaan lainpuitteissa. Minun mielimaku oli kuitenkin jo lähes 3 kymppinen nainen ja tämäkö sitten vitutti joitakin.

        Olet lapsellinen

        Hei vaan. Täällä nainen sivusta. Oon lähes 30 mutta en haluais välttämättä miestä jolta itseltä puuttuu jämäkkyys sanoa suoraan tuo eikä huutaa palstalle , joten ristiriitaista. Toivottavasti et oo solmussa kehenkään varattuun. Ei kannata itteensä rikkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaan. Täällä nainen sivusta. Oon lähes 30 mutta en haluais välttämättä miestä jolta itseltä puuttuu jämäkkyys sanoa suoraan tuo eikä huutaa palstalle , joten ristiriitaista. Toivottavasti et oo solmussa kehenkään varattuun. Ei kannata itteensä rikkoo.

        Ei ole varattu. liittyy eri tilanteeseen. Jotkut akat on vain dorkia. Varsinkin vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varattu. liittyy eri tilanteeseen. Jotkut akat on vain dorkia. Varsinkin vanhemmat.

        Mitähän se on tehny sulle? ANNA dorkien olla. Miks jäädä dorkaan roikkumaan? En jaksa käsittää.


    • Anonyymi

      Mikä toiminta?

    • Anonyymi

      Samat sanat

      • Anonyymi

        Ja mitähän minä olen tehnyt?


    • Anonyymi

      Mieti sitä. huudat kovaan ääneen tasa-arvoa, mutta et ole valmis ottamaan vastuuta edes itsestäsi...

    • Anonyymi

      Mistähän toiminnasta tässä on kyse? Itse en ole pystynyt enää pysäyttämään väistämätöntä. En ole itse päättänyt mistään mitään, päätökset on tehnyt joku aivan muu.

      • Anonyymi

        Niin, sellaistahan se on, kun ei ole rakkauden tunteista kyse. Silloin ne meneekin ohi. :))) luulin oikeasti, että tunsit samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellaistahan se on, kun ei ole rakkauden tunteista kyse. Silloin ne meneekin ohi. :))) luulin oikeasti, että tunsit samoin.

        En usko, että ymmärsit mitä tarkoitin, luulit vain ymmärtäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellaistahan se on, kun ei ole rakkauden tunteista kyse. Silloin ne meneekin ohi. :))) luulin oikeasti, että tunsit samoin.

        En muuten ole ap, enkä ajattele kaivatustani samoin kuin hän.

        T: 1.23


    • Anonyymi

      Et kelpaa minulle nainen. Jämäkkyys sulta puuttuu, sori.

      • Anonyymi

        Miks vokottelet varattuja? Sori.


      • Anonyymi

        Onpa helpotus kuulla. Hyvä kun kerroit, en nimittäin olisi halunnutkaan sua.
        Toivottavasti löydät vierellesi "äijän", jota etsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks vokottelet varattuja? Sori.

        Kun siltä puuttuu jämäkkyys.. Sori.


      • Anonyymi

        Ja sulta puuttuu se housustas 😄kulissit pystyssä... Tarvitset äijämäisen naisen kun sus ei oo miestä itsessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulta puuttuu se housustas 😄kulissit pystyssä... Tarvitset äijämäisen naisen kun sus ei oo miestä itsessä.

        Ai että jämäkkä nainen on äijämäinen? Helvetissä on oma paikka niille naisille, jotka dissaavat toisia naisia. Pidä kivaa siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siltä puuttuu jämäkkyys.. Sori.

        Täh? Vokottelet varattua kun kuvittelet olevas parempi mies sille? Ei se sua välttämättä koskaan suhteeseen ois halunnutkaan. Hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Vokottelet varattua kun kuvittelet olevas parempi mies sille? Ei se sua välttämättä koskaan suhteeseen ois halunnutkaan. Hölmö.

        Niin jos ei suoraan puhu tunteitaan, on turha elätellä toivoa ja odottaa et toinen tekisi kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että jämäkkä nainen on äijämäinen? Helvetissä on oma paikka niille naisille, jotka dissaavat toisia naisia. Pidä kivaa siellä!

        Riippuu miten jämäkkä nainen määritellään. Se voi olla eri asioita eri ihmisille. Jämäkkä nainen voi tarkoittaa hyviä ominaisuuksia ja joskus valitettavasti myös huonojakin.


    • Anonyymi

      Hyvä 😂 En tartte ku oman mieheni.

      Kerros mikä kaivatussas on pielessä 😃Eikö anna?

    • Anonyymi

      Toiminta irl? Et kai palstalta ole tehnyt päätelmiäsi?

      • Anonyymi

        Ihan IRL toiminnasta on kyse.


      • Anonyymi

        Tulee ensimmäisenä mieleen, että jämäkkyyteen liittyy vihainen, tyly, alistava, ilkeä tai sarkastinen tapa olla. Tämä negatiivisuus tuli pahasti esiin tästä.
        Jokainenhan itse määrittelee millaisen kumppanin haluaa ja etsii sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ensimmäisenä mieleen, että jämäkkyyteen liittyy vihainen, tyly, alistava, ilkeä tai sarkastinen tapa olla. Tämä negatiivisuus tuli pahasti esiin tästä.
        Jokainenhan itse määrittelee millaisen kumppanin haluaa ja etsii sellaisen.

        Jaa, minusta jämäkkä on suoraselkäinen, sanojensa mittainen, arvonsa tunteva ja rajoista kiinni pitävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ensimmäisenä mieleen, että jämäkkyyteen liittyy vihainen, tyly, alistava, ilkeä tai sarkastinen tapa olla. Tämä negatiivisuus tuli pahasti esiin tästä.
        Jokainenhan itse määrittelee millaisen kumppanin haluaa ja etsii sellaisen.

        Itellä tuli sama mieleen ja sen lisäksi sekin että voi olla joku tilanne joka vaatii jämäkkyyttä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minusta jämäkkä on suoraselkäinen, sanojensa mittainen, arvonsa tunteva ja rajoista kiinni pitävä.

        No lopeta sitten sen perään haihattelu ja etsi uusi! Mitä vielä jahkaat. Ois kiva tietää toi tilanne tarkemmin. Onko pettänyt sun luottamuksen vai luvannut jotain JUST sulle. Kerro jotain? Voisin jopa auttaa.
        Jos oot varattuun kajonnu kuten ehkä täältä tajusin (voivat olla muitaki ku ap) niin ehkä hällä oli tunteita sua kohtaan, oli suoraselkäinen kertomalla omalle kumppanilleen suoraan erehdyksestä, heidän suhteenne vahvistui, jäit katkerana nuolemaan näppejä ja huudat tänne nyt.

        Nimittäin been there, done that.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lopeta sitten sen perään haihattelu ja etsi uusi! Mitä vielä jahkaat. Ois kiva tietää toi tilanne tarkemmin. Onko pettänyt sun luottamuksen vai luvannut jotain JUST sulle. Kerro jotain? Voisin jopa auttaa.
        Jos oot varattuun kajonnu kuten ehkä täältä tajusin (voivat olla muitaki ku ap) niin ehkä hällä oli tunteita sua kohtaan, oli suoraselkäinen kertomalla omalle kumppanilleen suoraan erehdyksestä, heidän suhteenne vahvistui, jäit katkerana nuolemaan näppejä ja huudat tänne nyt.

        Nimittäin been there, done that.

        Minusta taas eräs mies on liian tyly ja liian "Jämäkkä" minulle. Sillä tavalla kylmä ihminen. Olemme liian erillaisia parisuhteeseen hänen kanssaan, koska hän vaatii ns liikaa ja on sillä tavalla liian kova ihminen minulle. Tunnekylmä. Lämpimästi jämäkkä osaa eläytyä aidosti esim toisen ihmisen tunteeseen. En osaa selittää sen enempää.
        No jokainen tavallaan ja jokaisella eri asiat, joita toisissa arvostetaan.
        Antaapa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lopeta sitten sen perään haihattelu ja etsi uusi! Mitä vielä jahkaat. Ois kiva tietää toi tilanne tarkemmin. Onko pettänyt sun luottamuksen vai luvannut jotain JUST sulle. Kerro jotain? Voisin jopa auttaa.
        Jos oot varattuun kajonnu kuten ehkä täältä tajusin (voivat olla muitaki ku ap) niin ehkä hällä oli tunteita sua kohtaan, oli suoraselkäinen kertomalla omalle kumppanilleen suoraan erehdyksestä, heidän suhteenne vahvistui, jäit katkerana nuolemaan näppejä ja huudat tänne nyt.

        Nimittäin been there, done that.

        Ööööh reuhoseko, otin vain ja ainoastaan kantaa sanan "jämäkkä" merkitykseen. Pölö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööh reuhoseko, otin vain ja ainoastaan kantaa sanan "jämäkkä" merkitykseen. Pölö.

        No toivottavasti löytyy vielä tarpeisiisi ja tarpeeksi jämäkkä nainen.


    • Anonyymi

      Milloin viimeksi oli sellaista toimintaa?

    • Anonyymi

      Narsistinen ilmaisu.

      • Anonyymi

        Jep ap on aika tyly itse kyllä. Ei vain tiedosta käytöstään itse, mies varmaan vain peilasi naisen asenteita takaisin ja syyttää häntä jämäkäksi. No perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ap on aika tyly itse kyllä. Ei vain tiedosta käytöstään itse, mies varmaan vain peilasi naisen asenteita takaisin ja syyttää häntä jämäkäksi. No perkele.

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.

        Jämäkkyys on suoraselkäisyyttä, eli rehellisyyttä. Totuus sattuu, valheissako pitäisi elää sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.

        En ihmettele, vaikka mies olis kohdellut sinua paskamaisesti, on mullakin ollut joskus tälläinen tilanne ja en edes halunnut sitä. Mut tunteet ei kysy aikaa, eikä paikkaa. Ja rehellisyys rikkoi kaiken, mut valehdellakko olis pitänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.

        Mun on pakko lisätä vielä, et ainaki miehenä, otin sen kaiken paskan niskaani. Ihan tarkoituksella olin siis rehellinen, kävi miten kävi. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee, mut nää paskat vei multa omaisuuden mukanaa. Et on siinä jopa viranomasille mietittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.

        Tais olla ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja nyt vaa peittelet jakari leimaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mieshän nimenomaan valitti ettei nainen ole tarpeeksi jämäkkä.

        Mitä joku keskenkasvunen tyttö, tietäis oikeasti miehistä ja siks toiseks, kyl näihin touhuihin tarvitaan useampi osapuoli, et turha toista on syytellä, ihan varmasti olet itsekkin mokannut tässä asiassa. Lakkaa selittämästä. Elä sitä vitun elämää, sen äijäs kanssa, äläkä sekaannu sen kavereihin tai tuntemattomiin miehiin. Laita suhtees poikki, ennen kuin alat muiden tunteita hyväksikäyttämään. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä joku keskenkasvunen tyttö, tietäis oikeasti miehistä ja siks toiseks, kyl näihin touhuihin tarvitaan useampi osapuoli, et turha toista on syytellä, ihan varmasti olet itsekkin mokannut tässä asiassa. Lakkaa selittämästä. Elä sitä vitun elämää, sen äijäs kanssa, äläkä sekaannu sen kavereihin tai tuntemattomiin miehiin. Laita suhtees poikki, ennen kuin alat muiden tunteita hyväksikäyttämään. Säälittävää.

        Rauhoitu nyt. En ole se jolle kirjoitat. En ole myöskään aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu nyt. En ole se jolle kirjoitat. En ole myöskään aloittaja.

        Et varmaan olekkaan, enkä mä sulle mouhoa, ihmettelen näitä ylimielisiä avauksia. Miten joku muu on mennyt liian pitkälle. Helppo syyttää aina muita, koska ihmiset on sokeita omalle käytökselleen.


    • Anonyymi

      Ylpeydellä ja sillä on kolmannen asteen yhteys.

      • Anonyymi

        Ja sulla valheiden verkko. Valheilla ei oo pitkät jäljet.


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään kolmannen asteen yhteyttä, on vain intuitio ja kylmää logiikkaa.
        Ainii, elämä ei ole vain ehkä, vaan jopa ehto. Sitä on kaikkialla universumissa, muodossa tai toisessa.


    • Anonyymi

      Kumpihan tässä ei huoli toista?

      • Anonyymi

        Aloitus tuskin on sinulle jos tilanne on toisinpäin. Mulla tilanne on juuri niin, ettei hän huoli minua. Ja aloitus ei todellakaan ole multa. Koita ymmärtää jo, en kuvittele mitään.


    • Anonyymi

      Kiva kuulla. Päähän puulla. Heart broken

    • Anonyymi

      hminen näkee sen, mitä odottaa näkevänsä. Syyllistäminen voi näyttää tehokkaalta, koska syyllistämällä on mahdollista saada ihminen muuttamaan ulkoista käyttäytymistään. Sisäinen todellisuus ei kuitenkaan muutu, minkä oman sisäisen todellisuutensa eteen pysähtyvät helposti havaitsevat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4838
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      305
      3685
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2745
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2669
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      2220
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2006
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1890
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1584
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1502
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1458
    Aihe