Moi!
Löytyisikö täältä halukkaita kertomaan omasta sairaudestaan yksityiskohtaisesti? Leukemiat ja muut veritaudit ovat suurin mielenkiinnon kohteeni. Jos haluatte, voitte kertoa ihan mitä tahansa, erityisesti minua kiinnostaisi mm. seuraavat:
- Leukemia-/lymfoomatyyppi (Esim. ALL, KML jne.), mielellään myös diagnoosikoodi (Esim. C92.10)
- Jos on löydetty jotain tiettyjä geneettisiä muutoksia (Esim. Philadelphia-kromosomi, kromosomi 7:n q-varren deleetio, erilaiset translokaatiot ja insertiot yms.)
- Jos on vielä jotain tarkempaa tietoa geneettisistä muutoksesta (Esim. Philadelphia-kromosomissa voisi olla p190 tai p210 -isoformi)
Voisitte mainita myös vaikka ikänne nyt ja diagnoosin saadessanne sekä lisäksi oletteko nyt remissiossa tai oletteko joskus olleet. Mitä hoitoja olette saaneet (voi sanoa ihan lääkkeidenkin nimiä jos haluaa) ja miten olette reagoineet siihen? Myös veriarvoja diagnosoitaessa vs. jonkin aikaa hoitojen alettua saa laittaa halutessaan. :)
Ja mikään tieto ei ole minulle turhaa! Kaikki kiinnostaa, eli sitä ei tarvitse pelätä.
Moni ei varmaan muista näitä ainakaan tarkasti ulkoa, mutta omakannasta pitäisi löytyä kaikki tiedot! Ei haittaa jos on paljon outoja koodimerkintöjä tai kirjainsarjoja, ymmärrän niitä kyllä. :) Jos haluatte, voitte myös laittaa pätkiä esim. omista omakantamerkinnöistänne minulle sähköpostiin idaaino123(at)gmail.com tai jos ette halua tänne kaikkien nähtäville laittaa! Voitte tietysti jättää pois nimiä/sairaaloita ja muuta henkilökohtaista tietoa. Tämä tekisi minut ikionnelliseksi.
Kiitos jo etukäteen! :)
Kaikki leukemia- ja lymfoomapotilaat!
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869