Moi!
Löytyisikö täältä halukkaita kertomaan omasta sairaudestaan yksityiskohtaisesti? Leukemiat ja muut veritaudit ovat suurin mielenkiinnon kohteeni. Jos haluatte, voitte kertoa ihan mitä tahansa, erityisesti minua kiinnostaisi mm. seuraavat:
- Leukemia-/lymfoomatyyppi (Esim. ALL, KML jne.), mielellään myös diagnoosikoodi (Esim. C92.10)
- Jos on löydetty jotain tiettyjä geneettisiä muutoksia (Esim. Philadelphia-kromosomi, kromosomi 7:n q-varren deleetio, erilaiset translokaatiot ja insertiot yms.)
- Jos on vielä jotain tarkempaa tietoa geneettisistä muutoksesta (Esim. Philadelphia-kromosomissa voisi olla p190 tai p210 -isoformi)
Voisitte mainita myös vaikka ikänne nyt ja diagnoosin saadessanne sekä lisäksi oletteko nyt remissiossa tai oletteko joskus olleet. Mitä hoitoja olette saaneet (voi sanoa ihan lääkkeidenkin nimiä jos haluaa) ja miten olette reagoineet siihen? Myös veriarvoja diagnosoitaessa vs. jonkin aikaa hoitojen alettua saa laittaa halutessaan. :)
Ja mikään tieto ei ole minulle turhaa! Kaikki kiinnostaa, eli sitä ei tarvitse pelätä.
Moni ei varmaan muista näitä ainakaan tarkasti ulkoa, mutta omakannasta pitäisi löytyä kaikki tiedot! Ei haittaa jos on paljon outoja koodimerkintöjä tai kirjainsarjoja, ymmärrän niitä kyllä. :) Jos haluatte, voitte myös laittaa pätkiä esim. omista omakantamerkinnöistänne minulle sähköpostiin idaaino123(at)gmail.com tai jos ette halua tänne kaikkien nähtäville laittaa! Voitte tietysti jättää pois nimiä/sairaaloita ja muuta henkilökohtaista tietoa. Tämä tekisi minut ikionnelliseksi.
Kiitos jo etukäteen! :)
Kaikki leukemia- ja lymfoomapotilaat!
Anonyymi
0
108
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 34388
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372