Moi!
Löytyisikö täältä halukkaita kertomaan omasta sairaudestaan yksityiskohtaisesti? Leukemiat ja muut veritaudit ovat suurin mielenkiinnon kohteeni. Jos haluatte, voitte kertoa ihan mitä tahansa, erityisesti minua kiinnostaisi mm. seuraavat:
- Leukemia-/lymfoomatyyppi (Esim. ALL, KML jne.), mielellään myös diagnoosikoodi (Esim. C92.10)
- Jos on löydetty jotain tiettyjä geneettisiä muutoksia (Esim. Philadelphia-kromosomi, kromosomi 7:n q-varren deleetio, erilaiset translokaatiot ja insertiot yms.)
- Jos on vielä jotain tarkempaa tietoa geneettisistä muutoksesta (Esim. Philadelphia-kromosomissa voisi olla p190 tai p210 -isoformi)
Voisitte mainita myös vaikka ikänne nyt ja diagnoosin saadessanne sekä lisäksi oletteko nyt remissiossa tai oletteko joskus olleet. Mitä hoitoja olette saaneet (voi sanoa ihan lääkkeidenkin nimiä jos haluaa) ja miten olette reagoineet siihen? Myös veriarvoja diagnosoitaessa vs. jonkin aikaa hoitojen alettua saa laittaa halutessaan. :)
Ja mikään tieto ei ole minulle turhaa! Kaikki kiinnostaa, eli sitä ei tarvitse pelätä.
Moni ei varmaan muista näitä ainakaan tarkasti ulkoa, mutta omakannasta pitäisi löytyä kaikki tiedot! Ei haittaa jos on paljon outoja koodimerkintöjä tai kirjainsarjoja, ymmärrän niitä kyllä. :) Jos haluatte, voitte myös laittaa pätkiä esim. omista omakantamerkinnöistänne minulle sähköpostiin idaaino123(at)gmail.com tai jos ette halua tänne kaikkien nähtäville laittaa! Voitte tietysti jättää pois nimiä/sairaaloita ja muuta henkilökohtaista tietoa. Tämä tekisi minut ikionnelliseksi.
Kiitos jo etukäteen! :)
Kaikki leukemia- ja lymfoomapotilaat!
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708