Reenaaminen

Anonyymi

Tällä viikolla olen reenannu:
Maanantaina judoa
Tiistaina pyöräily/kuntosali/pyöräily
Keskiviikkona judoa
Torstaina kuntosali
Perjantaina judoa
Tänään lauantaina judoa
Huomenna sunnuntaina ulkoilu/kehonhuolto.
Ei ole kukaan tai mikään ollut tähän asti estämässä! Sama (harrastajan/puuhastelijan) ohjelma jatkuu ensi viikolla ja eteenpäin, eli ilman ininää rahasta ja mahdollisuuksita laittakaa oma harjoittelu sille tasolle minne olette menossa, sitten keskieurooppaan kisakiertueelle, niin alkaa tapahtua!

6

240

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä juuri näin, suosittelen.

Harva noista maakuuluista "majuista" on tehnyt samoin

• Anonyymi

Jos aiot kv kisoihin mennä niin nosta treenimäärä 2 kertaan päivässä ja jaksota päivät ja treenit sekä palautuminen hyvin.

Harvalla paikkakunnalla kuitenkaan hyvälaatuista lajitreeniä on kylliksi tarjolla.

• Anonyymi

Ite en enää tähtää kv tasolle, mutta reenaaminen on niin mukavaa, että haluan tehdä sitä omalla mainitsemallani ohjemalla! Jos haluaa kv tasolle, niin pitää kasata reeniporukka, jonka kanssa reenaa mahdollisimman usein yhdessä omalla tahi naapurisalilla yleisissä reeneissä, ja loput treeniajat täyttää fysiikka/kunto/vartalonhallinta reeneillä!

• Anonyymi

Hyvälaatuista lajitreeniä urheilijat tarvitsevat ja onneksi pääkaupunkiseudulla on harjoituksia, joihin voi avoimesti mennä harjoittelemaan. Joissain seuroissa kun kilpailijat yrittävät kokoontua harjoittelemaan eri seuroista niin tuodaan seuraavissa tai vähintään kolmansissa harjoituksissa lasku harjoituksista kouraan. Seuraus: mennään muualle.
        Kv-huipulla kilpailjoilla ei ole muuta elämää kuin Judo. Yleensä judoa kahdesti päivässä sekä fysiikkaa kehittävät voima- ja juoksuharjoittelut ohessa.
        Kovaa harjoittelevia kilpailijoita pitäisi saada enemmän treenaamaan yhdessä seurarajojen yli. Vaikka tämä on varmaan tiedetty aina. Vaikka kilpailija menee tatamille tekemään yksilösuorituksen niin Judo on joukkuelaji. Paremmaksi judokaksi kai kasvaa haastamalla jatkuvasti itseään harjoituksissa, oppimalla muilta ja omista virheistä. Sen sijaan että itse kuvittelisi olevansa paras, pitäisi olla nautinto saada treenata itseään vielä parempien kanssa ja pyrkiä kehittymään yhtä hyväksi.

Mutta mitäpä minä tiedän.

• Anonyymi

Nyt varmaan, ku Mylvi aloittaa valmentajana, niin hän varmaan kerää tietoa urheilijoiden harjoituspäiväkirjoista, ja vertaa niitä 80 luvun harjoitus määriin, sekä tietysti myös yrittää kartoittaa nykyiseen kv tasoon! Kun näitä tietoja kasataan, ja saadaan lähtökohta, niin varmaan huomataan puutteet. Toivottavasti urheilijat, valmentajat ja seurat ovat avoimia ja rehellisiä, jos harjoitusmäärätietoja pyydetään/kerätään?! Hansokun toimitus voisi aloittaa ko kartoituksen vaikka anonyyminä!

• Anonyymi

Mielenkiintoinen avaus perus asiast. Nyt kyllä ihmettelen kommenttien vähyyttä, voisi luulla, että kaikki on kunnossa? Ei edes "sohva/katsomosenseit kommentoi tai viisastele! Minun mielestä harjoittelu määrät tai asenne ei ole kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      182
      1644
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1141
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      182
      799
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      721
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      216
      718
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      685
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      53
      674
    8. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      71
      595
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      593
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    11. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      570
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      64
      561
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      37
      555
    14. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      509
    15. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      499
    16. 28
      491
    17. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      27
      477
    18. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      72
      472
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      463
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      24
      452
    Aihe